| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Светиите - войни 
 | 
 
 |  
| Автор | 
hadjiyata (дядо) |  
| Публикувано | 07.05.11 15:51 |  
             |  
           | 
            
           
  По принцип Църквата въздига в святост мъже и жени , отдали живота си в разпространение на словото Божие и/или извъшвайки доказани чудеса в Божието име .  И едно от условията е да не са си оцапали ръцете с човешка кръв .  Тогава откъде се вземат тези светци-войни като Георги , Димитър и Мина , след като са били висши офицери и следователно да са издавали заповеди водещи до убийства на хора ?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  покаяли са се истински. И Чикатило да се покае истински, отива в рая. Бог е Всемилостив. Докато ти, ако не ти дреме за божествените простотии и пернеш една свинска пържола на Бъдни вечер - в АДА без право на помилване.
 Да не говорим, ако пернеш по погрешка балдъзата.
  Насилници грабят царството небесно. Насилници към своите греховни пожелания.
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  И двете му балдъзи да перна, като се покая след това истински пак съм за рая. Тва е положението - господ е милостив.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Според популярната максима който има балдъза работи на два обекта .  Извънредния труд все пак е смекчаващо обстоятелство , а винаги ще се намери някой да потвърди че си бил съблазнен/изкушен от нечиста сила .
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
 
 
  Насилници грабят царството небесно. Насилници към своите греховни пожелания.
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  "Оцапването с кръв" е относително понятие и преди някой да ме обвини в псевдо-религиозно лицемерие, искам да поясня, че в Библията има десетки примери на хора воювали за правдата които Бог е благословил. Има разлика от подло престъпно убийство и воюване за правдива кауза. Войната и военното дело е част от човешката нравствена слабост и реалност от както съществува човешкият род, за жалост.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Може би си прав , но благословената правда е някак си относително понятие . Например в името Божията правда Мойсей е приложил прототипа на твърдия джихад .  В името на пътя на същата правда християните са унищожили перлата на мохамеданите - университета на Гранада .  В името на пътя на Всевишния мохамеданите са изклали сума и християни .  Някой изобщо може ли да определи колко кръв се се проляла в името на Божията благословия ?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Тази правда не е относително, а несъществуващо понятие. В името на тази правад е изгорена Александрийската библиотека.
 
 Много по-честна ми се вижда позицията на народите, които воюват за слава, престиж, богатства или просто за удоволствие (има и такива).
  Добър лов на всеки по тези пътеки, Законът сега е със нас!
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Този спор е много стар и пак ще си кажа мнението, че ако не в "името на Всевишния" хората ще се колят в името на "Фюрера" или за "Сталина, родину" или в името на "Демокрацията".  Причината е в съзнанието и психологията на хората. Единствените случаи когато може да се вмени вина на "Бог" са случаите в Старият Завет когато израелтяните роби бягат от Египет и си завземат обратно земята на Ханаан.  Това е много спорен от морална гледна точка момент....но също така е спорно и убиването на милиони неродени бебета чрез аборти.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     определено е по-неморално 
[re: Falange]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Kиpo  ( ) |  
| Публикувано | 12.05.11 09:48 |  
             |  
           | 
            
           
  някакъв 12-годишен женски дегенерат да ражда на конвейер обречени на мизерия и марфинализъм отроци, отколкото просто да направи аборт или да си прекъсне тръбите. И не, не чувствам никаква вина или задължения към въпросните хуманоиди.
  Насилници грабят царството небесно. Насилници към своите греховни пожелания.
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |