|
Тема
|
Какво е БОГ за децата?
|
|
Автор |
Tъpcaч_ (Сахаджмедитация) |
Публикувано | 10.02.10 09:55 |
|
Петнайсетгодишната американка Стеф расте на село и майка й я смята за „дете-индиго“. На въпроса в училище как децата си представят небесата, тя отговорила на майка си:
„Небето е друго име за мястото, което идва след Тук, но самата дума е ограничена.“
А после обяснила: „Бог не е приключил с творчеството – нали вселената се променя. Той създава хората и нещата така, че те да се учат да го обичат.“
За предсказанията Стеф смята, че:„Бог не знае какво ще направим. Той те е направил според любовта и знанието си. Ти трябва да постъпиш така, както смяташ за правилно. Ти имаш съдба, но искаш ли я? Ако удариш някого, Бог не решава вместо теб, изборът си е твой. Той има една идея – създал е хората и сега те се опитват да я разберат. Сега аз съм идеята и аз съм човекът. Ние двете (майка и дъщеря) сме част от Бога и творението. Аз съм Богът и творението. „
Маркос, големият брат на Флавио, още тригодишен описва божественото пред майка си: „Някой път знам какво мислиш и повече какво чувстваш. Мамо, знаеш ли, когато Бог ме направи на небето, ми каза: „Ще ме помниш, а аз ще помня как се смееш.“ И аз си го спомням. Знам как изглежда къщата му. Знам, че идваме от неговата къща, и като умрем, ще се върнем при него…
Той ми каза и други неща, но ги забравих; спомням си ги само когато сънувам. Мога да виждам със затворени очи. Виждам го, той няма тяло, няма уста, но говори. Той е във всички неща – в храната и във въздуха. Той живее в хората, също и в крадците, въпреки че са лоши. Те са лоши, защото не знаят, че той е при тях, не го усещат. И в животните има Бог.“
А брат му Флавио на шест години казва следното:„Много животи накрая се събират в един: животът на хората.
Бог няма време; той е навън. Във времето всичко започва и някога свършва. То е тук, някой се ражда, живее и умира, за да мине през него.
Бог е, но и не е процес. Той е това, което ни кара да живеем…
За какво ни е църква, когато всеки чува Бог в душата си.„
| |
Тема
|
Re: Какво е БОГ за децата?
[re: Tъpcaч_]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 10.02.10 10:16 |
|
Бил съм дете и за мен Бог е една единствена думичка.
Смърт.
Смисълът на живота е да се родиш с талант.
| |
|
Баси! След преклонението ти пред култа на трите-манджи като идол на сланинената индустрия... сега да не си решил да биеш метани пред някоя детска градина и да дириш там суси ристос в коя ясличка се е гушнал с палец в устата и чака да те светне за мъдростта на вселената?!
ТОЗИ, КОЙТО ПРЕТОПИ МЕЧЪТ СИ В РАЛО, ПОСЛЕ ЩЕ ОРЕ ЗА ОНЕЗИ, КОИТО СА СИ ЗАПАЗИЛИ МЕЧОВЕТЕ!
| |
Тема
|
Re: Какво е БОГ за децата?
[re: Tъpcaч_]
|
|
Автор |
mo32 (разкривач) |
Публикувано | 10.02.10 12:17 |
|
майка й я смята за „дете-индиго“
Ай стига глупости! Деца, които могат да ръфат Мак Шит и сърбат Кока-Кола по цял ден и нищо да им няма. Това е престъпление, да измислиш нещо като 'дете-индиго' за да си продаваш скапаните храни, които доказано водят до множество болести!
Маркос, големият брат на Флавио, още тригодишен...спомням си ги само когато сънувам.
А стига бе, 3 годишно дете да прави анализ на сънищата си и да говори по тоя начин. Айде няма нужда.
А брат му Флавио на шест години казва следното:Бог е, но и не е процес.
И това дете е пило от вълшебната Кока-Кола и приказва като възрастен. Освен ако не повтаря като папагал нещо чута, съмнявам се повечето зрели амаериканци да могат да обяснят какво значи това, дори да използват думи като "процес".
Зная, зная, най-вероятно тия деца практикуват Сахаджа от 20 години и са издигнали кундалини...
___________
| |
Тема
|
Re: Какво е БОГ за децата?
[re: Tъpcaч_]
|
|
Автор |
Kaлoмaин (горгона Медуза) |
Публикувано | 10.02.10 16:36 |
|
В спиралата има много по-интересна книга за децата и бога - "Децата пишат писма на Бога".
На мен са ми по-интересни неиндиговите деца.
Редактирано от Kaлoмaин на 10.02.10 16:42.
| |
Тема
|
Re: Какво е БОГ за децата?
[re: Tъpcaч_]
|
|
Автор |
lilava (sol ) |
Публикувано | 25.02.10 11:32 |
|
Ето какво е за някои:
Science flew man to the moon, religion flew man into the twin towers.
| |
|
|
|
|