|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Гледната точка на Врага
[re: hannibal]
|
|
Автор |
Ryan () |
Публикувано | 12.02.14 15:34 |
|
Привет, hannibal,
Виждам, че си натрупал много огорчение, но защо се позиционираш от "другата страна"? Защо сам се приравняваш с "мършата"? Ако си добър учител - ти си от другата, от светлата страна. Толкоз! Критикуваме лошите учители, а не учителите въобще.
И друго искам да ти пиша -
"Що се отнася до мен, аз се старая да бъда кошмара на учениците си и успявам. Обявяват ме за Сатана или Бог - всеки според отношението си. Ценното за мен е че няма нищо друго освен крайни мнения за моята незначителна особе. Аз мога да си позволя лукса да имам принципи."
Това не ми звучи добре...
Крайните мнения могат да те ласкаят в лично качество, но са пречка в работата. Негативното отношение към учителя се пренася и към предмета му - затова те "критикувам".
Предназначението на Учителя е да учи. Не да бъде харесван или мразен, а просто да е ефективен. Мерило за успеха му е дали успява да предаде знания на всичките си ученици, а не чувствата, които предизвиква.
Успех!
| |
|
В ДОИ пише ли каква да е формата на изпитване?
Има много начини за преподаване на учебния материал и много начини за изпитване. Може би ролята на учителя е да намери най-подходящите за всеки ученик. Индивидуализирано обучение.
Можеш да напишеш на някого двойка и тя да бъде възприета добре, при адекватно поведение от страна на учителя, нали?!
Не съм обмисляла как би се реализирало на практика, но ситуацията в училище би се променила драстично, ако учителите възприемат децата, като техни клиенти. Всъщност учителят предлага услуга - обучение. И ако никое дете не иска да учи при него, да се възползва от услугата му?!
| |
|
По темата ти, Корани, нищо не мога да кажа.
Но имам питане пак за деца извън темата.
Сега какво учат децата за "турското робство"? Бях чувала, че то се отрича.
Вчера разказвах на децата за Левски и Ботев, и никак не бях сигурна, дали това което им разказвам е все още вярно. А нямам време сега да търся информация дори в Гугъл.
Ако някой знае, моля да помогне.
| |
|
Ако никое дете (разбирай решението е на родителя му) не желае при един учител, то всички ще идат при иванушка-глупака, защото прави смешки и ще си станат като него също едни смешници прости.
WALL·E
| |
|
А, ти не се притеснявай, че някой ще те обвини в невярно преподаване на децата си. Да не ти пука какво ще си помислят днешните неграмотни. Биографичната книга за Ботев, която имам, е със сигурност по-добро четиво от битиено на ББ например или пък на ватманчето Минчев.
WALL·E
| |
|
То ако вземат да отричат турското робство ще тлябва да се отрекат и Ботев, Вазов и всичката литература писана по това време...
| |
|
Не съм обмисляла как би се реализирало на практика, но ситуацията в училище би се променила драстично, ако учителите възприемат децата, като техни клиенти. Всъщност учителят предлага услуга - обучение. И ако никое дете не иска да учи при него, да се възползва от услугата му?!
Това в държавното-безплатно обучение не може да стане:) Системата е консервативна-пруска. Нали за това говорим от май 2 седмици вече
"Учителите" там са просто държавни -чиновници, то затова и заплатите им такива като на нисък държаввно - чиновнически апарат. Те нямат друго предназначение, освен да са държавни чиновници..знаеш ли колко ги еня за децата-хаха:))...цялата тази форма е добре облечена политическите в мед капещата дума - "училище".
Стресна ли се на макс до тук?
п.с. Не ми се разправя как протече вчера срещата...като ми мине ще пиша:))
| |
|
Рано е още да занимаваш децата си с това.
Те не знаят още къде са:))...нали сама постна онезитаблички, н акакв авъзраст-какво ои къде се намират във времето:))
Нещо много се престараваш гледам-спокойно, играйте, пейте и се смейте сега с децата:))
| |
|
Ами стана въпрос за фойерверки. И им казах, че ще ги заведа на 19.02 да видят и темата тръгна. И изведнъж се оказах в небрано лозе, защото това, което са ме учили не знаех дали е вярно все още.
Иначе пяхме "Тих бял Дунав" и "Вятър ечи". И скачахме "левски скокове".
| |
|
Ще има и такива, но ще има и други, нали?!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | (покажи всички)
|
|
|