Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:15 19.04.24 
Авто-мото
   >> Рали
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема ПО ПОВОД НА .............нови  
АвторДжypko (Нерегистриран)
Публикувано05.04.05 23:52



една друга тема написана от координатора на АСК "Булгартабак" реших да напиша тази. Онзи ден имаше доста мненияпо този въпрос, но за съжаление ги махнаха, което не е много честно, но както и да е.
Та отново искам да си кажа мнението с надеждата, че този път няма да има пак DELETE.
Исках да попитам г-н Ивановски защо не се стремят да спечелят шампионата на България, а ходят в чужбина, цитирам: "амбицията за спечелване на шампионата на западната ни съседка е очевидна". Май щеше да звучи по-добре да го бяхте написал ОЧЕВАДНА, та да се открои повечко.
Но това е един риторичен за мен въпрос, на който ще дам и отговор: Защото пилота на АСК БУЛГАРТЪПАК е некъдърен и няма смелостта да се състезава тук. Защото има много по-класни пилоти от него, които за съжаление нямат финансовите възможности, с които разполага той. И си спомням, че някой беше писал, че Герадживе бил синоним за автомобилен спорт по света или там как го беше казал, вече не помня
Обаче си задавам въпроса: Къв синоним е тоя??????
И определено не съм фен на по-слаб пилот от него, защото за мен той е най-слабия пилот и пред него са всички останали. Но все пак и той е пръв в едно отношение - в таблицата отзад напред ХА-ХА-ХА
Айде останете си със здраве



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
Авторss1 (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 09:06



напълно съм съгласен с твоето мнение "г-н Гераджиев" го е страх да се състезава в нашия шампионат, защото нека незабравяме,че тази година в неговата група ще карат доста класни пилоти,които меко казано ще му скъсат шортите и със сигурност той ще остане в дъното на таблицата, та за него беше просто наложително да отиде да кара за друг шампионат,защото в този го чака голяма излагация.а нека незабравяме,че той се има за голям пилот макар все още да не е успял да го докаже,защото е н..............ен и не виждам кой знае какви постижения да е показал в Световния шампионат само хоси да ни излага.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторCC1 (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 09:29



Гераджиев ,като караш навън от България ,визирам не само сърбия ,слагай си своя(сръбски) флаг по себе си,а не излагай нашето знаме,да не ти берем срама.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: ss1]  
Автор K_Power (2x2cv HITACHI)
Публикувано06.04.05 09:30



И то ни излага с пълна power!

___________



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: CC1]  
Автор txl ()
Публикувано06.04.05 09:49



Няма ли да престанете с пристрастните мнения? Какво повече направи Крум Дончев в световния шампионат от Гераджиев? След като толкова пъти вече чета как Гераджиев ни е изложил, а никъде не виждам да ни е изложил Крум Дончев, искам някой да ми даде по-подробна информация по въпроса. Обаче обективно, моля.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 19:53



Да,обективно погледнато и Крум и даже Митко ни изложиха здравата(за Гераджиев да не говорим),защото това бяха болните амбиции на техните бащи.Единстенно Ясен можеше да покаже доста повече но същите тези ''Бащи'' му попречиха като пуснаха невероятни оплювки по адрес на Ясен и то пред евентуални спонсори.Така те защитиха синчетата си от най -голямата заплаха -ЯСЕН ПОПОВ.Ако не бяха сторили това ,може би Ясен сега щеше да е най-малко пред Вармболт,а защо не и редом с Гаргемайстер в световния шампионат.Трябваше да му се помогне да доразвие таланта си който безпорно има а не да се чака'' синчетата'' да се научат(някой от тях дори без талант) Всъщтност тази драма продължава и до днес и за повечето от тях ще завърши като тази на Гераджиев(горкото момче,то не е виновно)Така че обективно такива са нещата.Дано никой да няма технически проблеми за да се разбере най-после кой кой е в този спорт.



Тема Re: ПО ПОВОД НА ............. [re: HONDA]  
Автор plm_ ()
Публикувано06.04.05 20:06



Не съм съгласен,че Митко няма резултати в СШ.Може да си припомниш резултатите му в гр.Н.
Пежото беше абсолютно неравностойна кола,защото останалите бяха заводски.И се сещам сега за Сан Ремо на мокро Митко стана трети.Той единствен се е качвал на стълбицата за награждаване на рали от СШ.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор txl ()
Публикувано06.04.05 20:36



Струва ми се, че не си съвсем прав. Караш да пиша отрицателни неща за Ясен Попов, а никак не ми се иска да го правя. Ясен имаше достатъчно време (а и доста средства), по времето когато "синчетата" все още ги нямаше или едва се появяваха на хоризонта. А по времето когато се появиха, Ясен е имал вече 10 години в спорта. Така че времето да му се помогне в доста голяма степен е било отминало или е било на привършване. Колкото и да ни е тъжно... Така че едва ли "синчетата" са основната причина да не му се "помогне".

Ясен наистина има усет и талант и много му се радвам на карането и класиранията. Но ако "Крум и даже Митко ни изложиха здравата", каква оценка би дал за неговото представяне на "Райд Полски" 1998 или "Waldviertel" 2004?



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: Джypko]  
АвторHONDA (Нерегистриран)
Публикувано06.04.05 21:59



Наблюдавам Ясен от самото начало на неговата кариера,когато пързаляше ладата на'' коматевския възел''(на рали Хеброс)така както никой от останалите не можеше(а там имаше смисъл от пързаляне).След това той единствен се осмели да кара WRC от българите и общо взето с каквато и кола до стартира се справяше много добре(форд,тойота селика,субару,шкода октавия).Лошото беше ,че нямаше постоянна програма и кадърен мениджър който да я осигури.Така Ясен се оказа сам (без ''баща'') и не можа да се пребори със старите вълци.Една година кара, две не кара ,а така не се постига нищо. За резултатите на Митко.Да но това са единични случаи ,за които му помогнаха и отпадналите състезатели.А за два сезона доста пилоти направиха впечатление и получиха ангажименти ,а Митко не устя!Оправдания от рода на ''слабо Пежо'' и други подобни могат да минат само пред най-малките,а истинската причина е в личните възможности-толкова може момчето.В заключение да кажа само ,който може-търси начини,който не може-търси причини.



Тема Re: ПО ПОВОД НА .............нови [re: HONDA]  
Автор P.Solberg (SWRT Driver)
Публикувано06.04.05 22:53



Хонда да не мислиш, че другите момчета са страхливци, че не са се "осмелявали" да карат WRC - ти чуваш ли се въобще? Ако имаха парите мислиш ли, че щяха да карат нещо друго освен WRC. Относно мениджъра - Ясен единствен имаше мениджър, в истинския смисъл на думата. А сещаш ли, какво стана на "Албена" 2001 - ва? А относно резултатите на Митко - не знам просто какво да ти кажа. След като Ясен е толкова добър, защо не отиде в PCWRC, за да ни покаже какво може? Защо не ми изброиш тези пилоти, които през тези две-три години са направили впечатление и са получили ангажименти? Не знам какъв трябва да си, за да си мислиш, че Пежото е било много силно, след като в 3 от 6-те старта получаваше всякакви повреди. Да, Митко катастрофира два пъти, в Монте Карло и Испания, но просто той караше на 101 % срещу заводските пилоти. Нямам нищо напротив да си симпатизираш на когото искаш, но все пак вземе да признаеш и успехите на другите. Бях се зарекъл повече да не пиша в този форум, но просто от такива изказвания почва да ми писва.

Редактирано от P.Solberg на 06.04.05 22:57.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.