Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:36 06.10.22 
Взаимопомощ
   >> Клуб за борба с рака
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Тема болки в крака след лъчетерапиянови  
Авторжeлязнaтa лeйди (Нерегистриран)
Публикувано31.03.08 11:17



Много съм притеснена,момичета.ДВадесет дни след лъчето майка се оплаква от болки в левия крак.Когато не се движи,няма болки.Пие аулин и сме и взели мехлем за мазане.Чудя се дали е реакция от лъчето или е нещо по-страшно....
Към кого да се обърна,ако искаме сцинтиграфия- към джипито или лекарката,към която е в онкологията.Моля за съвет



Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: жeлязнaтa лeйди]  
Автор llina (дъщеря)
Публикувано01.04.08 09:06



Обърнете се най-добре към лекарката в Онкологията. Попрочети подробно темите в клуба относно сцинтиграфия... Успех, мила!



Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: llina]  
Автор жeлязнaтa лeйди (непознат )
Публикувано01.04.08 10:41



Благодаря за подкрепата

Надявам се да и обърнат нужното внимание и да назначат изследвания.Тя ходи преди няколко дни -прегледали са я гинекологично,пуснали и кръв и урина и това е.Смятам този път да отида с нея и да изискам някои неща .Моля се тази болка в крака да не окаже нещо лошо.



Тема Re: болки в крака след лъчетерапия [re: жeлязнaтa лeйди]  
Автор firrst (BIG)
Публикувано03.04.08 09:41



В отговор на:

ДВадесет дни след лъчето майка се оплаква от болки в левия крак



Ще поясниш ли къде по-точно е болката /в коляното,в глезена,в стъпалото.............../







Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: firrst]  
Автор жeлязнaтa лeйди (непознат )
Публикувано03.04.08 10:25



Болката е в бедрото,когато се движи.В покой болка няма.



Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: жeлязнaтa лeйди]  
Автор firrst (BIG)
Публикувано03.04.08 10:39



от вътрешната или от външната страна на бедрото!







Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: жeлязнaтa лeйди]  
Автор жeлязнaтa лeйди (непознат )
Публикувано03.04.08 16:52



Днес майка ми си взе резултатите от кръвта-всичко е много добре!За болките в крака онколога е казал,че не е от лъчето и я пратил при личната лекарка.Съвсем да уточня болката е отзад в бедрето и както тя ми каза най-добре се чувсва като пие аспирин.Забравих да спомена,че онколога е казал,че е възможно да има засегнат нерв.Дано да е това а не друго....Но ще видим какво ще каже джипито и.



Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: жeлязнaтa лeйди]  
АвторГaля (Нерегистриран)
Публикувано17.04.08 17:43



Бихте ли споделили от какво се оказа болката? И майка ми изпитва силна болка в крака, месец и половина след ХТ, и месец след започване на тамоксифен.Как се борите с болката? Онколожката ни прати при невролог,
само там не сме я водили горката ми майчица!
Желая ви здраве!



Тема Re: болки в крака след лъчетерапиянови [re: Гaля]  
Автор vesela.bgМодератор (гърмян заек)
Публикувано17.04.08 19:59



Галя, не мисля че болката в крака е нито от химиотерапията, нито от Тамоксифена. Търсете причината, може би на невролог, не знам.
Ако болката е от ХТ или Тамоксифен ще боли навсякъде, не само на едно място...

Нема начин да нема начин!



Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2022 Dir.bg Всички права запазени.