Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:54 27.09.24 
Хуманитарни науки
   >> Психология
*Кратък преглед

Тема какво да направя/нови  
Авторcarrie (Нерегистриран)
Публикувано19.10.05 16:04



Здрасти на всички,
Пиша в този клуб, защото имам проблем и просто не знам какво да направя... Значи, аз съм студентка в чужбина и като дойдох за първи път се запознах с един българин, гей. Оказа се, че учим едни и същи предмети, живеем доста близо и ни е забавно заедно. По този повод прекарвахме страшно време заедно. Излизахме през уикенда, пишехме заедно домашни, размотавахме се наляво надясно... и прекарвайки толкова време с него в началото, аз някак не успях да се запозная с много други хора... но всичко беше наред докато той не си намери някаква друга приятелка, която живее точно до него. Та, откакто тя се появи, той спря да ми се обажда, вече почти не го виждам. И се чувствам страшно самотна. Въобще не очаквах, че той би постъпил така. Още се чувставам предадена..всеки път като разбера, че той е някъде с нея, и страшно се ядосвам... не мога да спра да мисля за това...съответно съм в отвратително насторение и нищо не ми се прави. Искам да не ми пука или поне някак да го преодолея това... дори не мога да си обясня защо толкова се връзвам! Както и да..просто трябваше да кажа на някой...



Тема Re: какво да направя/ [re: carrie]  
Автор alteza ()
Публикувано21.10.05 00:56