|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Въпрос към автомобилистите...
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 10.07.20 18:17 |
|
Какво означава светването на този символ върху арматурното табло?
| |
|
Моята няма такъв и идея си нямам.
| |
|
има опасност от разпадане на моторното превозно средство.
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television.
| |
|
Нали ти казвам... Не работи хиперсутраминаторът в хексарекселаторната система на турбоускорителя в двигателя.
Търсих го в гугъл. Убих се да го търся и накрая го намерих, не ме питай къде.
Та значи в шестцилиндровите двигатели с турбоускорител, в турбоускорителя някъде има хексарекселаторна система, която осигурява безпроблемното засмукване на въздух от компресора за по-пълно изгаряне на горивовъздушната смес в цилиндрите. Та в тази хексарекселаторна система основен компонент е хиперсутраминаторът, който нагнетява въздуха и осигурява турбокомпресията за турбоускорителя. Когато светне този символ, това означава, че хиперсутраминаторът е отишъл на кино; най-вероятно е гръмнал от високото налягане. Съответно, за да работи отново турбоускорителят, цялята хексарекселаторна система трябва да се подмени, понеже всичко е един агрегат. Иначе компресията пада под един минимум, отвъд който няма достатъчно кислород за ефикасното изгаряне на горивовъздушната смес и става мазало, колата почва да пуши, от КАТ могат да ти спрат автомобила от движение поради техническа неизправност и несъответствие с европейските норми за ниво на отработените газове, големи главоболия, големи ядове...
Та да знаеш -- видиш ли да светне този символ, веднага гасиш турбото и отпрашваш с мръсна газ към най-близкия сервиз... За подмяна на цялата хексарекселаторна система. И това само заради един гръмнал хиперсутраминатор!
| |
|
има опасност от разпадане на моторното превозно средство.
А, точно! Поврежда се уплътнението на хиперсутраминатора, гръмва хексарекслелаторната система, оттам турбускорителят се разкача, а той, понеже е в един агрегат с коша на двигателя, разхлабва винтовете на предавателната кутия, съответно зъбните колела се разкачат едно от друго, предавателното число става 0, коляновият вал се развива от съхранения въртящ момент на маховика, цилиндрите експлодират, елементите на силовото предаване се разхвърчат, по карданния вал вибрациите стигат до полуоските, те хлътват към земята под тежестта на шасито и изобщо на целия автомобил, впоследствие полуоските биват подложени на недопустимо натоварване, от което четирите колела изхвърчат настрани, каросерията при една висока скорост излита нагоре от въздушното съпротивление и крайният резултат е, че автомобилът се разпада на съставните си части, а по пътя остава да се движи (в най-добрия случай плъзгайки се със сухо триене, не дай боже да е смесено) само шасито с креслото на водача, кормилната уредба в неговите ръце и трите педала ниско долу в краката му – на газта, спирачката и съединителя...
Странното е, че в закона, уреден от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, и по-специално от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", светването на този бутон върху арматурното табло на автомобила НЕ Е посочено като сериозна опасност от повреда на двигателя; ако не ми вярваш – би могъл да се увериш (въпроси 19/27.0 и 19/27.1). Това не е редно! Някой може да се убие! Вярното е, че светването на този бутон върху арматурното табло на автомобила означава изключително сериозна опасност от повреда не само на двигателя, а и на целия автомобил, а правилната реакция на шофьора е да спре незабавно, колкото се може по-рязко (особено ако има голяма колона от автомобили зад него, за да причини приток на адреналин у техните водачи, така че те да могат да реагират по-бързо на създалата се аварийна ситуация), и оттам да се обади на телефон 112, за да потърси услугите на Пътна помощ!
Във връзка с правилата за движение по пътищата има и един много слабо известен факт, който е, че при липса или повреда на светлинния сигнал за предупреждаване на участниците, че водачът на двуколесно пътно превозно средство извършва маневрата "намаляване на скоростта" или "спиране", най-ясно, ефикасно и следователно безопасно такъв сигнал може да се подаде чрез протягане вертикално и на двете ръце с изпънати нагоре пръсти. Повечето водачи на такива превозни средства (ПС) подават този сигнал само с едната ръка, а с другата държат кормилната уредба на управляваното от тях ПС, но старите майстори на волана знаят, че подаването на гореспоменатия сигнал и с двете ръце е поне 2 пъти по-ефективен сигнал за останалите участници в движението, че водачът ще предприема горепосочената маневра – тъй като 2 ръце се виждат по-добре от една!
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите...
[re: Nuke Dukem]
|
|
Автор |
Glastar (отвратяга ) |
Публикувано | 11.07.20 00:38 |
|
Тва са глупости, готов ли си да приемеш, че си тъпанар? Не мога те питам фтори път, гарантирам че си тъпанар.
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите...
[re: Glastar]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 11.07.20 00:49 |
|
Това е от остаряването. След време ще ритнеш кофата и няма да питаш и гарантираш нищо.
| |
|
Нараснало хидродинамично съпротивление в смукателните колектори от натрупване на нагар поради естеството на работа на хипер хай тек газ директ инджектион. Цената за по-добрата атомизация на хидрокарбоните. При Тойота не се получава и нямат такава лампа на таблото.
| |
|
И аз така си помислих първоначално – нараснало хидродинамично съпротивление поради натрупване на нагар във всмукателните колектори (даже в един момент предположих, че може да е ниско напрежение в индукционната бобина или акумулатора) – обаче след неизмеримо дълго ровене из дебелите книги и безкрайния океан от глупости наречен Интернет, а и като съобразих, че директната инжекция инжектира петрола директно във всмукателния колектор, а не в горивната камера, както е при многоточковото впръскване, в крайна сметка стигнах до извода, че означава повреда на хиперсутраминатора от хексарекселаторната система на турбоускорителя при шестцилиндровите двигатели с вътрешно горене и допълнително турбокомпресорно нагнетяване на въздух в горивната камера.
Окей, значи при автомобилите Тойота хидродинамичното съпротивление във всмукателните колектори не нараства поради натрупване на нагар и съответно тези автомобили нямат такава лампа... Тогава кои автомобили имат такъв символ на арматурното табло? Кавахонда?! Мерцедес Голф?! Шеврофорд?!
| |
|
тоя символ въобще го няма в щатските автомобилни разпоредби и аз хабер от понятие си нямах какво означава. Останалите 8 символа ги имаме.
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|