|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
Да, пълни глупости, с претенции за хумор.
| |
Тема
|
Re: Кой е най-важният въпрос
[re: Glastar]
|
|
Автор |
Vitalite (флуидна) |
Публикувано | 01.07.20 08:35 |
|
Факт всичко идва от територията на потенцалността, в която механиката на Нютън не важи.
| |
Тема
|
Re: Кой е най-важният въпрос
[re: Vitalite]
|
|
Автор |
Glastar (отвратяга ) |
Публикувано | 01.07.20 10:22 |
|
Много интересен е фактът, че електронът удря в мишена, цел коя е избрал в аванс. Най подходящата за неговата енергия, спин, и тнт. Вече физиците говорят за демончета опознавателни между частиците, които разменят информация помежду си мигновенно.
| |
|
Е, квинтесенцията на учението на Буда, е следната:
Съществуват две крайности, о, монаси, които човекът тръгнал по пътя на духа трябва да избягва.
Първата, това е живот заради наслажденията, живот изпълнен с похот, живот търсещ удоволствието. този живот е низък, неблагороден, противен на духа, недостоен, нищожен.
Другата крайност, това е животът на доброволните страдания. Това също е живот мрачен, недостоен и нищожен. Съвършеният стои далеч от тези две крайности. Той е познал този път, който се намира по средата, пътят, който повдига булото на заблудата пред очите и ума, който води към покой, към познание и просветление, към Нирвана. Това е истинният осемметричен път, който се нарича така: истинна вяра, истинно решение, истинно слово, истинно действие, истинен живот, истинен стремеж, истинно възпоменание, истинно самовглъбяване. Ето това, монаси, се нарича средният път.
Следват четирите благородни истина и т.н.
На пръв поглед е лесно и прозрачно ясно
Що се отнася до идеята за метемпсихозата - счита се, че от Индия се пренася в Гърция, а пък според Херодот - Питагор го внася от Египет; среща се и в Библията и в Кабала.
Будизмът не е единно учение. Независимо от различията между будистките школи, които са го развивали през вековете, общото между тях е, че светът, който наричаме Реалност е проекция на нашите мисли; съзнанието и материята не са две отделни същности, а единна Реалност, която може да се прояви в едната или другата своя форма.
Нагарджуна смята, че истинно е това, което съществува независимо, изхождайки от самото себе си. И тъй като всички фактори на съществуването са взаимозависими, те са нищо сами по себе си - "празни". Нещата имат значението, което им придава отделният индивид.
| |
|
Науката идва от природата, а не обратното.
| |
|
Да, Земята е прекрасна.
Ама що ли се сетих за тоя виц:
- Има ли разумен живот на тая планета?
- Да, ама аз само минавам от тук.
| |
|
Съгласен съм, че инерция е имало и преди Нютон, така че бих казал, че инерцията идва от латинската дума iners, която означава без умение, неумятен, неопитен/несръчен, некомпетентен, несръчен, неловък, неизкусен; бездеен, недеен, неактивен, пасивен, неподвижен, муден, инертен, мързелив, ленив, безделничещ, лентяйстващ, отпуснат, вял, бавен, муден, в застой; безполезен; застоял; тих, бездействащ; плах, боязлив, плашлив, стеснителен, свенлив; (за храна) без вкус, безвкусен, блудкав; (в преносен смисъл) скучен, безинтересен, безцветен, вял.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
|
|