Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:30 15.10.25 
Взаимопомощ
   >> Психоанализа и психотерапия
*Кратък преглед

Тема За игритенови  
Автор blood2 ()
Публикувано25.08.16 12:02



От компютърните игри разбрах какво е света. Света е 90% графика и 10% математика и 0% логика. Към края на 90-те имаше някои иноватори, които правеха интересни игри, с продължителност на игра от 1 ден до една седмица. Всички те сформираха различните жанрове игри. В тези игри имаше и логика. Какво е логика. Логиката не е математика или графика, тя е приключение и намиране на неща, или зависимости. Които те правят щастлив. И това е така, защото си мислиш, че тази игра или нещо от нея, някакъв вид преживяване ще остане в теб завинаги. Така беше и с филмите. А преди това пък с приключенските книги.

Но нещата се промениха и Информационните вълни пак се балансираха.

Какъв е света? Света е 90 процента графика. Защо се получава така? Има изчисления и математика и как материята да си взаимодейства. Но всички тези изчисления са заради графиката. Енджъна е направен, вселената няма да има нови природни закони. И остава само графиката и логиката.

Кое е най-сложното, при игра ако имаш добър компютър. Ами, графиката. Всички изчисления са заради графиката и как ще се премести героят или враговете или пък интерфейса. Отдавна компютъра би на шах човека и може да изчислява повече от него.

Енжъните се правят математически, заради графиката и играта да е по-бърза и да има по-хубава графика.

Защо така се получава? Представете си един обект.

Кое е най-сложното? Ами представете си един 2-d обект. Той няма как да се осветява, защото е 2-d. И имате фон. Обекта обикновенно, е направен така, че да приляга към определен фон и цветовете му да са към него. Например, бял. Ако го преместите на друг фон, то се забелязват бели петна и бели цветове. Те са добавени така, за да може обекта да се слива с околната среда. Обаче ако фона е зелен, то белите петна остават. А не може компютърна програма да го прави добре рендването и адаптирането на даден обект към средата и затова използват графични работници.

Ако пък обекта е направен така, че няма около себе си пиксели, които да го адаптират към околната среда и да го сливат с нея, той изглежда детски и неестествен, ако го сложите на даден фон, сякаш е изрязан.



Същото е и при този свят. Само че това сливане на обектите във фона се прави, първо чрез светлината и отразяването, но дори и това не е достатъчно и става с енергията. Енергията трансформира и слива обекта с фона, за да изглежда реалистично.

Учените и до сега не могат да си обяснят защо молекулите на даден обект се сливат и образуват обект. А пък много отдавна, според теория на вярващите, света е създаден от художник и модели.

Та света е създаден от модели, които се сливат с фона с помоща на енергията и светлината.

Математиката, всичките изчисления са заради това. Заради това обектите да си взаимодействат и допълват, като графика и да са реалистични. И затова математиката е само 10%, защото изчисленията са заради графиката.

Но логика няма. Логиката е например ти да откриеш нещо, или да ти остане като спомен и после например да има прераждане или вечно да го помниш. И да му се радваш. Защото тогава си открил нещо уникално.


Хората търсиха логиката чрез фантастични книги, филми и компютърни игри, но не я откриха. Хората са като предишните хора. Раждат се, живеят, умират. А вселената е заради графиката и приспособяването на обектите.

Компютърните игри имитират света. Затова вече има само такива в които играеш срещу други хора. Всички са равностойни. Научаваш играта за няколко дни, или я научаваш или не в зависимост от гените по рождение, а те гените са графичен продукт. Има достатъчно информация в интернет за това как се играе.

И хората стават маниаци. Заради графиката. А математиката обслужва графиката.

При хората е така. Хората се кефят от добри графики, от добре изглеждащи жени, от хубави обноски и заучени фрази. А това, че няма никаква логика. Света и това, че ще умрат за тях няма значение.

Те са като едни вманиачени в графиката, и в математиката, ако са умни, въпреки че всеки компютър може да ги победи.

Но нямат никаква логика. Затова са и прекалено алчни. Или пък все недоволни.
То ако имаше логика щеше да има и божествено и да си спомняме много неща от предишни животи.

Света е 90% графика. 10% математика. И 0% логика.

Редактирано от blood2 на 25.08.16 12:07.



Тема Re: За игритенови [re: blood2]  
Автор TheGiverAndTheTaker (истински)
Публикувано25.08.16 12:17





Това е една от най-добрите игри, защото тя залага на памет и е направена от иноватор. Когато си подобриш паметта достатъчно, ще можеш да помниш, че си вечен и ще има смисъл и ще има логика също.



Тема Re: За игритенови [re: blood2]  
Автор blue jewel ()
Публикувано25.08.16 12:46



Как не ви мързи да пишете такива дълги постове, не знам. И ти, и finntroll73... Е, може пък това да ти е талантът

Във всеки случай видя ли нещо по-дълго от 5 реда, ме домързява да го чета.



Тема Re: За игритенови [re: blue jewel]  
Автор blood2 ()
Публикувано25.08.16 22:50



Няма значение.



Тема Re: За игритенови [re: blood2]  
Автор TheGiverAndTheTaker (истински)
Публикувано26.08.16 08:47



Животът е игра с лош сюжет.



Тема Re: За игритенови [re: TheGiverAndTheTaker]  
Автор dama spatia (зеленоока)
Публикувано26.08.16 20:25



По- скоро животът е такъв, какъвто сам си го направиш.



Тема Re: За игритенови [re: dama spatia]  
Автор TheGiverAndTheTaker (истински)
Публикувано26.08.16 21:31



То това е само за хората с таланти по рождение. Ако нямаш таланти по рождение, не можеш да имаш хубав живот и ти да го контролираш и да си щастлив и да имаш приятели.



Тема Не знам,нови [re: blood2]  
Автор TheGiverAndTheTaker (истински)
Публикувано04.09.16 21:58



Обаче когато играя една игра, в която пилотираш изтребител F-16 Super Hornet, на таблета, след като я спра и започна да правя нещо друго, още имам чувството, че съм във въздуха и все едно трябва да се въртя наляво и надясно, и да слизам нагоре и да се качвам надолу докато не се превъртя обратно.





Тема Re: За игрите [re: blood2]  
Автор filmfest (темперамент)
Публикувано05.09.16 00:31



След игрите идва ерата на роботите. И тогава с тях как ще се справиш? Имаш ли си наум?




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.