|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
Знам.
Ама който иска демокрация и равни права, рано или късно стига до гилотината.
| |
|
Е, ++ да е.
Как си представяш класове и обекти в 300 асемблерни команди?
| |
|
Амин!
| |
|
следния код генерира на практика едни и същи асемблерски инструкции
ц ////////////////////////////////////////////
struct alabala {nekvi memberi}
alabala_init{struct alabala*} {}
alabala_drapai_tashacite{struct alabala*, int}{}
alabala_close{struct alabala*}{}
ц++ //////////////////////////////
struct alabala
{
alabala(){};
~alabala(){};
drapai_tashacite{int}{}
nekvi memberi
}
освен че ц++ кия код е по-читаем не требва да има никаква разлика в генерирания машинен код
или си мислиш че клас и обект е некъф rocket science дето е непостижим за обикновения компилатор
Редактирано от ~@!$^%*amp;()_+ на 13.11.18 21:09.
| |
|
Само дето идеологически в показания код няма разлика.
Дето вика Зейфода - плякаш на чисто Ц в ц++.
Щото нищо не ти пречи в чистото ц, мембър да е указател към функция.
Не е като да не съм го правил, примерно при обслужване на уарт.
Но при слаби ресурси е безсмислено.
Затова и не се ползва ооп.
Редактирано от oberleutnantRzevski на 13.11.18 21:28.
| |
|
ако искаш и виртуална таблица можеш да изплякаш на ц
точно ембедед ц-джиите непрекъснато го правят
в ц-то няма нищо, освен некъдърността на ползващия го дето да го прави да генерира по-бавен или по-голям код от ц
рунтима е друга работа, но там има доста полезни неща
завода не е прав да ползваш ц++ без стл си е за разстрел
п.п.
ти попита как си представям класове и обекти и точно това ти показах
в класовете няма нищо магическо или асемблерядаческо
Редактирано от ~@!$^%*amp;()_+ на 13.11.18 21:38.
| |
|
Ами попитах, щото понякога просто няма място за тях. Нямаш свободна памет - най-елементарното. Няма и тва е! 30 байта, разбити в 4 банки. Айде прави структури/обекти....
| |
|
Оопе поначало е изнасилен термин който всеки си го разбира както го кефи, има там некво най-малко общо кратно класове/обекти ма и то не е еднакво (примерно класовете рънтайм обекти ли са или само синтаксис). На някой дето изповядва смолток ако му кажеш че сито с плюсовете или джавата са оопе ще се прекръсти и ще избяга с викове анатема сигурно.
А 'тежестта' идва покрай разни рънтайм фокуси на оопе езиците с претенцията им да са по-високо ниво дето иначе в си трябва да си пишеш къстъм интерпретатор на практика и инфраструктурата дето ги позволява като гарбидж колектори/авто мемори и ексепшъни въпреки че цъто с плюсовете, гоу, ръст и ди примерно претендират да са по-високо ниво и сейф и в същото време фокусите им да са около zero cost abstraction.
Некви даже разправят че с ръст се пишели по-спретнато асемблерски дивотии отколкото със си без плюсове.
Също трябва да се отчита от една страна инерцията и от друга информационната пренаситеност. От голо поле ако сме обективни си и сито с плюсове ще са абсолютно отхвърлени чекии за луди фрийкове от рода на брейнфак ама еволюцията не е голо поле и стават такива шеги с локални максимуми дето дълго засенчват по-високи върхове
I have sold less books on sex than Stephen Hawking has on physics -- Madonna
| |
|
Ммммм.... съгласен.
| |
|
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|