Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:39 03.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
Тема Re: Царица vs пешкинови [re: Eden Flamingo]  
Автор korporativa (цар и господар)
Публикувано29.08.15 16:49



О моля ти се, ние в речника ти в къщата си, не знам кое е по- хм как го казваше социално приемливо ли беше? Много ми харесва хората как сами се цензурират. Може би това е най-великото творение на западния свят.

Така де, да не се отплесваме от темата. Аз съм инженер и се интересувам от техническата част на нещата, примерно вие двечките, освен, че си влияете една на друга (едната като напише книга, другата и тя почва) как точно се случва ако искаш да си доведеш гаджето у вас? Едната се затваря в стаята си и се прави, че не чува стоновете на другата или по някое време идва протекла с неистовото желание да се включи?

Добре, а какво се случва когато и двете се приберете с мъже? Събирате ли се за суинг парти или просто го обръщате в обикновена оргия?

Сама разбираш, че това са доста интересни постановки, които биха били по-интересни от злостните коментари от които пускаш из форума цял ден.

Фламингусче, ти обичаш ли? Обичана ли си? Притеснявам се за теб. Секса ли не ти достига? Или тишината в спалнята ражда творения ала последната ти книга. Няма ли някой пакистанец или индиец не пришълец на острова да те кара да се чувстваш жена? Все пак и двамата сте първо поколение с обувки/токчета, сиреч една каста сте.