Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:35 26.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
Тема Re: СЕРИОЗНА ТЕМА! ДАЙТЕ СЪВЕТнови [re: Qvor Ivanov]  
Автор UbuHtu Man 11x (Oneiric Ocelot)
Публикувано25.01.12 23:27





Нещо с тангеса и котарангеса не си ги включил в сметките... Може - Ще стане значи!





Тема Re: СЕРИОЗНА ТЕМА! ДАЙТЕ СЪВЕТнови [re: UbuHtu Man 11x]  
Автор Qvor Ivanov (LEADER )
Публикувано25.01.12 23:32



Аз мразя математика тя е за девствени гийкове аз съм програмист при това доста елитен мойто момче без да съм математик а ти неможе кажеш нищо по темата или не разбрах кво искаш кажеш и в двата случая има нешо неред в постинга ти

ONE DAY BULGARIA WILL BE THE NEW SILICON VALLEY.




Тема Re: СЕРИОЗНА ТЕМА! ДАЙТЕ СЪВЕТнови [re: Qvor Ivanov]  
Автор wiz (змей)
Публикувано25.01.12 23:36



търси, има я някъде из темата дето някои питаше как ще се развият нещата

People just don't make sense anymore



Тема Re: СЕРИОЗНА ТЕМА! ДАЙТЕ СЪВЕТнови [re: wiz]  
Автор | (>[2] /dev/null)
Публикувано26.01.12 02:31



Малко ме вълнува дали ще гледаш сериозно на мнението ми. Няма аз да завърша в лудницата в противен случай.

The last good thing written in C was Franz Schubert's Symphony No. 9.


Тема Re: СЕРИОЗНА ТЕМА! ДАЙТЕ СЪВЕТнови [re: |]  
Автор wiz (змей)
Публикувано26.01.12 03:21



Няма аз да завърша в лудницата
не бъди толкова сигурен, ето вече ме бъркаш със себе си