Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:06 14.07.25 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Тема опа опанови  
Автор pesho.konia (старши)
Публикувано11.10.10 22:10

Евала пичове!

Как е програмисткия живот в БГ? Набързо да се представя. Аз съм програмист и бачкам в Америка. На 29 години съм. Имам към 7 години опит като програмист в Америка след като завърших тук. Правя бруто 90 хиляди долара на година, чисто 60 хиляди и виждам възможности как да правя доста повече, ако продължа да работя здраво и имам търпение. Парите ми стигат доволно и съм натрупал доста пачки. В Америка много ми харесва.

Има само един проблем. Тук е доста зле положението с гаджетата и затова се замислям дали да не се върна в БГ поне за известно време. Аз съм американски гражданин, така че не би трябвало да е фатално, ако се окаже, че в БГ не ми харесва за постоянно живеене.

Имам опит като тийм лийд и съм ръководил инженери и много скъпи проекти и се интересувам от позиции като Software Engineering Manager. Дали имам реални шансове в БГ или такива позиции са на практика недостъпни за външни хора или просто ги няма. Приблизително каква компенсация мога да очаквам?

Тема Re: опа опанови [re: pesho.konia]  
Автор bobyb (член)
Публикувано11.10.10 22:29

Работа лесно ще си намериш, а как ще се спазариш зависи от теб. Общо взето американците са по-напред от нас в науката продажба на умения, така че не би трябвало да имаш проблеми. По-скоро въпроса е ако скоро след това решиш да се връщаш пак, дали ще е лесно? Чувам лоши работи, трудно било да си намериш работа, депресия и прочие.