|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Funny support quotes
[re: naki]
|
|
Автор |
Гypy (bangbus driver) |
Публикувано | 07.02.10 02:39 |
|
На мене лично са ми са се случвали доста по-брутални съпорт мейли. Примерно
"As Mr.Smith died a couple of days ago, is it possible that you transfer his license to our new employee, Mrs. Smith, that takes care of this part of the business now"
Също вече съм ги научили по начина, по-който пишат, кой би си платил и кой не. Като психоаналитик съм вече. Ама това е просто много опит.
--
One day it will make sense.
| |
|
Вчера бачкаше идеално. Нищо не сме пипали. Само едни специалисти тука нещо по мрежата и после преинсталираха сървъра, молим за съдействие понеже ни е СПЕШНО
Teh quk bron fox jums over teh lazy dog...
| |
|
като ми кажат: Нищо не работи.
Bеer? Mоre?
| |
|
Аз съм претръпнал и винаги отговарям веднага, обикновено не ми отнема кой знае колко време, а особено във публични форуми е важно, понеже много се вдига organic search-а от Гуугъл, особено напоследък като смениха алгоритъма си на "Кафеин". Особено ако знаеш точно кои думички да сложиш в отговора, така че да се вдига органичния сърч по определни кийуърди.
Иначе съпорта е голяма тема и много мога да обсъждам, много съм се занимавал. Зависи в каква организация си, в момента работим заедно с един пич от САП и той ми е обяснявал при тях какво чудо е въобще да се започне съпорт комуникация, всичко се записва, логва се, таймшийтове, после ако се окаже че клиента бил "виновен" (не знам какво означава това) - клиента си плаща "консултации" по дебелите тарифи. А ако било пък бъг, САП го поемали. Но един съпорт кейс може да се влачи месеци в такива организации.
--
One day it will make sense.Редактирано от Гypy на 08.02.10 10:12.
| |
|
Най-любимото ми е "ти докато беше тук работеше"
| |
|
Е то мене ме търсат щото съм мека Мария, така да се каже :) (Който верва у карма ше е смена на парис хилтън да млющи у пъкъла на който не харесва, само да предупреда!) Между другото за отдалечено впиване, кое е модно сега, копилот? некви други. Имаше некви тийм вюър по едно време. То това е се едно гмемекзекутабле от хай-левъл език и те напълзяват и си ебава майката, но както перл ни научи - хубаво е да има повече от един начин :)
Teh quk bron fox jums over teh lazy dog...
| |
|
Сега модно е TeamViewer portable... през Skype!
| |
|
Мен също ме кефи като чуя "Ама то вкъщи работеше, а тук... не знам що не иска..."
| |
|
на мен също, но с допълнението "ела да видиш, моля те, какво става", при което отиваш и ти изтрисат "преди пет минути се оправи само"
| |
|
Мен хиииич не ме кефеше да чуя, че нещо не работи. Като искат съпорт да си наемат такъв а не да карат програмистите да го правят. В САП кейс може да се влачи и с години!.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|