Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:59 12.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: Funny support quotes [re: naki]  
Автор Гypy (bangbus driver)
Публикувано07.02.10 02:39



На мене лично са ми са се случвали доста по-брутални съпорт мейли. Примерно

"As Mr.Smith died a couple of days ago, is it possible that you transfer his license to our new employee, Mrs. Smith, that takes care of this part of the business now"

Също вече съм ги научили по начина, по-който пишат, кой би си платил и кой не. Като психоаналитик съм вече. Ама това е просто много опит.

--
One day it will make sense.


Тема Re: Funny support quotesнови [re: Гypy]  
Автор Eвлaмпи Пoпдимитpoв (световноизвесен)
Публикувано07.02.10 23:50



Вчера бачкаше идеално. Нищо не сме пипали. Само едни специалисти тука нещо по мрежата и после преинсталираха сървъра, молим за съдействие понеже ни е СПЕШНО



Teh quk bron fox jums over teh lazy dog...


Тема Mен най ме кефинови [re: Eвлaмпи Пoпдимитpoв]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано08.02.10 00:53



като ми кажат: Нищо не работи.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Funny support quotesнови [re: Eвлaмпи Пoпдимитpoв]  
Автор Гypy (bangbus driver)
Публикувано08.02.10 10:05



Аз съм претръпнал и винаги отговарям веднага, обикновено не ми отнема кой знае колко време, а особено във публични форуми е важно, понеже много се вдига organic search-а от Гуугъл, особено напоследък като смениха алгоритъма си на "Кафеин". Особено ако знаеш точно кои думички да сложиш в отговора, така че да се вдига органичния сърч по определни кийуърди.

Иначе съпорта е голяма тема и много мога да обсъждам, много съм се занимавал. Зависи в каква организация си, в момента работим заедно с един пич от САП и той ми е обяснявал при тях какво чудо е въобще да се започне съпорт комуникация, всичко се записва, логва се, таймшийтове, после ако се окаже че клиента бил "виновен" (не знам какво означава това) - клиента си плаща "консултации" по дебелите тарифи. А ако било пък бъг, САП го поемали. Но един съпорт кейс може да се влачи месеци в такива организации.

--
One day it will make sense.

Редактирано от Гypy на 08.02.10 10:12.



Тема Re: Mен най ме кефинови [re: bira_more]  
Автор Бorдaнoв (непознат )
Публикувано08.02.10 18:58



Най-любимото ми е "ти докато беше тук работеше"



Тема Re: Funny support quotesнови [re: Гypy]  
Автор Eвлaмпи Пoпдимитpoв (световноизвесен)
Публикувано08.02.10 23:36



Е то мене ме търсат щото съм мека Мария, така да се каже :) (Който верва у карма ше е смена на парис хилтън да млющи у пъкъла на който не харесва, само да предупреда!) Между другото за отдалечено впиване, кое е модно сега, копилот? некви други. Имаше некви тийм вюър по едно време. То това е се едно гмемекзекутабле от хай-левъл език и те напълзяват и си ебава майката, но както перл ни научи - хубаво е да има повече от един начин :)

Teh quk bron fox jums over teh lazy dog...


Тема Re: Funny support quotesнови [re: Eвлaмпи Пoпдимитpoв]  
Автор wqw (АзСъмЖив)
Публикувано09.02.10 00:17



Сега модно е TeamViewer portable... през Skype!



Тема Re: Funny support quotesнови [re: Eвлaмпи Пoпдимитpoв]  
Автор пopyчиkPжeвckий (същият)
Публикувано09.02.10 01:15



Мен също ме кефи като чуя "Ама то вкъщи работеше, а тук... не знам що не иска..."





Тема Re: Mен най ме кефинови [re: Бorдaнoв]  
Автор Tony Stewart (smoke)
Публикувано09.02.10 08:53



на мен също, но с допълнението "ела да видиш, моля те, какво става", при което отиваш и ти изтрисат "преди пет минути се оправи само"





Тема Re: Funny support quotesнови [re: пopyчиkPжeвckий]  
Автор SoulDeaD (no comment)
Публикувано09.02.10 09:13



Мен хиииич не ме кефеше да чуя, че нещо не работи. Като искат съпорт да си наемат такъв а не да карат програмистите да го правят. В САП кейс може да се влачи и с години!.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.