Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:45 05.07.25 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Един може би глупав въпрос.  
Автор Sargon lll ()
Публикувано01.02.06 20:07

Здравейте!

Аз съм машинен инженер и не съм на "ти" с програмирането и информационните технологии. Затова и въпросът ми може би е глупав и идеята - невъзможна.

Искам да знам, дали на GSM мога да кача някаква собственоръчно написана програма - нещо елементарно, например преобразувател на мерни единици. Подобни програми ще са едно улеснение за мен, особено ако съм далеч от компютъра.

Какъв GSM ми е необходим и на какъв език трябва да е програмата. Въобще къде мога да науча подробности, а още по-добре - има ли книги по темата.

Тема Re: Един може би глупав въпрос.нови [re: Sargon lll]  
Автор Duncan Griffin (Потребител)
Публикувано01.02.06 20:47

Съвсем добър си е въпроса. Друг е въпроса, че ми напомня един доста стар виц.

Начинаещ програмист задава въпрос на стари кучета:
- Извинете, а може ли да се направи програма която...
(Прекъсват го)
- Да, може. Но ТИ не можеш.

Както и да е. На въпроса ти:

Един от вариантите (най-простия според мен) е да се напише на Java Mobile Edition (J2ME ако не се лъжа му викаха). Ще работи на телефони за които пише, че поддържат джава.
Не съм се занимавал с такова нещо, така че може би има разни особености за различните фирми производители на телефони. Някой по-компетентен ще разясни.

Мечтата е мисъл, мисълта е идея, всяка идея се реализира. Аз не мечтая, а реализирам идеите си.

Тема Re: Един може би глупав въпрос.нови [re: Duncan Griffin]  
Авторeфp. Лyk (Нерегистриран)