Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:36 28.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Програмисти
*Кратък преглед

Тема plh file za Perlнови  
Автор kube (jako pakosnici)
Публикувано24.07.04 00:52



аз съм начинаещ.в момента чета едно убочение за Перл.изписва ми като дам да се отваря един plx файл че не мога да отварям никакъв такъв файл или директория.какво може да означава това.



Тема Re: plh file za Perlнови [re: kube]  
Авторoo (Нерегистриран)
Публикувано24.07.04 19:00



Кой те убоде с това убочение. Следващия път пробвай с обучение, моля те. И тази дума май не е за тази част на това ти изречение.

Ама и аз един лингвист се извъдих...

По въпроса ти незнам. Ако аз ти кажа че имам проблем с plh (или може би plx) файлове, и че те/това има нещо общо с Perl, смяташ ли че ако ти си компетентен в областта ще можеш да ми помогнеш? С други думи дай малко повече информация по въпроса си. Успех!



Тема Re: plh file za Perl [re: oo]  
Автор kube (jako pakosnici)
Публикувано24.07.04 23:06



направих си файл plx формат.влизам във MS-DOS пиша perl hello1.plx(името на файла) и ми изписва че не може да отваря такива файлофе и директории.



Тема Re: plh file za Perlнови [re: kube]  
Автор Teшkapcko_koпeлe (grrrr)
Публикувано26.07.04 03:36



Сигурен ли си че имаш Perl интерпретатор инсталиран? Ако нямаш за Уиндоус си дръпни един от





Тема Re: plh file za Perlнови [re: Teшkapcko_koпeлe]  
Автор kube (jako pakosnici)
Публикувано26.07.04 23:24



имам си безплатен вграден.



Тема Re: plh file za Perlнови [re: kube]  
Автор XaMaB (откачалка)
Публикувано27.07.04 16:24



Ами майстора дето го е вграждал явно си е Уставил рАцете.