|
Тема
|
Porsche 924?
|
|
Автор |
Vlado-BENZ (Mercedes-BENZ) |
Публикувано | 04.12.05 20:34 |
|
Здравейте, искам да знам повече за тази кола, и тъй като в предишни теми сте обяснили мнооого обстойно всичко което е важно, няма смисъл да се повтаряме. Но искам да Ви попитам, феновете и членовете на този клуб, какво мога да очаквам от тази кола като performance? Тя в базовата си версия е 125 коня, ако не се лъжа...това не е ли прекалено малко? Едно момче, собственик на 944 ако не се лъжа, каза че като държане на пътя е доста спортна и трудна за каране заради задното си предаване. Това ме радва, защото досега съм притежател на друга немска машина със задно предаване, а именно мерцедес 190. Та затова питам, понеже знам възможностите като динамика на един 122 коня Мерцедес, а те са доста слаби...и имам опасения за това порше?
Има ли възможност за някакви подобрения, да кажем турбокомпресор? И другото, понеже не разполагам с много средства, сега гледам в мобилето има 4-5 обяви, има такива за по 2000-3000 лв, но има и такива за по 6 бона...ще е фатално ли ако да кажем си взема някое от евтините?
Мерси предварително, приятели! 
Редактирано от Vlado-BENZ на 04.12.05 20:42.
| |
|
Здравей Vlado-BENZ,
125 коня наистина са си малко, но пърформансът е добър :) Порше дори модел 924 по дизайн и изпълнение е спортна кола и поведението му на пътя е такова. Говоря за устойчивост, влизане и излизане в критични ситуации и т.н. За разлика от Мерцедес 190, който си е една хубава градска кола, Порше 924 е кола, която позволява по-агресивно каране в спортен стил. Не очаквай чудеса при старт - няма да е кой знае колко по-бързо от Мерцедеса, макар че 924 е по-леко, освен това и ако гумите са по-големи и по-широки - това също има значение. Понеже караш кола със задно предаване - общо взето си наясно с плюсовете и минусите. Разликата с Мерцедеса е в по-добрия баланс на Поршето - съответно колата е значително по-управляема при занасяне.
Подобрения са възможни, но не особено смислени. Да присадиш турбо на кола, която не е проектирана и изпълнена за тази цел си е сложна и скъпа инженерна задача и вероятно е по-евтино да се купи фабрично кола с турбо двигател. Ако моделът е с инжекцион - възможен е чип тунинг в рамките на 7% - 10%, което не е особено много.
Тръгвайки да купуваш - писали сме тук по темата какво и как да се гледа. Хвърлих един поглед на текущите обяви в мобайл.бг - мнението ми е, че колкото и ефектен тунинг да е направен на колата, каквато и аудио система да и е сложена - не си струва да дадеш 6 бона за кола на 20 и повече години, освен ако не смяташ да я паркираш някъде и да си седиш вътре, наслаждавайки се на кожата.
Питаш дали ще е фатално да си вземеш някоя от евтините - не, но ако точно прецениш какво искаш от колата и имаш ли средства да си го позволиш. Аз лично бих гледал (потърсил професионално мнение) за изправна ходова част и двигател, а външният вид не е от значение - може да се оправи.
Късмет и безаварийно! :)
| |
|
|
|
|