Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:57 27.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Краят на Бугати Вейръннови  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 03:13



е през 2013. Бугати Вейрън, like a shooting star. Доста късо време на живот. Продукцията дори не искара 10г.

Пиша за нея, защото тази кола бе обявена за невижданото чудо на автомобилните технологии, индустрия, и изобщо супер най-най-най.

Реално погледнато, какъв бе смисълът от тази кола?

1)Дали е най-бързата кола в света?
За момента е, но след 6 месеца ще е друга.

2)Дали е най-икономичната кола?
По този показател е на едно от последните места.

3)Дали има най-модерната електроника?
Не. Дори Хюндай Соната има същата електроника.

4)Дали използва някакви супер материали?
Не. Хич. Въглеродните влакна са на светлинни години след графена.

Какво остана?

5)Двигателя.
Не. В него няма нищо революционно.

Като теглим чертата излиза, че 2 милиона се плащат само за кожените седалки и емблемата "Бугати". И така, единственият смисъл на тази кола е, печалбата на бързи пари в кратки срокове. Бугати Вейрън отива в музея, където са Москвич, ЗАЗ, ....

След 30г, дали някой ще помни Вейрън? Аз мисля, че не. Самата история на Бугати е не забележима с нещо особенно. Емблемата на Бугати я има, само защото е на "изкуствено дишане" от Volkswagen AG. Последните май имат други планове за бъдещето.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор dnaunseq (ентусиаст)
Публикувано28.06.11 10:32



Сигурно милиарди души по света знаят за Бугати Вейрън. Нищо забележително така да се каже.





Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: dnaunseq]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 12:10



Нда. И около 99% от тях искат да карат такава, също нищо работа.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано28.06.11 14:36



Толко си тъп, че нема скала да премери тъпотата...

10 години без смяна на модел означава, че фирмата е закъсала бре тъпчо.
Графен в купе или рама, верно ли си толко невъзможно тъп?


Те още не са дописали докладите по откриването му ти искаш да го има в кола от преди над 5 години
Хюндай имал същата електроника, я пак... връх на тъпотата
Не била икономична, че за какво и е... като тестовете на писта показаха, че ако имаше гориво за още 1/5 пробег щеше да си разкъса гумите, ти хвърли 1 комплект гуми за 10 мин. на писта, пък после гледай икономия
И накрая, като се размажеш в стената с някое от тия градски недомислия на ток с 300 км/ч и излезеш жив от вътре ела се обади, че от Вейрон един "състезател" наскоро излезе.

Май завиждаш злобно, ама си толко тъп, че не можеш и това да изразиш

Welcome to the real world!



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: dnaunseq]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:23



VW Голф е още по-известна и ще остане такава дълго.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:25



дори собствениците им не ги карат често



доскучава им ...



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Mopфиyc]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:52



Дописват докладите, но знаят, че пласт графен е 40 пъти по-здрав от стомана.

Ъхъ. Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати. На скъпарските коли не им слагат много електроника. Некъв реставриран Ягуар, ръчна изработка, без намеса на компютри, струва 500 000 паунда. Потвърждение на моето твърдение, че парите се плащат предимно за емблемата. Отдруга страна, скромният Нисан Leaf е компютър с wireless на 4 гуми, и струва $25 000.

Гуми за 10мин, аз за това писах shooting star





Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 17:15



Че за какво и е на колата електроника? Ако искам електроника, си купувам електроника. Колата трябва да е кола. И да върви.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 17:43



За да бъде по-интелигентна и по-сигурна. Това го правят всички автомобилни концерни. Т.е. всички коли са джъджкани с електроника. Колите без електроника са рядкост.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 18:02



Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати.

Айде по-полека с фантазиите.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.