|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Краят на Бугати Вейрън
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 03:13 |
|
е през 2013. Бугати Вейрън, like a shooting star. Доста късо време на живот. Продукцията дори не искара 10г.
Пиша за нея, защото тази кола бе обявена за невижданото чудо на автомобилните технологии, индустрия, и изобщо супер най-най-най.
Реално погледнато, какъв бе смисълът от тази кола?
1)Дали е най-бързата кола в света?
За момента е, но след 6 месеца ще е друга.
2)Дали е най-икономичната кола?
По този показател е на едно от последните места.
3)Дали има най-модерната електроника?
Не. Дори Хюндай Соната има същата електроника.
4)Дали използва някакви супер материали?
Не. Хич. Въглеродните влакна са на светлинни години след графена.
Какво остана?
5)Двигателя.
Не. В него няма нищо революционно.
Като теглим чертата излиза, че 2 милиона се плащат само за кожените седалки и емблемата "Бугати". И така, единственият смисъл на тази кола е, печалбата на бързи пари в кратки срокове. Бугати Вейрън отива в музея, където са Москвич, ЗАЗ, ....
След 30г, дали някой ще помни Вейрън? Аз мисля, че не. Самата история на Бугати е не забележима с нещо особенно. Емблемата на Бугати я има, само защото е на "изкуствено дишане" от Volkswagen AG. Последните май имат други планове за бъдещето.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
dnaunseq (ентусиаст) |
Публикувано | 28.06.11 10:32 |
|
Сигурно милиарди души по света знаят за Бугати Вейрън. Нищо забележително така да се каже.
| |
|
Нда. И около 99% от тях искат да карат такава, също нищо работа.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 28.06.11 14:36 |
|
Толко си тъп, че нема скала да премери тъпотата...
10 години без смяна на модел означава, че фирмата е закъсала бре тъпчо.
Графен в купе или рама, верно ли си толко невъзможно тъп?
Те още не са дописали докладите по откриването му ти искаш да го има в кола от преди над 5 години
Хюндай имал същата електроника, я пак... връх на тъпотата
Не била икономична, че за какво и е... като тестовете на писта показаха, че ако имаше гориво за още 1/5 пробег щеше да си разкъса гумите, ти хвърли 1 комплект гуми за 10 мин. на писта, пък после гледай икономия
И накрая, като се размажеш в стената с някое от тия градски недомислия на ток с 300 км/ч и излезеш жив от вътре ела се обади, че от Вейрон един "състезател" наскоро излезе.
Май завиждаш злобно, ама си толко тъп, че не можеш и това да изразиш
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: dnaunseq]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 15:23 |
|
VW Голф е още по-известна и ще остане такава дълго.
| |
|
дори собствениците им не ги карат често
доскучава им ...
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 15:52 |
|
Дописват докладите, но знаят, че пласт графен е 40 пъти по-здрав от стомана.
Ъхъ. Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати. На скъпарските коли не им слагат много електроника. Некъв реставриран Ягуар, ръчна изработка, без намеса на компютри, струва 500 000 паунда. Потвърждение на моето твърдение, че парите се плащат предимно за емблемата. Отдруга страна, скромният Нисан Leaf е компютър с wireless на 4 гуми, и струва $25 000.
Гуми за 10мин, аз за това писах shooting star
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 17:15 |
|
Че за какво и е на колата електроника? Ако искам електроника, си купувам електроника. Колата трябва да е кола. И да върви.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 17:43 |
|
За да бъде по-интелигентна и по-сигурна. Това го правят всички автомобилни концерни. Т.е. всички коли са джъджкани с електроника. Колите без електроника са рядкост.
| |
|
Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати.
Айде по-полека с фантазиите.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|