Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:25 01.06.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Краят на Бугати Вейрън  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 03:13



е през 2013. Бугати Вейрън, like a shooting star. Доста късо време на живот. Продукцията дори не искара 10г.

Пиша за нея, защото тази кола бе обявена за невижданото чудо на автомобилните технологии, индустрия, и изобщо супер най-най-най.

Реално погледнато, какъв бе смисълът от тази кола?

1)Дали е най-бързата кола в света?
За момента е, но след 6 месеца ще е друга.

2)Дали е най-икономичната кола?
По този показател е на едно от последните места.

3)Дали има най-модерната електроника?
Не. Дори Хюндай Соната има същата електроника.

4)Дали използва някакви супер материали?
Не. Хич. Въглеродните влакна са на светлинни години след графена.

Какво остана?

5)Двигателя.
Не. В него няма нищо революционно.

Като теглим чертата излиза, че 2 милиона се плащат само за кожените седалки и емблемата "Бугати". И така, единственият смисъл на тази кола е, печалбата на бързи пари в кратки срокове. Бугати Вейрън отива в музея, където са Москвич, ЗАЗ, ....

След 30г, дали някой ще помни Вейрън? Аз мисля, че не. Самата история на Бугати е не забележима с нещо особенно. Емблемата на Бугати я има, само защото е на "изкуствено дишане" от Volkswagen AG. Последните май имат други планове за бъдещето.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор dnaunseq (ентусиаст)
Публикувано28.06.11 10:32



Сигурно милиарди души по света знаят за Бугати Вейрън. Нищо забележително така да се каже.





Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: dnaunseq]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 12:10



Нда. И около 99% от тях искат да карат такава, също нищо работа.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано28.06.11 14:36



Толко си тъп, че нема скала да премери тъпотата...

10 години без смяна на модел означава, че фирмата е закъсала бре тъпчо.
Графен в купе или рама, верно ли си толко невъзможно тъп?


Те още не са дописали докладите по откриването му ти искаш да го има в кола от преди над 5 години
Хюндай имал същата електроника, я пак... връх на тъпотата
Не била икономична, че за какво и е... като тестовете на писта показаха, че ако имаше гориво за още 1/5 пробег щеше да си разкъса гумите, ти хвърли 1 комплект гуми за 10 мин. на писта, пък после гледай икономия
И накрая, като се размажеш в стената с някое от тия градски недомислия на ток с 300 км/ч и излезеш жив от вътре ела се обади, че от Вейрон един "състезател" наскоро излезе.

Май завиждаш злобно, ама си толко тъп, че не можеш и това да изразиш

Welcome to the real world!



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: dnaunseq]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:23



VW Голф е още по-известна и ще остане такава дълго.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:25



дори собствениците им не ги карат често



доскучава им ...



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Mopфиyc]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 15:52



Дописват докладите, но знаят, че пласт графен е 40 пъти по-здрав от стомана.

Ъхъ. Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати. На скъпарските коли не им слагат много електроника. Некъв реставриран Ягуар, ръчна изработка, без намеса на компютри, струва 500 000 паунда. Потвърждение на моето твърдение, че парите се плащат предимно за емблемата. Отдруга страна, скромният Нисан Leaf е компютър с wireless на 4 гуми, и струва $25 000.

Гуми за 10мин, аз за това писах shooting star





Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 17:15



Че за какво и е на колата електроника? Ако искам електроника, си купувам електроника. Колата трябва да е кола. И да върви.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 17:43



За да бъде по-интелигентна и по-сигурна. Това го правят всички автомобилни концерни. Т.е. всички коли са джъджкани с електроника. Колите без електроника са рядкост.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 18:02



Не само Хюндай, но и Нисан Leaf има по-напреднала електроника от Бугати.

Айде по-полека с фантазиите.



Тема Гадна работа!нови [re: nnnlo]  
Автор ЛAMБИ (25 W)
Публикувано28.06.11 18:08



Гадна работа, нали!?
Що не вземат да направят един ЗАЗ, ами се занимават с глупости!?

Бугатита ще ми правят!?



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 19:26



Фантазии ли? Ти нямаш идея.

Ето ти Нисан Leaf


Кола, която можеш да си я контролираш през мобилен телефон.

Ето ти Бугати Вейрън
Лъщящи цифер-блати от миналото.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 19:29



Аха, това е електрониката на колата - циферблатите?

Яко.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 19:43



Ъхъ. Първо, тая машина има скоростна кутия и масло, точно като Форд Модел Т от преди 80г. Допотопна техника. Второ, колата е изцяло извън безжичната мрежа.

Както писах, днес автомобилите имат нови стандарти, които очевидно не се вписват в твоя вкус:



Това, че на теб не ти харесва не значи, че е фантазия.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 19:51



Интелекта не е присъщ на машините. А всяка автоматизация си има своята цена.
Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.
И между другото - електрониката добавя слабо звено в колите.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 19:52



Ми ако си некадърен шофьор, ще мечтаеш за самокараща се кола. Или пък ако си пиянде.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:00



Не е моя мечта:

. По-скоро се очертава като нов стандарт в автомобилостроенето.

Именно тук е една от големите иновации при нисан-а, не само че е EV. Това е кола, която може да се интегрира в грид. Хенри Форд не е имал достатъчно фантазия дори да си помисли за нещо подобно. За него това е "извънземна" технология, а за нас ежедневие. Защото е очевидно, че животът днес е интегриран във виртуалната мрежа. Сега и автомобилът влиза в нея.

Редактирано от nnnlo на 28.06.11 20:01.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:10



Интелекта не е присъщ на машините.

Днес компютрите и паралелното програмиране достигат това, което ти считаш за фантастика. Ако колата е компютър с разни сензори, то интегрирането и в грид с контрол е софтуерна задачка.

Нали знаеш, днес на мода влизат cloud системи. Това е друг вариант на грид.

Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.

Така те разбирам. Всеки си има предпочитания.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 20:13



Dosis sola facit venenum!
Ползвам ГПС. Ама гледам и табелите. Грида е екстра. Ама ако е помощно средство.
В Пловдив има светофари с таймери. В един момент таймерите почват да таймират както си щат - свети червен светофар и таймера показва 20 сек зелени. И стават катастрофи. Защото някой идиот е гледал таймера, който е помощно спрямо сфетофара средство.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:16



Таймерът не е ефективен ако работи сам. Новото е, ако колата има комуникация със светофара. По този начин грешката се анулира.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 20:17



И когато някакъв ентостепенен сензор се скапе - цялата кола за няколко стотин хиляди кинта умира. Край. До там. Виждал съм такива колици. Мъртви. Оправяш сензора - и тя пак тръгва. Е сензора се оправя в сервиз. А колата я карат до там. А ти нямаш кола.

Ами аз знам по добре от операционната система какво искам. И когато операционната система тръгне да ми знае, тогава губя време за да я направя по тъпа.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 20:22



Напротив - ти май не разбираш. Таймера е вързан със светофара. Ама връзката се е скапала.
Същото, ама още по страшно ще стане ако колата е вързана директно със светофара. Светофара се скапва, и организира огромна верижна катастрофа. Или пък го хакват. Или му шибват някой вирус.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:30



Може и да не стане. Едно от важните преимущества на днешното паралелно програмиране е, че ако някой процесор се скапе, винаги има друг, който да го замести. Цаката: един процесор знае, какво прави друг процесор, и поема работата при дадена ситуация.
Всичко това днес го има като суперкомпютри тук и там. Следващият етап, това да се пренесе в ежедневието.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано29.06.11 11:57



Както вече установихме нееднократно тъпотата която демонстрираш излиза извън всякаква скала...

Колкото до електрониката, нали под електроника не разбираш само телевизорче и уайрлес?
Точно тия скъпарските само електрониката дето им управлява активната безопасност и стабилността е на цената на 5 лййфа


То щото е много лесно да задържиш 1000 к.с. на пътя ... ама както установихме и от автомобили разбираш като осмоного от парфюмерия.

Welcome to the real world!



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано29.06.11 16:09



Цаката е ясна - стават катастрофи в момента в следствие на "технически" подобрения и льохмани които им вярват.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано29.06.11 17:36



Не може да седим на техническо ниво Нива, само заради теб


Както и не може да се крият данните за ефектът на човешката дейност върху климата, само защото данните са неудобни за някого.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Mopфиyc]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано29.06.11 17:50



Установил си, че не виждаш много по-далеч от носа си. Системите за поддържане на колата на пътя ги има всяка съвременна кола. Разликата е само в емблемата

. Залага се на хиралдиката. Едно е да имаш емблема на Мазда, друго е Лексус, трето е Бугати.

Друго е да имаш кола, която се интегрира в системата така, че да има максимална безопасност не само за теб, но и за останалите около теб.

Нещата се слагат под компютърен контрол, в това число водача на МПС.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано29.06.11 20:37



Ми то няма ни една нива аварирала край сбърканите часовници по светофарите в Пловдив.


Само разни идиоти които вярват безрезервно на peer review.
Все едно не се е случвало peer review да бъдат отречени от други peer review.

Bеer? Mоre?



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано29.06.11 20:39



Максималната безопасност е възможна само с кадърни шофьори. Ама такива шофьори са кът. Вече всякакви олигофрени карат коли. И заради олигофрените - тези системи може два имат някакъв положителен ефект.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано29.06.11 22:06



Все едно не се е случвало peer review да бъдат отречени от други peer review.

Т.е. надяваш се, някое peer-review да отрече данните за антропогенният СО2. Сам може да провериш, че такива peer-review не се срещат. Точно обратното, статиите се сгласуват взаимно около едно заключение.

Точната наука пич, не е като Право-то. В правните отношения винаги може да пледираш за нещо. В точните науки, това го нема. В началото има разногласия, но накрая се стига до един, единствен, и точен резултат.

Разногласията за Климата сред науката намаляха значително, защото хората са търсели начини да си съгласуват измерванията. Това е важната цел и тя е постигната. Като резултат имаш peer-review, в което са публикувани данните на 368 климатолози от 45 държави. Консенсусът е постигнат.



А на теб ти остава да пиеш една студена вода, заради новите цени на тока в България.



Тема Твърде тъп си за да разберешнови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано29.06.11 22:16



на какво се надявам и на какво не се надявам.
Но понеже съм човек с добра душа, ще ти обясня - надявам се на глобалното затопляне. Надявам се човек да е допринесъл за това глобално затопляне.
За България е добро.
Пести ток през зимата



Bеer? Mоre?



Тема Re: Твърде тъп си за да разберешнови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано29.06.11 22:21



Грешка. При завишени температури, парников ефект, и висока влажност се хаби зверски ток за климатици, защото при подобни условия дори не може да се спи.
Живея в субтропичен климат. Тук не се живее без климатик, който работи на програма 24/7.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано29.06.11 22:37



Aз пък много се радвам, че България са въведени self-check-out в някои магазини, 20г след САЩ.





Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано30.06.11 10:54



Тъпчото още не е разбрал, че тоя тип коли се правят за писти, на шосето са само докато се откараш до пистата.
Пък щял да интегрира и да слага водача под компютърен контрол, интересно ми е отиде ли да ти сложат един четвъртит чеп ... пардон чип ... отзад



Welcome to the real world!



Тема Разбирам гонови [re: Mopфиyc]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано30.06.11 21:27



Има нужда от чипове човека, щот е тъпичък. Иска самокараща се кола, щот не го бива да шофира.

Bеer? Mоre?




Тема Умрелите маркинови [re: nnnlo]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано30.06.11 23:50



Бугати Вейрън отива в музея, където са Москвич, ЗАЗ, ....

В този музей вече отиде и "култовата" марка Понтиак. Защо ли си я пропуснал?

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор dnaunseq (ентусиаст)
Публикувано01.07.11 18:34



Какво очаквате ш***** американско лакейче. Но истината е, че майките и бащите им бяха послушни апаратчици. Гъвкави хора.



Тема Бугати Вейрън е жив.нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (старо куче)
Публикувано04.07.11 15:02



Слуховете за смъртта на легендарния автомобил се оказаха, както и следваше да се очаква, предвид това кой ги разпространява, не леко, а прекомерно преувеличени.



Поделението за суперавтомобили на Фолксваген Ауди Гезелшафт (VAG) представи нова версия на легендарния Вейрон носещ името Veyron Grand Sport L'Or Blanc.



Поредното доказателство, всяко твърдение, написано от простият, ама много прост, тъп и необразован Мунчо, който е чистач на негърски кенефи в бедно градче забутано нейде в бедняшките щати на Кравария, е диаметрално противоположно на истината.

Разсъжденията му по повод легендарния автомобил, качествата и характеристиките му са толкова абсурдни, че ги оставям без коментар.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бугати Вейрън е жив.нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано04.07.11 23:24



С една малка забележка: VAG означава Volkswagen Aktiengesellschaft (или Народна кола АД).
Ауди е също абревеатура, а акциите му се държат от Фолксваген.

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Бугати Вейрън е жив.нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано05.07.11 06:28



Като няма, какво друго да се развива, се прави кич. В случая кола от порцелан.

Другият път кола от кихлебар.

Вейрън е изчерпан като технология: http://www.autoultimate.com/3262/production-bugatti-veyron-164-grand-sport/

На негово място идва това



Кич....


Ще ти дам жокер.....



Кой бранд е тази кола? :)

Редактирано от nnnlo на 05.07.11 06:34.



Тема Re: Умрелите маркинови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано05.07.11 06:53



Може и да не е





Тема това е буик бе кретеннови [re: nnnlo]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано05.07.11 09:17







Тема Мунчо, ти си тежък клиничен случай...нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (старо куче)
Публикувано05.07.11 11:15



Мунчо, ти си тежък клиничен случай, след като се опитваш да сравняваш таралясниците на ГМ произвеждани под марка Буик, с шедьоврите на автомобилостроенето на Бугати.

Прост си, прост, прост, ама много прост. И тъп. И отчайващо необразован.

Кихлебарът всъщност е Кехлибар. Няма нищо общо ни с кИхане, ни с хлЕбни изделия.

Ама откъде грамотност у мангалче, расло в катун?

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бугати Вейрън е жив.нови [re: Aлaдин]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (старо куче)
Публикувано05.07.11 11:18



Съгласен, моя грешка.

Криво да седим, право да съдим


Тема Именно де,нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано05.07.11 17:09



защото са шедьоври отиват в музея. Мястото на шедьоврите е в музея. Вчера гледах изложба на китайски вази от нефрит.



Тема Re: Именно де,нови [re: nnnlo]  
Автор BЪPKOЛAKЪT (Хищник)
Публикувано05.07.11 17:26



A там;... ти каква ваза беше?



Тема Re: Именно де,нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (старо куче)
Публикувано06.07.11 09:41



Ходил си на разпродажба на дефектни китайски тоалетни чинии и цукала. Кой ще те пусне теб, простият, прост, прост, ама много прост, необразован тъп и миризлив манго с цървули на изложба на китайски вази от нефрит?



Криво да седим, право да съдим


Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.