|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 20:17 |
|
И когато някакъв ентостепенен сензор се скапе - цялата кола за няколко стотин хиляди кинта умира. Край. До там. Виждал съм такива колици. Мъртви. Оправяш сензора - и тя пак тръгва. Е сензора се оправя в сервиз. А колата я карат до там. А ти нямаш кола.
Ами аз знам по добре от операционната система какво искам. И когато операционната система тръгне да ми знае, тогава губя време за да я направя по тъпа.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 20:22 |
|
Напротив - ти май не разбираш. Таймера е вързан със светофара. Ама връзката се е скапала.
Същото, ама още по страшно ще стане ако колата е вързана директно със светофара. Светофара се скапва, и организира огромна верижна катастрофа. Или пък го хакват. Или му шибват някой вирус.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 20:30 |
|
Може и да не стане. Едно от важните преимущества на днешното паралелно програмиране е, че ако някой процесор се скапе, винаги има друг, който да го замести. Цаката: един процесор знае, какво прави друг процесор, и поема работата при дадена ситуация.
Всичко това днес го има като суперкомпютри тук и там. Следващият етап, това да се пренесе в ежедневието.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 29.06.11 11:57 |
|
Както вече установихме нееднократно тъпотата която демонстрираш излиза извън всякаква скала...
Колкото до електрониката, нали под електроника не разбираш само телевизорче и уайрлес?
Точно тия скъпарските само електрониката дето им управлява активната безопасност и стабилността е на цената на 5 лййфа
То щото е много лесно да задържиш 1000 к.с. на пътя ... ама както установихме и от автомобили разбираш като осмоного от парфюмерия.
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 29.06.11 16:09 |
|
Цаката е ясна - стават катастрофи в момента в следствие на "технически" подобрения и льохмани които им вярват.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 29.06.11 17:36 |
|
Не може да седим на техническо ниво Нива, само заради теб
Както и не може да се крият данните за ефектът на човешката дейност върху климата, само защото данните са неудобни за някого.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 29.06.11 17:50 |
|
Установил си, че не виждаш много по-далеч от носа си. Системите за поддържане на колата на пътя ги има всяка съвременна кола. Разликата е само в емблемата . Залага се на хиралдиката. Едно е да имаш емблема на Мазда, друго е Лексус, трето е Бугати.
Друго е да имаш кола, която се интегрира в системата така, че да има максимална безопасност не само за теб, но и за останалите около теб.
Нещата се слагат под компютърен контрол, в това число водача на МПС.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 29.06.11 20:37 |
|
Ми то няма ни една нива аварирала край сбърканите часовници по светофарите в Пловдив.
Само разни идиоти които вярват безрезервно на peer review.
Все едно не се е случвало peer review да бъдат отречени от други peer review.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 29.06.11 20:39 |
|
Максималната безопасност е възможна само с кадърни шофьори. Ама такива шофьори са кът. Вече всякакви олигофрени карат коли. И заради олигофрените - тези системи може два имат някакъв положителен ефект.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 29.06.11 22:06 |
|
Все едно не се е случвало peer review да бъдат отречени от други peer review.
Т.е. надяваш се, някое peer-review да отрече данните за антропогенният СО2. Сам може да провериш, че такива peer-review не се срещат. Точно обратното, статиите се сгласуват взаимно около едно заключение.
Точната наука пич, не е като Право-то. В правните отношения винаги може да пледираш за нещо. В точните науки, това го нема. В началото има разногласия, но накрая се стига до един, единствен, и точен резултат.
Разногласията за Климата сред науката намаляха значително, защото хората са търсели начини да си съгласуват измерванията. Това е важната цел и тя е постигната. Като резултат имаш peer-review, в което са публикувани данните на 368 климатолози от 45 държави. Консенсусът е постигнат.
А на теб ти остава да пиеш една студена вода, заради новите цени на тока в България.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|