Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:40 31.05.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Гадна работа!нови [re: nnnlo]  
Автор ЛAMБИ (25 W)
Публикувано28.06.11 18:08



Гадна работа, нали!?
Що не вземат да направят един ЗАЗ, ами се занимават с глупости!?

Бугатита ще ми правят!?



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 19:26



Фантазии ли? Ти нямаш идея.

Ето ти Нисан Leaf


Кола, която можеш да си я контролираш през мобилен телефон.

Ето ти Бугати Вейрън
Лъщящи цифер-блати от миналото.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор Pekoнcтpykтop (дарвинист)
Публикувано28.06.11 19:29



Аха, това е електрониката на колата - циферблатите?

Яко.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: Pekoнcтpykтop]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 19:43



Ъхъ. Първо, тая машина има скоростна кутия и масло, точно като Форд Модел Т от преди 80г. Допотопна техника. Второ, колата е изцяло извън безжичната мрежа.

Както писах, днес автомобилите имат нови стандарти, които очевидно не се вписват в твоя вкус:



Това, че на теб не ти харесва не значи, че е фантазия.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 19:51



Интелекта не е присъщ на машините. А всяка автоматизация си има своята цена.
Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.
И между другото - електрониката добавя слабо звено в колите.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 19:52



Ми ако си некадърен шофьор, ще мечтаеш за самокараща се кола. Или пък ако си пиянде.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:00



Не е моя мечта:

. По-скоро се очертава като нов стандарт в автомобилостроенето.

Именно тук е една от големите иновации при нисан-а, не само че е EV. Това е кола, която може да се интегрира в грид. Хенри Форд не е имал достатъчно фантазия дори да си помисли за нещо подобно. За него това е "извънземна" технология, а за нас ежедневие. Защото е очевидно, че животът днес е интегриран във виртуалната мрежа. Сега и автомобилът влиза в нея.

Редактирано от nnnlo на 28.06.11 20:01.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:10



Интелекта не е присъщ на машините.

Днес компютрите и паралелното програмиране достигат това, което ти считаш за фантастика. Ако колата е компютър с разни сензори, то интегрирането и в грид с контрол е софтуерна задачка.

Нали знаеш, днес на мода влизат cloud системи. Това е друг вариант на грид.

Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.

Така те разбирам. Всеки си има предпочитания.



Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано28.06.11 20:13



Dosis sola facit venenum!
Ползвам ГПС. Ама гледам и табелите. Грида е екстра. Ама ако е помощно средство.
В Пловдив има светофари с таймери. В един момент таймерите почват да таймират както си щат - свети червен светофар и таймера показва 20 сек зелени. И стават катастрофи. Защото някой идиот е гледал таймера, който е помощно спрямо сфетофара средство.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Краят на Бугати Вейръннови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (epic)
Публикувано28.06.11 20:16



Таймерът не е ефективен ако работи сам. Новото е, ако колата има комуникация със светофара. По този начин грешката се анулира.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.