|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Гадна работа!
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
ЛAMБИ (25 W) |
Публикувано | 28.06.11 18:08 |
|
Гадна работа, нали!?
Що не вземат да направят един ЗАЗ, ами се занимават с глупости!? Бугатита ще ми правят!?
| |
|
Фантазии ли? Ти нямаш идея.
Ето ти Нисан Leaf
Кола, която можеш да си я контролираш през мобилен телефон.
Ето ти Бугати Вейрън
Лъщящи цифер-блати от миналото.
| |
|
Аха, това е електрониката на колата - циферблатите? Яко.
| |
|
Ъхъ. Първо, тая машина има скоростна кутия и масло, точно като Форд Модел Т от преди 80г. Допотопна техника. Второ, колата е изцяло извън безжичната мрежа.
Както писах, днес автомобилите имат нови стандарти, които очевидно не се вписват в твоя вкус:
Това, че на теб не ти харесва не значи, че е фантазия.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 19:51 |
|
Интелекта не е присъщ на машините. А всяка автоматизация си има своята цена.
Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.
И между другото - електрониката добавя слабо звено в колите.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 19:52 |
|
Ми ако си некадърен шофьор, ще мечтаеш за самокараща се кола. Или пък ако си пиянде.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 20:00 |
|
Не е моя мечта: . По-скоро се очертава като нов стандарт в автомобилостроенето.
Именно тук е една от големите иновации при нисан-а, не само че е EV. Това е кола, която може да се интегрира в грид. Хенри Форд не е имал достатъчно фантазия дори да си помисли за нещо подобно. За него това е "извънземна" технология, а за нас ежедневие. Защото е очевидно, че животът днес е интегриран във виртуалната мрежа. Сега и автомобилът влиза в нея.
Редактирано от nnnlo на 28.06.11 20:01.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 20:10 |
|
Интелекта не е присъщ на машините.
Днес компютрите и паралелното програмиране достигат това, което ти считаш за фантастика. Ако колата е компютър с разни сензори, то интегрирането и в грид с контрол е софтуерна задачка.
Нали знаеш, днес на мода влизат cloud системи. Това е друг вариант на грид.
Аз лично мразя "интилигентни" операционни системи.
Така те разбирам. Всеки си има предпочитания.
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 28.06.11 20:13 |
|
Dosis sola facit venenum!
Ползвам ГПС. Ама гледам и табелите. Грида е екстра. Ама ако е помощно средство.
В Пловдив има светофари с таймери. В един момент таймерите почват да таймират както си щат - свети червен светофар и таймера показва 20 сек зелени. И стават катастрофи. Защото някой идиот е гледал таймера, който е помощно спрямо сфетофара средство.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Краят на Бугати Вейрън
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (epic) |
Публикувано | 28.06.11 20:16 |
|
Таймерът не е ефективен ако работи сам. Новото е, ако колата има комуникация със светофара. По този начин грешката се анулира.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|