Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:13 16.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Автосалонът в Парижнови  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано10.10.10 01:22



Автосалонът в Париж - електрически и хибридни коли колкото щеш.
А за някои съфорумци с американско подсъзнание - май американските марки бяха твърде малко представени.
Интересни снимки тук:





Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.

Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор croesus (хлевоуст)
Публикувано10.10.10 01:24



Е той nnnlo май не е изтъквал американски марки, освен Форд. Хонда рекламираше, за което сме на едно мнение между другото.





Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано10.10.10 01:42



Автосалонът в Париж - електрически и хибридни коли колкото щеш. Което потвърждава думите ми, във всички мои теми.

Всъщност главният инженер на BMW сам си каза, че визията на компанията е да бъде лидер в електрически и хибридни коли.



Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано10.10.10 02:36



На главните инженери на Форд, ГМ и Крайслер думата вероятно изобщо не е била дадена, защото никой не се интересува от мнението на служители в треторазрядни производители и технологични аутсайдери, които са били спасявани от фалит с чисто комунистически методи от правителствата си.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано10.10.10 18:46







Тема Не бързай да ги отписваш американцитенови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 04:10



Автомобилната промишленост в САЩ е със свои особености. Техните коли ги купува поколението което е израснало в епохата на лидерството на САЩ. Плюс, никога преди не са имали проблеми с разхода на гориво. На кого му пука, когато часовата минимална заплата е достатъчна да налееш 20 литра бензин.

Сега американската автомобилна промишленост е поставена в нови условия - както бяха поставени другите страни през 70-те години - и почват да работят при реална конкуренция. И първото което трябва да направят е да ограничат профсъюзите. Понеже пълните разходи на Хонда за един работник са около 55 долара на час, пък в заводите на Дженерал Мотърс общата сума на разходите е над 90 долара на час. Затова и трябваше Обама да ги спасява, за да не фалират неговите основни гласоподаватели - членовете на профсъюзите. Ама даже той им постави условия - да си намалят апетитите, ако искат да продължат да съществуват на пазара.

А като стана дума за липса на фирми - в Канада и САЩ никой не е виждал Фиат, Рено или Пежо. Такива коли тук просто не съществуват. И това е също част от проблема. Пълно е с нископлатени работници, които биха си ги купили и накарали американските инженери да си размърдат задниците и да си спомнят времената, когато автомобилните новости са идвали главно от Северна Америка.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Не бързай да ги отписваш американцитенови [re: Analyser]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано11.10.10 05:59



проблема на италианските и френските коли е, че са толкова нежни, че мяма да издържат и една година по американските пътища, или на американския начин на каране.



Тема Има и друга причинанови [re: ~@!$^%*amp;()_+]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 06:46



Американците кола с двигател по-слаб от два литра не признават. Пък както веднъж писа едно списание за Фиат, Рено и Пежо - това са фирми които никога не са произвеждали двигател над 3 литра.



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Има и друга причинанови [re: Analyser]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано11.10.10 07:05



това е част от същата пеичина



Тема Re: Има и друга причинанови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 09:29



"Силата" на един автомобил се измерва не с кубатурата на двигателя му, а с мощността и въртящия му момент. Точно в тези показатели американските двигатели са в каменната ера в сравнение с европейските и японските си конкуренти. Преди време бях давал на Мунчо Клозетиански данни за сравнение. При една и съща кубатура европейските и японските (а и корейските) мотори имат около 50% по-голяма мощност. Естествено са и много по - икономични.
Ниската цена на горивата в Щатите се дължи на малките данъчно-акцизни ставки върху тях. Но използвайки неикономичните голямообенми двигатели на американските таралясници, обществото така или иначе плаща петрола, от който се произвежда горивото. Замърсяването и парниковите газове - отделно.

Качестовото на американската изработка и сглобка при автомобилите е нарицателно за калпавост от години. Липсата на технологичен прогрес в инженерно-техническите решения - също.

Да, Рено, Пежо, Фиат в Америка практически няма, но за сметка на това МБ, БМВ, Ауди, ФВ, Волво имат сериозен дял. Да не говорим за японските Тойоти и Лексъси, Хонди, Нисани и Инфинити и т.н. Сериозен дял имат вече и корейците които в цивилизована Европа не се ползват с кой-знае колко добро име. Явно на фона на американските боклуци, корейките са добри коли.

Проблемите на американското автомобилостроене едва ли се дължат само на "лошите профсъюзи". Според мен сериозен дял има и поддържаната дълги години деформираност на пазара заради цените на горивата (обясних защо са толкова евтини), американския "лъжепатриотизъм" да се купуват родни коли, независимо че са гробници, протекциониските мерки на администрацията - наливането на десетки милиарди държавна помощ в изправените пред фалит автоконцерни е много показателно. А високите разходи за заплати се дължат и на ниската степен на автоматизация на производството и старите технологии.

Криво да седим, право да съдим



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.