Тема
|
Догодина - български коли
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 14.09.10 00:02 |
|
Първите автомобили на изграждания в Ловеч завод ще бъдат произведени през 2011 г. Това съобщиха от „Литекс Моторс“, българският партньор на китайската компания Great Wall Motors, която през миналата година обяви, че ще инвестира 80 млн. евро у нас. Първоначалните планове бяха производството да стартира в края на настоящата година. По информация на „Литекс Моторс“ на строителната площадка край Ловеч е започнало изграждането на конструкцията на четвъртото хале на завода. Китайските автомобили, които ще бъдат произвеждани в България, са получили международен сертификат за качество и „могат спокойно да се продават в еврозоната“. От сайта на китайската компания става ясно, че се предвижда заводът да има производствен капацитет от 50 хил. автомобила годишно, като ще се извършват дейности по заваряване, боядисване и сглобяване на колите.
Източник: Фирмена информация
Без коментар
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
тулса () |
Публикувано | 14.09.10 17:27 |
|
"..Китайските автомобили, които ще бъдат произвеждани в България.."
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: тулса]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 14.09.10 22:31 |
|
А има ли Шевролет който да се сглобява в САЩ?
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 14.09.10 22:39 |
|
Има и Мерцедес, който се сглобява в САЩ, по-точно в заводът в Алабама.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 14.09.10 22:54 |
|
Има и Мерцедес
е, значи в САЩ все още се сглобяват истински коли. Боклуците на Форд и Мотърс е ясно че са антипазарни и нямат бъдеще.
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 14.09.10 23:14 |
|
Форд е най-проспериращата авто-компания в момента.
|
|
|
след като тойота се осраха
учи се от грешките на другите, виж до къде може да доведе непризнаването на собствените ти осирания
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
croesus (хлевоуст) |
Публикувано | 14.09.10 23:42 |
|
Хонда е най-проспериращата авто-компания в момента.
|
|
|
Двете компании имат абсолютно идентична стратегия за бъдещето: употреба на все по-малко бензин.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
roum () |
Публикувано | 15.09.10 08:48 |
|
Maй само ще се сглобяват. Единствено стъклата май ще бъдат от новострящия се завод в разград, който също ще е китайски
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
ЛAMБИ (25 W) |
Публикувано | 15.09.10 12:18 |
|
Боклуците на Форд и Мотърс е ясно че са антипазарни и нямат бъдеще. - Е, затова пък китайските коли сглобени в България, ще са със страхотен пазарен потенциал!!! Я се дръжте сериозно, ако обичате!
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
Yuppi (phd mhd ahd) |
Публикувано | 15.09.10 14:48 |
|
България трябва да уговори поне един набор от частите да се произвеждат тук. А и български фирми трябва да се свържат с китайците за да им предложат оферти и възможности. Имам предвид че заводът може да е китайски, но подизпълнителите и производители на някои части може да са бъгларски фирми.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: Yuppi]
|
|
Автор |
roum () |
Публикувано | 15.09.10 15:02 |
|
Ако компанията е изцяло частна , държавата нищо неможе да направи .....
Ако има златна акция както го наричаха навремето, то почва да прилича на диктатура (държавна)
|
|
Тема
|
Re: страхотен пазарен потенциал!!
[re: ЛAMБИ]
|
|
Автор |
тулса () |
Публикувано | 15.09.10 15:22 |
|
Китайско значи качествено!
А като добавим и български подизпълнители, направо няма да останат
други коли по пътищата, освен сглобените в България.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: roum]
|
|
Автор |
Yuppi (phd mhd ahd) |
Публикувано | 15.09.10 15:32 |
|
Зависи какъв договор ще сключат, държавата може да даде определени облекчения срещу подпомагане на местния бизнес. Нима Франция не защитава интереса на френските фирми.
|
|
Тема
|
Re: страхотен пазарен потенциал!!
[re: тулса]
|
|
Автор |
roum () |
Публикувано | 15.09.10 15:40 |
|
Сърказъм ли долавям?
|
|
Тема
|
Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: ЛAMБИ]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 15.09.10 23:05 |
|
Скъпи, Ламби,
вземи моля те един бял лист и по средата му начертай една линия. След това се огледай у вас и в лявата част записвай тези неща които са произведени в Китай, а в дясно тези които са в САЩ. Накрая направи рекапитулация, колко е броя на едните и колко на другите.
И ако имаш лаптоп АйБиЕм, да ти напомя, че дори и той е китайски.
ПП Последните 10 години, производителите на автомобили в Китай вървят нагоре, докато тези в САЩ точно в обратната посока. Така, че дори и като тенденция, пак не е в полза на американските производители.
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: Догодина - български коли
[re: croesus]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 15.09.10 23:06 |
|
предполагам, че просперират благодарение на китайските си подразделения...
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: страхотен пазарен потенциал!!
[re: тулса]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 15.09.10 23:17 |
|
Ми да ти кажа, аз в България , освен някои от фордовете, отдавна не съм виждал кола произведена в САЩ. Шевролетите са от Корея, а на фордовете репутацията е катастрофална. Не виждам нищо странно, че двете фирми (ГМ и Ф.) далдисаха здраво. За Крайслер да не говорим.
ПП Миналата година Генералните Мотори се разделиха с 2 от своите култови марки - шведската емблема СААБ стана китайска, а Понтиак просто я закриха поради слабо търсене и нищожна рентабилност. За малко щяха да се разделят и с най-печелившото си подразделение (Опел), ама разума надделя.
Да не забравяме, че и английското "величие" Ровър също е китайски ...
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|
Тема
|
Re: Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 16.09.10 00:51 |
|
И ако имаш лаптоп АйБиЕм, да ти напомя, че дори и той е китайски
Не е само в Китай
|
|
Тема
|
Re: Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 16.09.10 01:19 |
|
А сега виж и къде е IBM production
Bеer? Mоre?
|
|
Тема
|
Шаси от Тойота, двигател от Мицубиши
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
Analyser (пристрастен) |
Публикувано | 16.09.10 02:16 |
|
сборка Ловеч и китайската кола е готова. Има си кондиционер, АBS и въздушни възглавници. Пък струва с 30% по-малко от западните аналози.
Стария номер. Япония и Южна Корея и те почнаха с евтини имитации, докато наберат опит. Пък сега учителите ходят на стажировка при учениците.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
|
|
Тема
|
Re: Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: bira_more]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 16.09.10 02:31 |
|
Research-ът е вид продукция. И то най-важната продукция. Не ме вълнува останалото.
|
|
Тема
|
Шаси от VW, двигател от BMW
[re: Analyser]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 16.09.10 03:28 |
|
и се получава BMW X5. Шаси от VW, двигател от VW, и се получава Фолксваген Туарег.
Будалите си мислят, че има голяма разлика между X5 и Туарег. Производителите знаят, че двете коли са едно и също, само сменяш двигателя.
Друг интересен пример е Бугати Вейрън. Инженерите са словак и германец. Собственик е VW, заводът е във Франция, а двигателя е Ауди.
Голям бъркоч за 2 милиона Редактирано от nnnlo на 16.09.10 03:35.
|
|
|
Фолксваген и БМВ нямат нищо общо. Ауди, Порше и Фолксваген са една фирма. И Порше Кайен и Ауди Q7 са базирани на същото шаси като Туарег.
Що се отнася до двигателите, аз карам Фолксваген с двигател който слагат на Ауди 4. Като има всички екстри не се отличава много от Аудито по комфорт и характеристики. Само дето марката е друга.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
|
|
Тема
|
Re: Шаси от Тойота, двигател от Мицубиши
[re: Analyser]
|
|
Автор |
тулса () |
Публикувано | 16.09.10 04:51 |
|
Добре изглежда.
Мяза ми малко на моя Нисан Мурано...
Отдалеч де.
|
|
|
Най-просперираща къде? И как е бил измерен този просперитет?
Американските болни, най-здравите болни.
Много си прост!
Криво да седим, право да съдим
|
|
Тема
|
Странно мислене
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
ЛAMБИ (25 W) |
Публикувано | 16.09.10 10:26 |
|
Накой хора упорито отказват да приемат реалностите. Да всичко се произвежда в Китай, Малайзия, Индонеция ... но носи името, запазената марка на американски, германск, английски и т. н. компании. Докато тук става дума за китайски марки. Кой според теб ще си купи такава кола в България? Те и Ровър правиха автомобили тука и то един доста успешен модел. Я ми обясни как българинът за 15 000 лв. няма да си купи БМВ на 3-4 години , ами ще си купи китайски боклук (който въобще не е гъзарски) правен в България!?
Просто това е обречено на провал!!! Гаранция!!! Ако ги изнасят за Китай или Индия може, но и индийците имат производство на автомобили и то много евтини. Произведените в Ловеч ще са и с по-висока себестойност от тези в Китай.
|
|
|
Дачиите се произвеждат в Румъния, а се радват на доста добър пазар и то не само в Румъния и България.
Криво да седим, право да съдим
|
|
|
А договорките с правителството примерно всички служебни коли за всички институции да са наше производство ....
|
|
|
Мисля, че опита с Роувър е доста красноречив. Разликата с Румъния е голяма въпреки че не изглежда така.
|
|
Тема
|
Re: страхотен пазарен потенциал!!
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
roum () |
Публикувано | 16.09.10 11:35 |
|
АА преди години имахме Хюндай пони американско изпълнение , на външен вид е същото като като азиатското , само дето мигачите му бяха червени вместо жълти
|
|
Тема
|
Re: Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 16.09.10 14:42 |
|
Ама истинските кинти идват от production.
Bеer? Mоre?
|
|
Тема
|
Re: Я се дръжте сериозно, ако обичате!
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Пич Бoжи (кротващ се) |
Публикувано | 16.09.10 20:39 |
|
Истинските кинти идват само от банкерство.
И там и отиват.
------
|
|
|
не истинските, а виртуалните. както показа последната криза undefined
|
|
|
Парите са едно доста виртуално нещо.
------
|
|
Тема
|
едно доста виртуално нещо
[re: Пич Бoжи]
|
|
Автор |
тулса () |
Публикувано | 17.09.10 14:54 |
|
,ама за тях можеш да си купиш напълно материални неща.
Например като ..следната консервичка.
|
|
Тема
|
Re: едно доста виртуално нещо
[re: тулса]
|
|
Автор |
Пич Бoжи (кротващ се) |
Публикувано | 17.09.10 15:48 |
|
------
|
|
Тема
|
И още нещо по темата за българските
[re: Пич Бoжи]
|
|
Автор |
тулса () |
Публикувано | 18.09.10 16:40 |
|
автомобили или .."дето е текло, пак ще тече".
Една снимка от сайта "Изгубената България":
Работилница за автобусни каросерии
1940-1950
|
|
Тема
|
Re: И още нещо по темата за българските
[re: тулса]
|
|
Автор |
Пич Бoжи (кротващ се) |
Публикувано | 18.09.10 20:50 |
|
Хихих.
------
|
|
Тема
|
А по-догодина - български Ракети до луната
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
irini () |
Публикувано | 22.09.10 08:32 |
|
Смешка. Не са български коли КИТАЙСКИТЕ КОЛИ. Дори и половината от работниците, дето ги сглобяват да са българи, пак си остават КИТАЙСКИ коли. И по този начин ги гледат другите европейци. Дано да граша, но си мисля, че не греша....
|
|
|
Един приятел преди време купи някакво лего за децата си. И на кутията пише - Made in Canada. Съответно - на упътването - направено в Япония, на пликчето с частите - направено в Занзибар. Та - бяхме броили поне 5 различни страни. Само Канада нямаше, освен върху кутията де.
Та каква е "националността" на тази играчка?
Едва ли има съвременна кола без нещо китайско в нея. Е може би ролс ройс.
А и основния номер е че колата по документи ще се води Made in EU. Съответно, мита такси и всички облекчения за купувачите. Едно е да си купиш кола от Китай, друго е от България.
ПП
Мога да се хвана на бас, че на колите ще пише Made in EU, а не Made in Bulgaria.
Bеer? Mоre?
|
|
|
Успехът на ККП е очевиден.
И не само в правенето на коли, а и във финансите:
"...A lead the US has enjoyed over every competitor since it passed Britain to become the world's largest economy in the 19th century has disappeared.
That is why it may be legitimately said that a new era in world finance has begun..."
|
|
Тема
|
Re: Не се бъзикай с Дракона
[re: тулса]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 22.09.10 16:46 |
|
Аз само уточнявам - не се бъзикам (поне не с Китай)
Щот за сега са твърде големи за мен
Bеer? Mоre?
|
|
|
Не са големи те...
Малки са, ама са се возили в големи кораби.
И пак ще се возят , а ние...
снажните българи ще им сглобяваме колите.
|
|
Тема
|
Re: твърде големи за мен..
[re: тулса]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 22.09.10 17:52 |
|
Споко де - ти ще сглобяваш китайски коли за Канадци или САЩианци - както дойде.
Нас не ни мисли. Аз ще сглобявам софт за американци, и ще карам кола сглобена от китайци в Русия.
Bеer? Mоre?
|
|
Тема
|
Re: А по-догодина - български Ракети до луната
[re: irini]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 22.09.10 19:04 |
|
Смешка. Не са български коли КИТАЙСКИТЕ КОЛИ.
Та, кое е смешното?
В Гърция какви коли се сглобяват?
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
|
|