|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
Е, не е съвсем за отписване човечецът. Просто е решил да попълни огромните си пропуски в образованието като използва добрината на форумниците да го светват дори и за най-елементарни положения. Няма учебни такси, няма пътувания. Просто хвърля някое положение напосоки и получава изчерпателна учебна информация.
| |
Тема
|
Re: Накрая ще излезе, че си ...
[re: viktoria9O]
|
|
Автор |
ARlZE (shallowgrave) |
Публикувано | 08.09.10 21:36 |
|
Просто хвърля някое положение напосоки и получава изчерпателна учебна информация.
.......................
Изчерпателна информация, гарнирана с адски псувни и освирквания.
Ма той е над тия неща...
Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything.
| |
|
Така вече човека научи че катализатора енергия не отдава, а леда като се топи непроменя нивото на водата.
Може би е разбрал и нещо за автомобилите, ама едва ли - то за да влезне нещо в главата му, трябва да бъде повторено поне около 73 пъти при това в рамките на не по малко то 5 дни, защото пътя на знанието в главата му е бавен и мъчителен.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Накрая ще излезе, че си ...
[re: ARlZE]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 08.09.10 22:42 |
|
Ма той е над тия неща...
Истинските мисионери са над тия неща. Те си имат мисия.
Bеer? Mоre?
| |
|
Мунчо, пак повтарям, белким влезе нещо в тъпата ти кратуна. Няма вариант автомобилът да се движи във вакум.
Никой не ти казва, че има. Твърдя ти, че законите на Нютон са в сила дори за движение във вакуум.
при които автомобилът се движи с относително постоянна скорост и значими ускорения няма!!!.
Ако е на равно, да. А за налкон теглото няма ли значение?
Как интересно е решен проблемът със зареждането на хипер капацитивните нано-акумулатори? Конкретно с величината на зарядния ток? И с времето на зареждане?
Очевиден е фактът, че изобщо не си на ясно, какво прави нанотехнологията. А то е много просто. Нанотехнологията създава изкуствен материал предварително програмирани определени качества, защото се контролира всеки атом или йон в материала. Преди да се създаде подобен материал, всичко се джитка на суперкомпютър, който моделира процесите и свойсвата в материала. След това се прави такъв материал и се тества реално. И така, всички материали базирани на нанотехнологията са изкуствено създадени. По този начин, мога да си създам уникален материал, какъвто никой преди 20 години не е виждал. Нанотехнологията няма граници, можеш да си създадеш каквото поискаш и то с порядъци по-добри свойства, от всяко нещо произведено преди.
И така, някои от уникалните и невиждани преди години материали са тези аноди от силициеви нанотръби, които се внедряват в литиево-йонните батерии
Както е показано, обикновен силиций след електрохимичен цикъл се разлага лесно. Това практически значи, по-кратък живот за батерията.
Но чрез Нанотехнологията, нещата могат да се променят, както на нас ни е кеф. Мога да си променя структурата на силиций, така както на мен ми е кеф, и то така че, след електрохимичен цикъл, да няма никакви разлагания. Както се вижда, нанотръбите са изключително стабилна структура и няма разлагане, както при обикновен силиций.
Това дава уникален упгрейт, понеже ако структурата е стабилна, то електростарнспорта и контактите към анода остават стабилни, и така живот за батерията става дълъг.
Другата характеристика е, че електронният транспорт през нанотръбите е много по-лесен. На този принцип е създаден материал като LiFe0.9P0.95O4, във вид на нанотръби за електронният транспорт. Резултатът е 20 секудно зареждане на акумулатор за кола с електродвигател. Оттдурга страна, за да поддържаш живота на акумулатора, се използват други наноструктурни материали, един пример е аноди от силициеви нанотръби.
То затова, през 2015 Нанотехнологичната индустрия ще има оборот от $1 трилион годишно. Защото за разлика от петролната, която умира и чака нефта да свърши, Нанотехнологичната индустрия си изработва сама ресурсите, каквото си поиска, без да се моли на арабите, руснаците, и т.н. за договорчета.
| |
Тема
|
Re: Накрая ще излезе, че си ...
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 09.09.10 03:00 |
|
Начи ако имаме акумулатор от 100 киловат часа (необходими за 200 - 300 км нормално каране), за да го заредиш за 20 сек, ще е необходимо да му подадеш за 20 сек, 18 мегавата.
Бих искал да го видя. По възможност от не помалко от километър.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Накрая ще излезе, че си ...
[re: bira_more]
|
|
Автор |
croesus (хлевоуст) |
Публикувано | 09.09.10 03:29 |
|
18 мегавата са си цифра.
Ако 50 коли решат да се зареждат едновременно в държавата и единия блок на АЕЦа ще спре. Отделно, че за да се построи трансформатор, който може да поеме да речем 5 коли едновремено, ще трябва да се търси стратегически инвеститор.
| |
|
Тъп, много тъп, най-тъп, Кирльо. Такава се оформя класацията.
Ако е на равно, да. А за налкон теглото няма ли значение? - има, естествено...само че когато колата се изкачва по наклон, то след това слиза, все пак на Еверест няма депо за автомобили. Нямам намерение да повтарям 73 пъти в рамките на 5 дни, че основният разход на енергия, при движение на едно превозно средство от типа на автомобила е за преодоляване на въздушното съпротивление!!! Казвам ти го за последен път!!!
По този начин, мога да си създам уникален материал, какъвто никой преди 20 години не е виждал. Нанотехнологията няма граници, - това, което ти можеш да създадеш е само и единствено предпоставки за подигравки с невероятното ти тъпоумие.
Трябва да си анормално тъп, за да не можеш да разбереш, че за да заредиш акумулатор, с енергия, трябва да вкараш тази енергия в него. Т.е. да му подаваш определен ток за определено време!!! В идеалния случай за да заредиш 100 амперчасов акумулатор трябва да му подаваш 10 ампера в продължение на 10 часа. Реално, за съвременните акумулатори - поне в продължение на 20, защото процесът се характеризира с доста сериозни загуби. Токът не може да бъде прекалено голям, защото ще предизвикаш разрушаване на акумулатора и защото не можеш да осигуриш проводници, които да го пренесат. ТОВА Е!!!
Защото за разлика от петролната, която умира и чака нефта да свърши, - горката петролна индустрия. От днес, в чест на 9-ти септември откривам кампания за материално подпомагане на петролните магнати. Почвай да чистиш наноклозети извънредно, ако искаш да се включиш.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Ако и можеше да проумява това, което му се набива в тъпата нанозомбирана кратуна...
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Само 73 пъти? надценяваш го!!! И то значително!
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
|
|