|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
АУУУУУУУ.....АМИ СЕГА.....
|
|
Автор |
PeaлиcтTV (стара пушка) |
Публикувано | 22.01.08 10:29 |
|
Какво ли се случва в този клуб? От снощи от около 21 часа нямаше написан нито един постинг, а от тази сутрин, само един малоумник е изтрещял и си мисли, че сме подгонили евреите....И НЯМА НИТО ЕДИН ОТГОВОР......абе товарищи, кой ще ви генерира трафик сега, кой ще пише тук, а?
| |
|
..к'ва мъка те мъчи?
Mvlti svnt vocati, pavci vero electi
| |
|
Това, че няма трафик е много хубаво, по-малко се натоварва сървъра и работи по-бързо. Затова много от нас, потребителите на дира, сме доволни от вашето праждосване. А пък относно това, кой ще зяпа рекламните банери, политиканстващите безделни чичковци и лелки не са най-желаната таргет група.
| |
|
А ти какво си се притеснил? :)
Това са си техни проблеми, ти си гледай твоите :)
Look inside you for the light in your soul
| |
|
Ами то може да го закрият сайта и сървъра изобщо да не се натоварва. А другото с таргет групата ми мирише на кисело грозде.
| |
|
Доказано е, че засега в БГ основанта категория, която се повлиява от интернет реклами и едновременно с това е платежоспособна са работещите млади хора. По-възрастните хора (чичковците и лелките), дори и да ползват често нета, му нямат толкова фундаментално и покупателно мотивиращо доверие, както онези, които са социализирани в него. Забележи по-долу коя е основната, коя главната и коя допълнителната таргет група на инет рекламите.
Виж напр. тук:
Пример за планиране в BG
Масов ефект и обхващане на двете целеви групи Дир.бг – заглавна страницаСтатистика (към януари 2001г.):Пазарен дял сред порталите: 56,7%Брой импресии месечно на заглавна страница: 2 740 041Среден брой импресии дневно (работен ден): 100 000Среден брой импресии дневно (неработен ден): 70 000% присъствие на основна таргет група: 39,4%% присъствие на главна таргет група: 55%Гювеч - заглавна страницаСтатистика (към февруари 2001г.):Пазарен дял сред порталите: 30,5%Брой импресии месечно на заглавна страница: 490 000Среден брой импресии дневно (работен ден): 16 515Среден брой импресии дневно (неработен ден): 12 300Брой уникални потребители месечно: 250 775 % присъствие на основна таргет група: 33,8%% присъствие на главна таргет група: 52,4%Search.bg - заглавна страницаСтатистика (към февруари 2001г.):Пазарен дял сред порталите: 12,5%Брой импресии месечно на заглавна страница: 253 500 Среден брой импресии дневно (работен ден): 11 205Среден брой импресии дневно (неработен ден): 7 452Брой уникални потребители месечно: 158 485 % на основна таргет група: 29 %% на главна таргет група: 27 %Допълнителна група: 35 – 44 години: 16% Триада – заглавна страницаСтатистика (към февруари 2001г.):Пазарен дял сред порталите (специализиран за развлечение и услуги): 15%Брой импресии месечно на заглавна страница: 838 229 Среден брой импресии дневно (работен ден): 15 430Среден брой импресии дневно (неработен ден): 11 876Брой уникални потребители месечно: 180 000% присъствие на основна таргет група: 30,5%% присъствие на главна таргет група: 34,1%Odigo – форма за персонална комуникацияКъм настоящия момент има регистрирани 50 134 български потребители, до които може да се изпраща реклама в самата форма за общуване.% на основна таргет група сред регистрираните: 35,4%% на главна таргет група сред регистрираните: 39,4%Поща АБВ – вътрешни странициСтатистика (към февруари 2001г.):Пазарен дял сред електронните пощи: 83%Брой импресии месечно на вътрешни страници: 9 733 756Среден брой импресии дневно (работен ден): 347 634Среден брой импресии дневно (неработен ден): 316 423Брой уникални влизания месечно: 763 321% присъствие на основна таргет група: 42%% присъствие на главна таргет група: 40%Достигане до основната таргет група (18 – 25г.) Хит.бг – пълно присъствиеMP3 team - заглавна страницаТоп.бг – заглавна страница + канали: игри, “Шоуто на Слави”, форуми, поща, вицове картичкиДир.бг – канали: лафче, поща, вицове, клубове, картичкиМоят Гювеч – персонализираната версия на Гювеч.бгSearch.bg– канали: чат, вицове, картички, ОдигоDownload Triada - заглавна + вътрешни странициИнфо.бг – заглавна + вътрешни странициТриада.бг – канали: запознанства, хороскопи, картички, вицовеГювеч.бг – канали: вицове, авантаНет Инфо – канали: музика, картички, киноДостигане до главна таргет група (23 – 35г.) Онлайн издание “Сега” Пазарен дял сред новинарските сайтове: 18,33%Брой уникални потребители месечно: 75 000Брой импресии месечно: 500 000Онлайн издание “Дневник” Пазарен дял сред новинарските сайтове: 11,98%Брой уникални потребители месечно: 49 033Брой импресии месечно: 279 398Нет Инфо, канал “Новини” Пазарен дял сред новинарските сайтове: 11,18%Брой уникални потребители месечно: 45 747Брой импресии месечно: 58 421Сайтът за новиниПазарен дял сред новинарските сайтове: 10,8%Брой уникални потребители месечно: 41 266Брой импресии месечно: 146 862Онлайн издание “Капитал”Пазарен дял сред новинарските сайтове: 7,58%Брой уникални потребители месечно: 31 000Брой импресии месечно: 150 725Онлайн издание “Стандарт” Статистика:Брой уникални потребители: 133 777Брой импресии: 264 350Електронната медиа Статистика:Брой уникални потребители: 26 579Брой импресии: 232 763Резултати от търсенето в големите търсачки и порталиРеклама в абонаменти (Триада, Cnsys, IDG)Допълнителни рекламоносители Дир.бг – новиниhttp://sms.mtel.net Онлайн издание на “Пари” Онлайн издание на “Новинар”
| |
|
Ти пък кой си....слаба ракия си
Идея си нямаш, какво е това
Редактирано от HAДEЖДA™ на 22.01.08 18:29.
| |
|
Щото нещо не се сещам, малоумнико, ти отде се излюпи с твоите досега само 70 мнения, виж си профила. И чий го дириш тук, щом си имаш вече свободно пространство - клуб за чичковски лафове. Носталгия, а? Тъпак. ХАХАХАХАХ
| |
|
Как чий - върти трафик.
НА ТОЗИ СВЯТ НАЙ - ВИСОКА ЛИХВА НОСЯТ СПЕСТЕНИТЕ НЕРВИ !
| |
|
Ще се ...
прежалим
Искрено съжалявам за отсъствието ви
и даже ще изнахалставам
да дойда във
вашия форум.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|