|
Тема
|
Абсурдно е ...
|
|
Автор | пoчти oтчaян (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.09.10 19:53 |
|
От сутринта стационарният ми телефон /Виваком/ не работи. Не мога да избирам и да бъда избиран, няма сигнал...
Опитах да съобщя за повредата от стационарния телефон на съсед, но и той не работи - пак е на същия оператор.
Естественото продължение на опитите беше от мобилния ми. Но понеже е на друг оператор, мога да съобщя за повредата само на един тел. номер. А там цял ден слушам колко е важно обаждането ми, но така и не се свързах с оператор. Никой не вдигна при десетината набирания през целия ден. На телефона за справки на Виваком вдигат веднага, но ми отговарят, че не се занимават с повреди и отново ми дават номера, на който никой не ми отговаря...
Параграф 22 ???!!!
Да, има възможност да подам писмен сигнал през сайта им, но пък там ме вкарват в една форма, която изисква лични данни, които не касаят моите отношения с Виваком и аз не искам да им ги давам.
Какво да правя ?
Удачно ли е да сменя оператора на стационарния тел., при положение, че всички, заради които все още го пазя са абонати на Виваком ? Това са близки, възрастни хора, които се свързават с нас само по този начин...
Изобщо някой попадал ли е в подобна ситуация и има ли тя някакво решение в Пловдив, Бг, 2010 година... ?
| |
|
62 12 34 - някакъв шеф на група, дето праща монтьорите - звънни и му кажи прооблема.
Ама като гледам,
явно проблема е по кабелната мрежа на входа,
което ще рече до 3 дни отстраняване на повредата.
Иначе от кой да е уличен телефон (жълт или син)
можеш безплатно да избереш 123
и там, попадайки в гласово меню (мисля, че 4 и след това 2)
да заявиш повредата.
Чака се, защото (преди 2 години) центровете за приемането
на повредите са само 2 за страната.
Пощата - долу в подземията, дето се виждат откъм булеварда
"цар Борис 3". Там са хората, дето ти трябват за бързо решение.
.
Ако искаш да си - бъди!
| |
Тема
|
Re: Абсурдно е ...
[re: Vetrim]
|
|
Автор | пoчти oтчaян (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.09.10 22:23 |
|
Аз си реших проблема, но все пак благодаря !
Обаче това, тяхното, е извиване на ръце. На 123 отговарят веднага, но този телефон може да се избере само от "техни" номера и абонати. На телефона, който е даден за връзка от мобилни и стационарни номера на други оператори така и не открих жив човек. И или трябва да се търся уличен телефон или да моля приятели да се обадят от мое име от техните работещи телефони...
На мен конкретния проблем ми е ясно къде е. Трябва на място да се погледне и утре техниците ще го сторят. Ама нека си представим същата ситуация да споходи възрастен човек, без Интернет, без приятели и познати наблизо...
Ненормално е телефонна компания, която отдавна не е монополист, да не поддържа нормални, леснодостъпни начини за известяване при повреда...
| |
|
Ненормално е телефонна компания, която отдавна не е монополист, да не поддържа нормални, леснодостъпни начини за известяване при повреда...
Удачно ли е да сменя оператора на стационарния тел., при положение, че всички, заради които все още го пазя са абонати на Виваком ? Това са близки, възрастни хора, които се свързават с нас само по този начин...
горните две твърдения си противоречат. в смисъл БТК излиза, че е монополист за този конкретен случай.
| |
Тема
|
Re: Абсурдно е ...
[re: f(x)dx]
|
|
Автор |
Vetrim (сталкер) |
Публикувано | 01.10.10 23:00 |
|
Някъде трябва да има сайт и телефони на Алкател (с някакво допълнение отзад).
Нали те са поредните собственици.
Предполагам, че когато Отгоре се обадя, долу хвърчат...
.
Ако искаш да си - бъди!
| |
|
|
|
|