Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:18 25.06.24 
Автомобили
   >> Peugeot
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема 205 дизел 1,8 не палинови  
Авторpaди (Нерегистриран)
Публикувано12.10.05 19:03



205 1,8 дизел при температури под 10 не пали или по точно с много зор колата не е отваряна никога а е над 500 хиляди иначе миналата зима си палеше без проблем в събота ще проверя свещ да не е изгоряла но мисля че не е от това.помпата на горещ двигател пали та мисля че не е и от нея ама даваите ъкъл:)



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: paди]  
АвторNiki (Нерегистриран)
Публикувано13.10.05 12:30



Аз имам подобен проблем само че при по-студено - да речем около 0 градуса. Освен това като запали първите няколко минути докато малко загрее работи като на 3 цил. Иначе на по-топло никакъв проблем.

Така беше и миналата зима. Свещите ги проверих и са о.к. Усъмнил съм се в дюзите, които никога не са сменяни или регулирани а е вече кам 250 х.км.

Не знам каде могат да ги проверят или направо да купувам нови. В "Пежо" струват 55лв. Не вярвам в "Бош" да е по- евтино.
Твойта с Бош ли е или с Ротодизел?



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: Niki]  
Авторpaди (Нерегистриран)
Публикувано13.10.05 23:06



тва с прекъсването след паленето е от реглажа на клапаните те са с пулове и на 80хиляди та и повече се налага реглаж поне така беше на моито помпата е рото дизел а дюзите съм ги сменял с някви полски или чешки на цена около 20-25лв обаче от къде ги купих незнам беше много одавна то 205 вече не е моя на един приятел я продадох преди 2 години някъде но си ги правим колите заедно:)



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: paди]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано17.10.05 11:35



Аз залагам на 2 изгорели подгревни свещи за 205-та. При 1 ако всичко друго е в изправност може и дълго да не разбереш за какво иде реч.

Залагам също за заминал (или заминаващ си) обогатител на празния ход при другия явтомобил, дето прекъсва в началото.

--------------------------------

Това е само ако автомобилите са карани с наистина хубава нафта. В противен случай си отменям "залозите".



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: VladoR]  
Авторpaди (Нерегистриран)
Публикувано20.10.05 21:58



така е ама мислех че не е от тях защото ги бяхме проверявали скоро обогатителя бачка:)



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: paди]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано21.10.05 08:53



Така е по принцип (това е ясно) или така се оказа?



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: VladoR]  
Авторpaди (Нерегистриран)
Публикувано22.10.05 13:32



да едната съвсем не светеше а другата нещо смотано светеше сега е ток мацката си я юрка:)



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: paди]  
АвторNick (Нерегистриран)
Публикувано09.11.05 15:50



Merci Ради! Правилно ме насочи кам клапаните.

По-миналата зима проблема се проявяваше кам -10, миналата на -5, а тази около нула градуса, т.е. с нормалното износване на клапаните следствие на по 15х.км годишно и като се има предвид, че Никога не са регулирани всмукателните на 1-ви и 4-ти цилиндър бяха практически без луфт и съответно двигателя на студено палеше на 2 цилиндъра!

Регулирах ги сам и направо заспа, пали от половин оборот всяка сутрин и работи като шевна машина "Сингер"(както пишеше в един Руски сайт);-)

Радвам се, че не се "набутах" на диагностика на помпата, дюзите, свещите и компресия както горещо ме съветваха някои "майстори".

Не мога да не споделя и факта, че в Пежо(SFA) имаха точно необходимите ми размери 5 броя пулове за реглаж.
Nick



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: Nick]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано10.11.05 08:43



Когато се оплакваш и търсиш съвет се подразбира, че си се постарал ПРЕДИ ТОВА да извършиш предписаната от производителя периодична поддръжка.
Или поне да си проверил, че на посочените места нямаш проблеми. Дай да предположим, че и моторното масло го сменяш на 35.000 км?

Все едно някой Лададжия да се оплаква че му прекъсва мотора , а накрая да се окаже че не си е правил профилактика на запалването от 50.000 км.



Тема Re: 205 дизел 1,8 не палинови [re: VladoR]  
Авторpaди (Нерегистриран)
Публикувано21.11.05 18:26



еми аз на около 60-80 хиляди правя тая процедура с калпаните




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.