Тема
|
205 дизел 1,8 не пали
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.10.05 19:03 |
|
205 1,8 дизел при температури под 10 не пали или по точно с много зор колата не е отваряна никога а е над 500 хиляди иначе миналата зима си палеше без проблем в събота ще проверя свещ да не е изгоряла но мисля че не е от това.помпата на горещ двигател пали та мисля че не е и от нея ама даваите ъкъл:)
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор | Niki (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.10.05 12:30 |
|
Аз имам подобен проблем само че при по-студено - да речем около 0 градуса. Освен това като запали първите няколко минути докато малко загрее работи като на 3 цил. Иначе на по-топло никакъв проблем.
Така беше и миналата зима. Свещите ги проверих и са о.к. Усъмнил съм се в дюзите, които никога не са сменяни или регулирани а е вече кам 250 х.км.
Не знам каде могат да ги проверят или направо да купувам нови. В "Пежо" струват 55лв. Не вярвам в "Бош" да е по- евтино.
Твойта с Бош ли е или с Ротодизел?
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: Niki]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.10.05 23:06 |
|
тва с прекъсването след паленето е от реглажа на клапаните те са с пулове и на 80хиляди та и повече се налага реглаж поне така беше на моито помпата е рото дизел а дюзите съм ги сменял с някви полски или чешки на цена около 20-25лв обаче от къде ги купих незнам беше много одавна то 205 вече не е моя на един приятел я продадох преди 2 години някъде но си ги правим колите заедно:)
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 17.10.05 11:35 |
|
Аз залагам на 2 изгорели подгревни свещи за 205-та. При 1 ако всичко друго е в изправност може и дълго да не разбереш за какво иде реч.
Залагам също за заминал (или заминаващ си) обогатител на празния ход при другия явтомобил, дето прекъсва в началото.
--------------------------------
Това е само ако автомобилите са карани с наистина хубава нафта. В противен случай си отменям "залозите".
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: VladoR]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.10.05 21:58 |
|
така е ама мислех че не е от тях защото ги бяхме проверявали скоро обогатителя бачка:)
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 21.10.05 08:53 |
|
Така е по принцип (това е ясно) или така се оказа?
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: VladoR]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.10.05 13:32 |
|
да едната съвсем не светеше а другата нещо смотано светеше сега е ток мацката си я юрка:)
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор | Nick (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.11.05 15:50 |
|
Merci Ради! Правилно ме насочи кам клапаните.
По-миналата зима проблема се проявяваше кам -10, миналата на -5, а тази около нула градуса, т.е. с нормалното износване на клапаните следствие на по 15х.км годишно и като се има предвид, че Никога не са регулирани всмукателните на 1-ви и 4-ти цилиндър бяха практически без луфт и съответно двигателя на студено палеше на 2 цилиндъра!
Регулирах ги сам и направо заспа, пали от половин оборот всяка сутрин и работи като шевна машина "Сингер"(както пишеше в един Руски сайт);-)
Радвам се, че не се "набутах" на диагностика на помпата, дюзите, свещите и компресия както горещо ме съветваха някои "майстори".
Не мога да не споделя и факта, че в Пежо(SFA) имаха точно необходимите ми размери 5 броя пулове за реглаж.
Nick
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: Nick]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 10.11.05 08:43 |
|
Когато се оплакваш и търсиш съвет се подразбира, че си се постарал ПРЕДИ ТОВА да извършиш предписаната от производителя периодична поддръжка.
Или поне да си проверил, че на посочените места нямаш проблеми. Дай да предположим, че и моторното масло го сменяш на 35.000 км?
Все едно някой Лададжия да се оплаква че му прекъсва мотора , а накрая да се окаже че не си е правил профилактика на запалването от 50.000 км.
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: VladoR]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.11.05 18:26 |
|
еми аз на около 60-80 хиляди правя тая процедура с калпаните
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 22.11.05 02:34 |
|
ха сега тогава си представи на онази кола от кога не е правена такава гаргара ... за по екзотични причини като лошо мазане не искам да си помислям, че тогава не е ясно дали камилата или камиларя ...
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: VladoR]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.11.05 16:53 |
|
странното е обаче че вала и пуловете са като нови явно добре е направено че грам да нямат износване на толкова стара кола а другото странно е че я карах около година преди да се светна за реглажа без луфт и не изгори клапаните пежака:)
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: paди]
|
|
Автор | Nick (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.05 12:07 |
|
Да, и при мен вала и тласкачите бяха като нови!
Явно много добро мазане в комбинация с висококачествени материали на вала и тласкачите. Виждал съм например вал и кобилици на Опел дизел на по-малко км, но гледката беше съвсем друга въпреки че там луфта се поддържа автоматично.
Между другото щом луфта за 250,000км е стигнал от 0.15мм до нула следва че ресурса на клапаните на двигателя е над 1,000,000км! т.к. допустимото потъване на клапана в главата е 0.8мм;-)
А че не гори клапани е логично т.к. това е дизел и като ниама компресия цилиндъра изобщо не работи(няма горене), докато ако е бензин и при намалена компресия свещта ще подава искра и саответно ще има запалване и предпоставка за издухване на клапани.
|
|
Тема
|
Re: 205 дизел 1,8 не пали
[re: Nick]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.11.05 23:01 |
|
да бе верно не се бях замислил за тва имахме едно москве като деца гореше ги на 100км:):):)
|
|