|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема
|
Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
|
|
Автор |
BA3...зacera () |
Публикувано | 02.06.05 15:27 |
|
Здравейте
Ще захвърлям ладата и затова правя проучвания за бъдещия ми автомобил.
Очаквам да изтъквате предимства на 306 пред R19, бензин или дизел.
Ще поставя въпроса и клуба Renault
Благодаря предварително на отзовалите се
Nil satis nisi optimum
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: BA3...зacera]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.06.05 16:14 |
|
еми освен по цената на резервните части пежото е несравнимо с реното просто няма място за сравнение.двигатели купе ергономия качество возия стабилност.....година на модела имидж.....взимаи пежото смело няма какво да се мисли просто:)
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: paди]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 03.06.05 11:02 |
|
Ако говориш за новата 306-ца - добре, ама ако става въпрос за старата (щото само така цените са съпоставими), то може леко да изпуснеш въздуха. То на 605-та от това поколение таблото е издялано като с 3 удара с брадва, а за 306-та - да не говорим. Не искам да споря, но според мен обективно си е така.
Не познавам Пежо в детайли, ама има един възел дето му се вика заден мост ... и колокто познати имам с Пежо (всъщност точно 3-ма), направо полудяват като се отвори приказка за задния мост. Вярно - става дума за моделите 405 и 309, но при 306-та едва ли да е по-различно. А специално единият ми познат (съсед ми е) с 405-та за 60.000 км за 3 години вече 2-ри път прави заден мост.
Та и двата варианта си имат и плюсове и минуси.
Поздрави
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: VladoR]
|
|
Автор | Aнreл (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.06.05 17:57 |
|
Аз от кон на магаре не слизам т.е. от пежо на рено не слизам. Кое му е лошото вътре на 306 ката я дайте майл да снимам моето да ви пратя да видим с брадва ли е дялано. 306-ката ми е 11.1997 ТДИ. Да вярно частите са малко по скъпички но запознатите знаят защо е така, а именно защото заводите в Турция на РЕНО бълват смотани части и се пласират на Бг пазар, за сметка на това ПЕЖО НЯМА завод в Турция за това и частите са малко по скъпи.
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: Aнreл]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.06.05 20:07 |
|
тва за задния мост беше много глупаво:):):):):):):)на рено и пежо задните мостове са торсионни и са почти еднакви:):):):)а и на новото и на старото 306 таблото е еднакво:):)явно никога не си се качвал на пежо:):):):)както каза колегата рената са турски най-малкото:):)пежото никога и не гние за разлика от рено...абе просто няма какво да се сравнява единственото общо е че са от един клас коли и тва е:):):)
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: paди]
|
|
Автор |
VladoR (любител) |
Публикувано | 03.06.05 23:23 |
|
Мостовете може да са почти еднакви ... ама почти. Да си чувал за вкопани лагери при Рено? Ами няма как да си, щото не се вкопават - там просто няма иглени лагери, а е друг вид конструкция, която между другото във времето е доказала, че е по-издържливата от двете с напредване на възрастта.
Сега още ли си на мнението, че "тва за задния мост беше много глупаво:):):):):):):)"? По-скоро беше глупаво дето спомена торсионите, защото проблемът никога не е бил в тях самите - те просто са едни еластични елементи и нямат нищо общо с лагерите (е, айде от мен да мине - почти нищо общо)
За таблото: сори, ама дори и на Голф по това време не правят табло (не това с уредите, а онази цялата "мизерия" между лявата и дясната врата) от проста пласмаса, може би на Поло да, ама от преди 91-ва година. Или може би по таблото на първата 306-ца не преобладават повърхности, дето са прави и гладки като на ледена пързалка?! Ето на това аз казвам отсечено като с брадва. Наистина не познавам Пежо и на стотна част колкото Вас, возил съм се само на фирмена 306-ца от първата серия (1.4 карбураторен мотор, само на нея познавам таблото), но ако и на следващите таблото/кокпита е същия ... трагична за времето си картинка - почти като на малък Форд от края на 80-те години ...
И за да не решите че се заяждам: за мен Пежо е по-добрият автомобил, ама от около 2000-та година насам. От тогава пък Рената ги правят малко като с брадвата (Вел Сатиса - това е настоящата "S-ласа" на Рено в предните си калници е почти толкова ръбест, колкото и първата 21-ца ili 405-та) .
Колегата обаче явно питаше за един по-ранен период. Само си направете сметката във Франция по кое време президентската лимузина е Ситроен, по кое е Рено и по кое е Пежо. Е през 90-те години определено не е било Пежо-то. Сравнението между другото е показателно не само за най-горния клас.
Та като стана дума за табло, сега се сещам, че мой колега има Пежо 605 2.2 турбодизел 92-ри набор с какви ли не глезотии. Наистина е страхотен автомобил - две мнения няма. Само дето без да си кривя душата таблото му е по-постно и по-старомодно от таблото на 21-ца със същото ЕГН, а 21-та е еквивалент на 405-ца, демек на долния клас.
Ама се отклонихме от темата: то е ясно, че всеки си хвали най-много собствената стока, ама ... КОЛЕГИ, бъдете все пак малко по-обективни. Аз си казах в прав текст, че твърде слабо познавам Пежо, ама и това изхвърляне, че 19-та и 306-та нямали нищо общо, само класа си е чиста проба отпечатък в снега с разперени ръце и не може да идва от източник, дето особено много си е търкалял д...то в Рено.
Обективната статистика казва, че 19-та е била за времето за времето си (не помня в коя година) чуждестранен автомобил номер 1 в своя клас в Германия, а дойчовците са доста претенциозно племе на тема автомобили. За Пежо 306 не знам, тук Вие можете да кажете.
Кажете му на колегата от какво да се пази при Пежо, кажете му конкретно ако нещо не Ви е харесало при Рено, дето при Пежо е решено по по-добър начин според Вас. Иначе става само говорилня.
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: Aнreл]
|
|
Автор |
-TACHO- (ентусиаст) |
Публикувано | 05.06.05 11:33 |
|
Ангел: "Да вярно частите са малко по скъпички но запознатите знаят защо е така, а именно защото заводите в Турция на РЕНО бълват смотани части и се пласират на Бг пазар, за сметка на това ПЕЖО НЯМА завод в Турция за това и частите са малко по скъпи"
Само една малка забележка, иначе темата е далеч от моите интереси:
Да, вярно Пежо няма заводи в Турция, но има заводи в Иран и то ги отвори след като Рено реши, че иранците за нищо не стават и си затвори заводите там. Рено в Иран е правил само Р5 до към 1985, а Пежо в момента прави там 206 и нагоре за нашия пазар. Сами си правете изводите за какво си давате парите.
А иначе Владо е прав, Р19 е най-продаваната чужда кола на германския пазар за всички времена.
Е ще си призная на края, че дизелът на Пежо спечели някоя и друга награда напоследък.
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: -TACHO-]
|
|
Автор | paди (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.06.05 19:08 |
|
:):):):)явно в нашия форум влизат собственици на рено:):)относно моста и на 2те се трошът 100%еднакво често понеже си голям разбирач 605 2,2 тди 92 не съществува:):)таблото на р19 е от матеряли които се напукват и некадърната имитациая на кожа се отлепва аз несъм виждал неудряно пежо което да е изгнило също така и не съм виждал рено което да не е изгнило и да не му е омазан двигателя с масло.....но както и да е които иска да си кара рена и опелчета и фятчета.....аз нямам време за ремонти и държа автомобила да ми е от класа:):):)
| |
Тема
|
Re: Сравнение на Peugeot 306 с Renault 19
[re: paди]
|
|
Автор | Aнreл (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.06.05 20:18 |
|
Аз мога само да добавя: ПЕЖО предлагат на Бг пазара добър автомобил на що годе свястна цена, със добре изградена дистрибуторска и сервизна мрежа. Имал съм и ОПЕЛ и АУДИ, карал съм доста коли включително БМВ и пак ще кажа като ЛЪВА НЕМААААААААА 1,9 ТДИ (седан) малък разход (5,2 на 100 извън града) съчетатан с изключителна мощност (94 к.с.) мека и комфортна возия. Който иска да кара прасета или фураж обаче не е за него ЛЪВА.
Кой каза че омеквали задните мостове, е аз пък на опела се попилях да сменям и накрайници (не шарнири), и амортисьори на предния мост и като го сметнах какво излезе че давам същите пари като за подръжка на пежо ама единия ми бъбрек остана в опела. Не съм богат да купувам евтино, ама а де българщина.
За завода в Иран ли беше я ми покажи сайт или ми покажи адреса да се уверя за това което казваш защото аз мога да дам адрес на завода на РЕНО в Турция, но мисля няма смисъл то е обществена тайна, че го има.
И само ще добавя ЛЪВА е само за ценители и чорбаджии
| |
|
Колега, то се е видяло, че тук конструктивни насоки за размисъл няма да получиш.
Затова един съвет от мен:
Ако си от София или друг голям град си дай зора няколко дни да изброиш такситата, които СЛУЧАЙНо срещаш по пътя си от моделите
Ауди 80/B4,
Пежо 306,
Рено 19 (подредбата е по азбучен ред).
Ако случайно изброиш повече (или по-малко) Рена, отколкото Пежа, то изводът е ясен - те таксиджиите не са балами.
А ако случайно пък Аудита се окажат повече от Пежата, то от "ценителите" и "чорбаджиите" ще останат само ... "ценителите".
Така сам ще добиеш що годе ОБЕКТИВНА представа, за каво иде реч.
Но в крайна сметка която и марка да избереш при огледите си отваряй очите на 16 (а най-добре вземи с теб някой познат, който е запознат с избрания от теб модел), защото баракуди има от всички марки и модели.
Желая ти късмет при избора!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
|
|