|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Peugeot 307
|
|
| Автор | eho (Нерегистриран) |
| Публикувано | 31.03.05 15:18 |
|
|
njakoj ima li ideja kolko zdrawi sa tija koli osobeno za bylgarskite uslowija
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: eho]
|
|
| Автор |
gogichus (непознат) |
| Публикувано | 31.03.05 17:23 |
|
|
Много
| |
|
|
|
абе.....малко повече от много......бегом в сайта!
Cool down...there is no perfect happiness
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: eho]
|
|
| Автор | Teди (Нерегистриран) |
| Публикувано | 04.04.05 21:43 |
|
|
Ще ти кажа най-искрено- бягай със 100км/ч от Пежо 307. Колата е под всякаква критика. Моята е на 45000 км. след основен ремонт на целия съединител (от маховика до педала) и скоростната кутия. Проблемите обаче не се изчерпват само с това. Не че то беше малко- 2500 лв.ремонт, разбира се не в сервиз на СФА. Там сигурно щяха да ми върнат колата във вид на тротинетка, способни са на всякакви гафове. Освен горните неща на 20 000 имах заминал амортисьор (не от дупка), а да не говорим за звуците, които това френско творение издава...Не прави тази грешка!!!
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: Teди]
|
|
| Автор |
Гeвpekckи (1 от 3-мата) |
| Публикувано | 06.04.05 20:54 |
|
|
Що бе, аз съм на близо 50 000 км и 4-та година, нямам кьорав проблем.
Може би начинът на шофиране има някакво значение.
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: Гeвpekckи]
|
|
| Автор | Teди (Нерегистриран) |
| Публикувано | 08.04.05 11:03 |
|
|
Не мисля, но твоето Пежо с какъв двигател е?
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: eho]
|
|
| Автор | HDi (Нерегистриран) |
| Публикувано | 15.04.05 12:06 |
|
|
Купи си дизел !,6 или 2.0 от тези с 16 клапана респ. 110 и 136 коня. Въртящия момент на втората е 320 Нютонметъра. Такъв въртящ момент е по възможностите само на бензинови модерни двигатели с кубатура от около 3500 см/куб. Системата за подаване на горивото е комън рейл , която е много по-прогресивна,технологична,елегантна в сравнение с помпа/дюза на VW. Затова и германците се отказват от тази система в новите си дизелови мотори. 320 Нютонметъра е приблизително на едно рамо/въображаем гаечен ключ с дължина от 1 метър да окачиш тегло от 32 килиграма. Вижте въртящите моменти на бензинови двигатели с подобна кубатура и ще ви стане ясно защо и BMW и Mercedes монтират дизели. Защото това е мощ. динамика/еластичност, икономия, еколкогия. Те отговарят на Euro 4, стандарт за опазване на околната среда. Всичко това струва разбира се по-скъпо. Пежо 307 2.0 HDi 136 има ускорение от 0 до 100 км/час за по-малко от 10 секунди. Доускорение от 80 км.час до 120 км/час на 5 скорост за 9.8 сек. Този показател се нарича още еластичност. Запознайте се с еластичността на безинови AUDI, BMW, И ТОГАВА ДА ПОГОВОРИМ ОТНОВО. Ако се смени управляващия чип/това трае 3 часа заедно с настройката на компютъра/ колата е 170 коня и около 400-420 Нютонметъра.
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: Teди]
|
|
| Автор |
Гeвpek (стария) |
| Публикувано | 25.04.05 13:05 |
|
|
1.6 бензин
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: HDi]
|
|
| Автор | дaнби (Нерегистриран) |
| Публикувано | 07.07.05 11:48 |
|
|
HDi - това със смяната на чипа, СФА дали го правят с гаранционните автомобили? :)
| |
|
Тема
|
Re: Peugeot 307
[re: дaнби]
|
|
| Автор | paди (Нерегистриран) |
| Публикувано | 08.07.05 10:47 |
|
|
един приятел има комби старото дизелче 2,0 на 180 000 и нищо не му е правил.до колкото знам го правят в франс ауто далаверата с повишаването на мощноста защото за кратко имах удоволствието да карам 206RC и безплатно можеха да го пипнат от 177 на 207 коня.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|