|
Тема
|
Diselche
|
|
Автор | Vuicho (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.12.02 23:06 |
|
Всички знаете за проблемите на "нафтовите печки" като е студено. Имам Peugeot 309 1,9 D,
взе съвсем трудно да пали. Особено днес ( -8 - 10 градуса). Колко пъти да подгрявам преди старт?Има ли някои опит с добавките към маслото ( за увеличаване на компресията) или с добавките към нафтата. Ще съм ви благодарен ако си споделите опита.
| |
Тема
|
Re: Diselche
[re: Vuicho]
|
|
Автор | SRl (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.12.02 13:44 |
|
mnogo e vazno da si proverish sveshtite, zashtoto dori i edna da ne raboti shte zapalish mnogo trudno v tija studove.
Prodavat antifriz za nafta , koito ima dobur efekt.
Probval sum na kolata na bashta mi UNIL i e dobre. 1 L za okolo 60l gorivo i struva 10-ina leva.
| |
Тема
|
Re: Diselche
[re: Vuicho]
|
|
Автор | ANDl (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.12.02 16:28 |
|
Виж свещите наистина. Добавка за нафтата през зимата е задължително иначе нащата замръзва купи си REDEX има я само в бензиностанциите на Лукоил. Много я взимат по Германия 500 мл. за 250 литра нафта. А добавка за маслото не слагаи че много изреваха !
| |
Тема
|
Re: Diselche
[re: Vuicho]
|
|
Автор | ANDl (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.12.02 16:28 |
|
Виж свещите наистина. Добавка за нафтата през зимата е задължително иначе нащата замръзва купи си REDEX има я само в бензиностанциите на Лукоил. Много я взимат по Германия 500 мл. за 250 литра нафта. А добавка за маслото не слагаи че много изреваха !
| |
Тема
|
Re: Diselche
[re: Vuicho]
|
|
Автор |
niki6O (непознат
) |
Публикувано | 11.12.02 04:32 |
|
pi4,ne znaq za problemite na naftovite pe4ki zastoto toq dvigatel nqma nisto obsto s tqh.Karam 4 ta godina 405 1,9 D i dosega ne sym imal problemi s paleneto,a izlygah predi 2 godini na pamporovo trqbva6e da vyrtq 5 ili 6 pyti,no temperaturata sutrinta be6e -16 i dosta ot benzinovite koli ne mojaha da zapalqt.Hubavoto na tezi dvigateli e 4e palqt daje i pri nalqgane 21-22 atmosferi,samo trqbva da ima6 izpravni svesti,gorivnata sistema da ne gylta vyzduh otnqkyde i 4itav akumulator.Vij si svestite pyrvo(v nedelq i az imah malko problemi no se okaza 4e ednata e izgorqla i ako prodyljava da pali trudno proveri da ne vzema vyzduh gorivnata sistema,obiknoveno se razhermetizirva ot platnoto na gorivniq filtyr ili otkym stucerite na otoplitelq na naftata koito e dolu na dvigatelq.Aide uspeh
| |
|
Напълно съгласен! Никви проблеми с тоя мотор вече 3-та зима. И аз така веднъж само неможах да пална от раз ама беше егати клинча. Нафтата беше замръзнала, сипах 2 шишета топла вода на тръбичките за нафтата и палнах веднага. А несъм имал и разхерметизиране или друго нещо, никви грижи
Кофти, кофти ама гот!
| |
Тема
|
Re: Съвет
[re: the_rider]
|
|
Автор | 4O5 GLD (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.01.03 22:21 |
|
Никакви добавки не решават проблема.
За разлика от много приказливци, аз съм пробвал Нефтохимска нафта на студ - не замръзва при -25 градуса. Трета зима паля на четвърт оборот , студът е стигал до -20 градуса. Нещо, за което никой преди мен не е съветвал - използувайте полусинтетично или синтетично масло - то се сгъстява чак при -20 и съответно -27 градуса и има много други отлични качества, които са тема на отделен разговор. Препоръчвам ви Neste Sity Pro 5W40 - 4 литра за 44 лв., смяна на 15000 км. И запомнете - изправният двигател пали винаги.
| |
|
|
|
|