Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:14 17.05.24 
Автомобили
   >> Peugeot
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови  
Автор NickZ (aLudi)
Публикувано10.04.02 21:56



Zdraveite fenove na Peugeot , dali shte vi zaintriguva temata AUDI 80 sreshtu PEUGEOT 405 ? Dve koli ot ednakuv klas(spored "specialistite de) i proizodstvo nqkude 90-91 :) She proiavite li zdrav razum , i shte stignete li sami do izvoda che Peugeot-o e "koshitsa" spriamo Audito ili she sporite samo ot lubov kam spora, a puk i zashtoto ste imali "shtastieto" da imate i karate tozi frenski izmuchen luv?

The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again


Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: NickZ]  
Автор stanetzz ((не)познат)
Публикувано10.04.02 22:34



НЕЩАСТНИК!!!!!!

учение и труд,жизнерадост и дръзновение !!!


Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: stanetzz]  
Автор NickZ (aLudi)
Публикувано10.04.02 22:41



stanetzz mai me burkash s nqkoi :)

The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again


Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: stanetzz]  
Автор NickZ (aLudi)
Публикувано10.04.02 22:43



stanetzz mai me burkash s nqkoi :)

The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again


Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: NickZ]  
Автор stanetzz ((не)познат)
Публикувано11.04.02 01:18



Май бъркаш двубоя.По-логично звучи например
AUDI 80 vs.FIAT TEMPRA или AUDI 80 vs. FORD SIERRA

учение и труд,жизнерадост и дръзновение !!!

Редактирано от stanetzz на 11.04.02 01:26.



Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: stanetzz]  
АвторBoni (Нерегистриран)
Публикувано11.04.02 09:17



Абе Ник що не вземеш да сравниш Ауди дизел с Пежо дизел?
Дори когато говорим за бензинови двигатели Ауди е много много по-назад
от Пежо.
А пък и интериора му е колкото си искаш по дървен.По- дървен е даже от
Вектра.
Карал съм Ауди 80 1.8S и трябва да ти кажа ,че си е дръвце.Нищо особено
обикновена каручка - 405 цата си е лимузина в сравнение с него.
Това ми е мнението - нищо че съм фен на Рено....



Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: NickZ]  
Автор Bombe (тъпо парче)
Публикувано11.04.02 10:27



405 le mans ... това е достатъчно да натири носа в лайната дори и на най-запаления audi фен нищо лично, ама аудито като стабилност на пътя (все пак пежото отзад е с торсион), като возия (всички знаем какво значи немска и какво - френска возия) и като качество на първия модел (имам предвид моделите от '88) е пълна тояга. Предимство на ауди 80, е че те са първите, които дават 20 години гаранция на купето срещу корозия (при липса на удар естествено). Не че съм видял изгнила 405-ца, ама .. та така ... а дизеловите двигатели не мисля да ги засягам, защото тогава ауди феновете освен да скланят смирено глави друго няма какво да правят. Единственото истинско предимство на ауди пред пежо се казва quattro и това всеки го признава ... но единственото .. на фона на другите недостатъци - е не, мерси съм аз за ауди



Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: Bombe]  
Автор Blake (извънземен)
Публикувано11.04.02 11:21



che kak shte vidish rajdiasalo P405, kato sa s dvustranno galvanizirano kupe, tochno kakto e i audi-to...

Just a genius




Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: NickZ]  
АвторAttlas (Нерегистриран)
Публикувано11.04.02 13:54



Hi!Ne bih se narekyl fan na Pejo ili druga marka...W momenta naistina karam 405 i wypreki che sym dal izwesti sredstwa da podmenq towa onowa-ne se oplakwam.Nqma da zasqgam tehnicheskite podrobnosti,zashtoto kolite w denshno wreme sa s izrawneni takiwa.She kaja neshto drugo-spored men izbora na kola e osnowno wypros na useshtane, imidj i style. Karam 405 samo zashtoto e awtomobil naprawen s fines i elegantnost. Ewtino za podryjka, Interiora sled 93 e udoben, exteriora klasicheski. Audi ne sym karal za syjalenie, no 80 mi se struwa grozno i moralno ostarqlo-B4 mi se struwa po-dobre, no e mnogo skypo za kola na 8-9 godini. Nowite modeli naistina me kefqt kato wiziq, no imidja im e kalpaw.



Тема Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405нови [re: NickZ]  
Автор sewi (безразличен)
Публикувано11.04.02 14:40



Не съм фен на Пежо, ама като прочета такива мнения на разни болни от натрапчива психоза и смятащи 10годишната си каруца за върха на сладоледа се чудя да се смея ли да плача ли.Интересно е да се чуят убедителни данни с какво точно Ауди е по добро от Пежо ,щото аз особени разлики не виждам-и едното и другото си имат предимства и недостатъци.Ето малко сравнителни данни м/у двата модела. Първите числа са за Пежо 1,9 а вторите за Ауди 2,0Е.Специално сравнявам точно тия две модификации ,защото при сравнението на 1,8 моторите Ауди диша праха на Пежото по всички параграфи.


Франция
Германия


Год начала производства
1987
1986


Год окончания производства
1992
1991


Общие данные

Количество мест
5
5


Снаряжённая масса
1040
1080


Допустимая полная масса
1550
1540


Габаритные размеры

Длина
4410
4395


Ширина
1715
1695


Высота
1405
1395


База
2670
2545


Колея передних колёс
1450
1410


Колея задних колёс
1435
1430


Дорожный просвет
125
130


Разгон до 100 км/ч
9,7
10,9


Мах скорость
200
196


Расход топлива при:

скорости 90 км/ч
6
5,3


скорости 120 км/ч
7,8
6,8


Городской цикл
10,4
10,4


Двигатель

Марка
Peugeot
Audi


Модель двигателя
XU9 J2(D6D)
3A


Расположение двигателя
спереди, поперечно
спереди, продольно


Тип топлива
бензин Аи-95
бензин Аи-93


Число цилиндров
4
4


Расположение цилиндров
рядный
рядный


Диаметр цилиндра
83
82,5


Ход поршня
88
92,8


Рабочий объем
1905
1984


Степень сжатия
9,3
10,5


Расположение клапанов и распредвала
ohc
ohc


Система питания
многоточечный впрыск
многоточечный впрыск


Наличие наддува
нет
нет


MAX мощность двигателя
89 кВт ( 121,04 л.с.)
83 кВт ( 112,88 л.с.)


при оборотах
5500
5300


MAX крутящий момент
172
170


при оборотах
2750
3250


Порядок работы цилндров
1
1


Число клапанов на цилиндр
2
2


Трансмиссия

Тип привода
переднеприводной
переднеприводной


Тип коробки передач
механическая
механическая


Число передач
5
5


Ходовая часть

Передняя подвеска


независимая
независимая



пружинные стойки
пружинные стойки



треугольные поперечные рычаги
треугольные поперечные рычаги



стабилизатор поперечной устойчивости
стабилизатор поперечной устойчивости


Задняя подвеска


независимая
полузависимая



продольные рычаги
торсионная балка



торсионы
винтовые пружины



стабилизатор поперечной устойчивости
стабилизатор поперечной устойчивости


Диски

Передние диски
5.5Jx14
5.5Jx14


Задние диски
5.5Jx14
5.5Jx14


Шины

Передние шины
185/65 HR14
175/70 TR14


Задние шины
185/65 HR14
175/70 TR14


Рулевое управление

Тип
реечное
реечное


Тип усилителя
гидроусилитель
гидроусилитель


Кузов

Кузов
несущий
несущий


Тип кузова
Седан
Седан


Количество дверей
4
4


Объем багажника (min)

425


Объем багажника (max)
470 л



Заправочные ёмкости

Емкость топливного бака
70
68


Тормоза

Тип передних тормозов
дисковые вентилируемые
дисковые вентилируемые

А между другото колеги не знам дали сте се замисляли но във всички клубове на италиански ,френски ,немски и руски коли е пълно с въпроси от типа:"помогнете", "Това не работи,онова се прецака".На тоя фон странно затишие се долавя от към клубовете за японски коли-вярно ,че те са с пъти по малко но явно има някаква причина,а?





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.