|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
|
|
Автор |
NickZ (aLudi) |
Публикувано | 10.04.02 21:56 |
|
Zdraveite fenove na Peugeot , dali shte vi zaintriguva temata AUDI 80 sreshtu PEUGEOT 405 ? Dve koli ot ednakuv klas(spored "specialistite de) i proizodstvo nqkude 90-91 :) She proiavite li zdrav razum , i shte stignete li sami do izvoda che Peugeot-o e "koshitsa" spriamo Audito ili she sporite samo ot lubov kam spora, a puk i zashtoto ste imali "shtastieto" da imate i karate tozi frenski izmuchen luv?
The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: NickZ]
|
|
Автор |
stanetzz ((не)познат) |
Публикувано | 10.04.02 22:34 |
|
НЕЩАСТНИК!!!!!!
учение и труд,жизнерадост и дръзновение !!!
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: stanetzz]
|
|
Автор |
NickZ (aLudi) |
Публикувано | 10.04.02 22:41 |
|
stanetzz mai me burkash s nqkoi :)
The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: stanetzz]
|
|
Автор |
NickZ (aLudi) |
Публикувано | 10.04.02 22:43 |
|
stanetzz mai me burkash s nqkoi :)
The Mythical Bird Rose From The Ashes Young Again
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: NickZ]
|
|
Автор |
stanetzz ((не)познат) |
Публикувано | 11.04.02 01:18 |
|
Май бъркаш двубоя.По-логично звучи например
AUDI 80 vs.FIAT TEMPRA или AUDI 80 vs. FORD SIERRA
учение и труд,жизнерадост и дръзновение !!!Редактирано от stanetzz на 11.04.02 01:26.
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: stanetzz]
|
|
Автор | Boni (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.04.02 09:17 |
|
Абе Ник що не вземеш да сравниш Ауди дизел с Пежо дизел?
Дори когато говорим за бензинови двигатели Ауди е много много по-назад
от Пежо.
А пък и интериора му е колкото си искаш по дървен.По- дървен е даже от
Вектра.
Карал съм Ауди 80 1.8S и трябва да ти кажа ,че си е дръвце.Нищо особено
обикновена каручка - 405 цата си е лимузина в сравнение с него.
Това ми е мнението - нищо че съм фен на Рено....
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: NickZ]
|
|
Автор |
Bombe (тъпо парче) |
Публикувано | 11.04.02 10:27 |
|
405 le mans ... това е достатъчно да натири носа в лайната дори и на най-запаления audi фен нищо лично, ама аудито като стабилност на пътя (все пак пежото отзад е с торсион), като возия (всички знаем какво значи немска и какво - френска возия) и като качество на първия модел (имам предвид моделите от '88) е пълна тояга. Предимство на ауди 80, е че те са първите, които дават 20 години гаранция на купето срещу корозия (при липса на удар естествено). Не че съм видял изгнила 405-ца, ама .. та така ... а дизеловите двигатели не мисля да ги засягам, защото тогава ауди феновете освен да скланят смирено глави друго няма какво да правят. Единственото истинско предимство на ауди пред пежо се казва quattro и това всеки го признава ... но единственото .. на фона на другите недостатъци - е не, мерси съм аз за ауди
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: Bombe]
|
|
Автор |
Blake (извънземен) |
Публикувано | 11.04.02 11:21 |
|
che kak shte vidish rajdiasalo P405, kato sa s dvustranno galvanizirano kupe, tochno kakto e i audi-to...
Just a genius
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: NickZ]
|
|
Автор | Attlas (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.04.02 13:54 |
|
Hi!Ne bih se narekyl fan na Pejo ili druga marka...W momenta naistina karam 405 i wypreki che sym dal izwesti sredstwa da podmenq towa onowa-ne se oplakwam.Nqma da zasqgam tehnicheskite podrobnosti,zashtoto kolite w denshno wreme sa s izrawneni takiwa.She kaja neshto drugo-spored men izbora na kola e osnowno wypros na useshtane, imidj i style. Karam 405 samo zashtoto e awtomobil naprawen s fines i elegantnost. Ewtino za podryjka, Interiora sled 93 e udoben, exteriora klasicheski. Audi ne sym karal za syjalenie, no 80 mi se struwa grozno i moralno ostarqlo-B4 mi se struwa po-dobre, no e mnogo skypo za kola na 8-9 godini. Nowite modeli naistina me kefqt kato wiziq, no imidja im e kalpaw.
| |
Тема
|
Re: AUDI 80 Vs PEUGEOT 405
[re: NickZ]
|
|
Автор |
sewi (безразличен) |
Публикувано | 11.04.02 14:40 |
|
Не съм фен на Пежо, ама като прочета такива мнения на разни болни от натрапчива психоза и смятащи 10годишната си каруца за върха на сладоледа се чудя да се смея ли да плача ли.Интересно е да се чуят убедителни данни с какво точно Ауди е по добро от Пежо ,щото аз особени разлики не виждам-и едното и другото си имат предимства и недостатъци.Ето малко сравнителни данни м/у двата модела. Първите числа са за Пежо 1,9 а вторите за Ауди 2,0Е.Специално сравнявам точно тия две модификации ,защото при сравнението на 1,8 моторите Ауди диша праха на Пежото по всички параграфи.
Франция
Германия
Год начала производства
1987
1986
Год окончания производства
1992
1991
Общие данные
Количество мест
5
5
Снаряжённая масса
1040
1080
Допустимая полная масса
1550
1540
Габаритные размеры
Длина
4410
4395
Ширина
1715
1695
Высота
1405
1395
База
2670
2545
Колея передних колёс
1450
1410
Колея задних колёс
1435
1430
Дорожный просвет
125
130
Разгон до 100 км/ч
9,7
10,9
Мах скорость
200
196
Расход топлива при:
скорости 90 км/ч
6
5,3
скорости 120 км/ч
7,8
6,8
Городской цикл
10,4
10,4
Двигатель
Марка
Peugeot
Audi
Модель двигателя
XU9 J2(D6D)
3A
Расположение двигателя
спереди, поперечно
спереди, продольно
Тип топлива
бензин Аи-95
бензин Аи-93
Число цилиндров
4
4
Расположение цилиндров
рядный
рядный
Диаметр цилиндра
83
82,5
Ход поршня
88
92,8
Рабочий объем
1905
1984
Степень сжатия
9,3
10,5
Расположение клапанов и распредвала
ohc
ohc
Система питания
многоточечный впрыск
многоточечный впрыск
Наличие наддува
нет
нет
MAX мощность двигателя
89 кВт ( 121,04 л.с.)
83 кВт ( 112,88 л.с.)
при оборотах
5500
5300
MAX крутящий момент
172
170
при оборотах
2750
3250
Порядок работы цилндров
1
1
Число клапанов на цилиндр
2
2
Трансмиссия
Тип привода
переднеприводной
переднеприводной
Тип коробки передач
механическая
механическая
Число передач
5
5
Ходовая часть
Передняя подвеска
независимая
независимая
пружинные стойки
пружинные стойки
треугольные поперечные рычаги
треугольные поперечные рычаги
стабилизатор поперечной устойчивости
стабилизатор поперечной устойчивости
Задняя подвеска
независимая
полузависимая
продольные рычаги
торсионная балка
торсионы
винтовые пружины
стабилизатор поперечной устойчивости
стабилизатор поперечной устойчивости
Диски
Передние диски
5.5Jx14
5.5Jx14
Задние диски
5.5Jx14
5.5Jx14
Шины
Передние шины
185/65 HR14
175/70 TR14
Задние шины
185/65 HR14
175/70 TR14
Рулевое управление
Тип
реечное
реечное
Тип усилителя
гидроусилитель
гидроусилитель
Кузов
Кузов
несущий
несущий
Тип кузова
Седан
Седан
Количество дверей
4
4
Объем багажника (min)
425
Объем багажника (max)
470 л
Заправочные ёмкости
Емкость топливного бака
70
68
Тормоза
Тип передних тормозов
дисковые вентилируемые
дисковые вентилируемые
А между другото колеги не знам дали сте се замисляли но във всички клубове на италиански ,френски ,немски и руски коли е пълно с въпроси от типа:"помогнете", "Това не работи,онова се прецака".На тоя фон странно затишие се долавя от към клубовете за японски коли-вярно ,че те са с пъти по малко но явно има някаква причина,а?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|