Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:30 29.09.24 
Непрофесионални
   >> Родители и деца
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема HELPнови  
Автор kakataМодератор (от Тобосо)
Публикувано03.10.02 08:26



Дъщеря ми, която е във втори клас има проблем по английски. Мен още миналата година нещо ме съмняваше, като я чувах как пее азбуката, знае доста думички, но не може да прочете една дума. Сега изведнъж се налага да чете на английски. питах учителката как ще става това , тя ми отговори като детето запомня готовата конструкция - вижда думата и я разпознава. Добре, започнахме да разпознаваме така някои думи, но пък често ги бърка, като например b и d. Препитах я и разбрах, че не са изучавали как се произнасят отделните букви. Как така ще се чете с папагалско научаване на готова конструкция? Всъщност след като цяла година не са учени да четат, как изведнъж ще прочете пет реда текст? Навремето в алианса след първата година можехме да четем и пишем съвсем спокойно, а в къщи никой не се е занимавал с мен.
Дайте ми някакъв съвет, защото очевидно аз ще съм учителката и тук.

         


Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
Автор... (Нерегистриран)
Публикувано03.10.02 10:41



nauchete parvo azbukata
normalno e barka. trqbva i vreme.
moita barkashe 3 sas z (balgarskom) i drugi oglesalni bukvi i sled vreme se nauchavat.



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
АвторЖeни (Нерегистриран)
Публикувано03.10.02 12:59



Не знам защо учителките по английски си мислят, че децата от заучаване на отделни думи изведнъж ще минат към прописването им и прочитането им. Трябва ви повече време за упражнения и постепенност и постоянство в обучението. Spell-увайте всяка дума преди да я прочетете. Учете и упражнявайте правописа на думите по теми напр. "цветове", "животни", "предмети в стаята" и т.н. На тази възраст децата все пак имат добра памет и без запаметяване няма да минат, защото знаем как английските думи имат един правопис и различно произношение. Пробвайте се на въпроси и отговори с готови фрази, а най-накрая пробвайте детето да описва себе си, приятелките си, домашния си любимец, любима храна, стаята, времето и т.н. И внимавайте накрая да нямате по-добър правопис от англичанчетата Моите деца ги карах да пишат на братовчед си по ел. пощата на английски, българче прописало и започнало да срича първо на английски, и отначало не беше никак лесно ...и никак дълго писанието. Така че, ако има и някакво приложение от научаването на английския, ще бъде по-лесно.



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
Автор Гeвpek (същия)
Публикувано03.10.02 13:05



Да ти имам проблема - мойта също е във 2 клас, но има проблем с българския
По-големият проблем обаче е, че казала на госпожата - ми днес не ми се решават задачи, и контролното й стои до половината - точно до там, където й омръзнало...



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
Автор PRN (fellow)
Публикувано03.10.02 13:38



Ами тя тази дискусия за начина на учене на английски я има и в английскоговорящия свят. Преди няколко месеца списанието American Scientist излезе е тема на броя за "фонетичния подход" (научаваш първо буквите и после сричкуваш) срещу "зрителния" (така се пише в думите които знам и сигурно така ще се чете). Голяма врява, съвсем доскоро американските училища залягали на зрителния подход. Демократите явно стоели зад него. Сега нещата се обръщали наопаки и републиканците промовирали фонетичния подход - абе от всичко може да се направи политика, не само в България. Накрая едни учени глави от Станфорд твърдо заявиха, че човек дори когато чете на ум подължава да вербализира думите и въз основа на това фонетичния подход е по-правилния. Един на нула за републиканците...

Да питаш мене учене на английски от дете във втори клас, което не е в английско говоряща среда си е загуба на време. Научава това онова доста бързо и после го забравя точно толкова бързо. Какво става с това българско училище бе...? Пускай го детето да играе, а английски то ще научи, когато му узрее акъла за това и когато езика му потрябва. Знаеш ли тогава колко бързо се учи и как добре се запомня...
Твой - PRN



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
Авторrebekka (Нерегистриран)
Публикувано03.10.02 14:25



....uchitelkata e prava ..taka gi uchat i v angliiskogovorystite strani...prosto tova ne e kato nahsata azbuka i ne moze da se uchi po nashiya nachin.....

ama ne se vprygai tolkova .....ste se nauchi...te dezata sa kato popivatelni.....



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
Автор hetera ()
Публикувано03.10.02 15:17



Triabva vi da se zanimavate samo dve sedmici. Namriash kartinki na predmeti za razlichnite bukvichki, zalepvash kartinkite na listche, otdolo pishesh imenata na predmetite, jelatelno e da sa po-kusichki, i pochvate da chetete kato onaglediavate s kartinkite. Taka deteto nauchava ne samo bukvichkite no pravi i asociataciata mejdu tiah v dumichki, nauchava i predmetite i kak se pishat : b-bag, c-cat, d-dad, e-emergency i taka natatuka.



Тема vtoria etapнови [re: hetera]  
Автор hetera ()
Публикувано03.10.02 15:43



pak kusi dumichki. napisvash v kolona dumichki koito pochvat s ednakva bukvichka i chetete. taka deteto se nauchava da proiznasia bukvichata zaedno s drugi bukvichki i da ia razlichava purvo tochno neia
a
am
an
at
b
bad
be
bus
but
bit
c
cat
can
d
did
dog
f
fit
for
fun
g
go
got
h
hat
hot
hit
it .n



Тема Re: HELPнови [re: kakata]  
АвторDimi (Нерегистриран)
Публикувано03.10.02 16:34



Дъщеря ми е в 5 клас. Учи английски от 1-ви в езикова паралелка (децата ги приемаха в училището с тестове, но по-късно това отпадна, и си мисля, че беше поредният експеримент ). До миналата година учиха по системата "BRAVO", която се оказа сравнително удачна. Целият първи клас дъвчеха азбуката. Нещата са малко на час по лъжичка, но пък всичко се знае. До 4-ти клас взеха 3 времена и не много думи. Повече се въртят около граматиката. От тази учебна година, обаче, им въведоха втори западен език - немски. Това направо ме хвърли в тъч. Не стига, че английският е всеки ден, а сега учат и немски 4 пъти в седмицата. Чудя се и аз като Геврек къде ще остане българския, не прекаляваме ли с тези чужди езици от най-ранна детска възраст



Тема Re: HELPнови [re: Dimi]  
Автор kakataМодератор (от Тобосо)
Публикувано03.10.02 19:29



И по мое скромно мнение един чужд език им е предостатъчен. По -добре един, но научен добре, отколкото пълно объркване с два и повече езици. Ние в подготвителния учихме и фрренски. През цялото време викахме на Роже - Роджър.
Синът ми не участва в този експеримент - започна си английския от пети клас, трудно му беше, но горе-долу върви. Е, пак с мен, де. Всъщност освен нещата, които научава в къщи май нищо друго не знае. Но това едруга тема и този път вината не е в образователната система. :)

         



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.