Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:04 17.07.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Тема Мистериозен проблем със запалванетонови  
Автор Haтypaлиcт (татко+)
Публикувано16.12.12 11:33



Опел Кадет Е 1.3 карбуратор

Имам много странен проблем със запалването. Един ден отидохме в града, колата вървеше добре. Паркирахме, напазарувахме, паля - върти, но нищо, от време на време на време гърми. После запали и отново тръгна нормално. Спряхме на друго място - и се повтори същата история. Прави го на бензин и на газ.
Кабелите на свещите са нови, свещите - също, палеца и бобинката в дистрибутора също са сменяни.
Рекох сигурно комутатора е заминал. Намерих цял дистрибутор на автоморгата, смених го - ефект никакъв. Смених след това и бобината - пак не пали. Проверих ремъка да не е прескочил зъб - добре е - и двете резки съвпадат - на разпределителния вал и на коляновия вал. При първи цилиндър (най-левия) в най-горно положение видях къде сочи палеца на дистрибутора и там закачих кабела на първи цилиндър.
Останалите ги закачих в последователност 1-3-4-2 в посока обратна на часовниковата.

не пали.

Извадих всички свещи, вързах ги с един кабел на маса - дават искра последователно когато въртя стартера.

Замервах компресията, да не е нещо клапан - има си компресия.

Има нещо странно - когато завъртя дистрибутора на абсолютно дясно положение по часовниковата стрелка и паля на бензин сякаш опитва да запали.

Просто недоумявам, моля помагайте, живея извън града на място, където няма автобуси и колата е много нужна за семейството.

Редактирано от Haтypaлиcт на 16.12.12 11:46.



Тема Re: Мистериозен проблем със запалванетонови [re: Haтypaлиcт]  
Автор sasotg (фен на opel)
Публикувано18.12.12 09:20



Същия проблем го имах и аз на времето с моито кадетче, ровене ,сменяне на всякакви части и накрая един майстор завартя капачката с цялата джаджа на която е закачена и запали, но не вървеше добре. Карах около 5 км и ми се стопи барчето между седалките, и от там разбрах че целия проблем е в запушен катализатор. Изтърбуших го и всичко се оправи.



Тема Re: Мистериозен проблем със запалванетонови [re: sasotg]  
Автор Haтypaлиcт (татко+)
Публикувано18.12.12 13:25



В отговор на:


Същия проблем го имах и аз на времето с моито кадетче, ровене ,сменяне на всякакви части и накрая един майстор завартя капачката с цялата джаджа на която е закачена и запали, но не вървеше добре. Карах около 5 км и ми се стопи барчето между седалките, и от там разбрах че целия проблем е в запушен катализатор. Изтърбуших го и всичко се оправи.



Странна работа, аз я въртях на къде ли не. А и катализатор нямам.



Тема Re: Мистериозен проблем със запалването [re: Haтypaлиcт]  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано08.01.13 07:03



Има някаква гумена мембрана в карбуратора, която се здухва и я няма в комплектите гарнитури за карбуратори.



Тема Re: Мистериозен проблем със запалванетонови [re: Astra1.8iGT]  
Автор Haтypaлиcт (татко+)
Публикувано08.01.13 09:49



Реших проблема, но честно казано не разбрах в какво е бил. Просто взех комутатора от новото делко, което купих от авто-моргата и го монтирах в старото делко. Монтирах го и запали от раз.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.