|
Тема
|
Мистериозен проблем със запалването
|
|
Автор |
Haтypaлиcт (татко+) |
Публикувано | 16.12.12 11:33 |
|
Опел Кадет Е 1.3 карбуратор
Имам много странен проблем със запалването. Един ден отидохме в града, колата вървеше добре. Паркирахме, напазарувахме, паля - върти, но нищо, от време на време на време гърми. После запали и отново тръгна нормално. Спряхме на друго място - и се повтори същата история. Прави го на бензин и на газ.
Кабелите на свещите са нови, свещите - също, палеца и бобинката в дистрибутора също са сменяни.
Рекох сигурно комутатора е заминал. Намерих цял дистрибутор на автоморгата, смених го - ефект никакъв. Смених след това и бобината - пак не пали. Проверих ремъка да не е прескочил зъб - добре е - и двете резки съвпадат - на разпределителния вал и на коляновия вал. При първи цилиндър (най-левия) в най-горно положение видях къде сочи палеца на дистрибутора и там закачих кабела на първи цилиндър.
Останалите ги закачих в последователност 1-3-4-2 в посока обратна на часовниковата.
не пали.
Извадих всички свещи, вързах ги с един кабел на маса - дават искра последователно когато въртя стартера.
Замервах компресията, да не е нещо клапан - има си компресия.
Има нещо странно - когато завъртя дистрибутора на абсолютно дясно положение по часовниковата стрелка и паля на бензин сякаш опитва да запали.
Просто недоумявам, моля помагайте, живея извън града на място, където няма автобуси и колата е много нужна за семейството.Редактирано от Haтypaлиcт на 16.12.12 11:46.
| |
Тема
|
Re: Мистериозен проблем със запалването
[re: Haтypaлиcт]
|
|
Автор |
sasotg (фен на opel) |
Публикувано | 18.12.12 09:20 |
|
Същия проблем го имах и аз на времето с моито кадетче, ровене ,сменяне на всякакви части и накрая един майстор завартя капачката с цялата джаджа на която е закачена и запали, но не вървеше добре. Карах около 5 км и ми се стопи барчето между седалките, и от там разбрах че целия проблем е в запушен катализатор. Изтърбуших го и всичко се оправи.
| |
Тема
|
Re: Мистериозен проблем със запалването
[re: sasotg]
|
|
Автор |
Haтypaлиcт (татко+) |
Публикувано | 18.12.12 13:25 |
|
В отговор на:
Същия проблем го имах и аз на времето с моито кадетче, ровене ,сменяне на всякакви части и накрая един майстор завартя капачката с цялата джаджа на която е закачена и запали, но не вървеше добре. Карах около 5 км и ми се стопи барчето между седалките, и от там разбрах че целия проблем е в запушен катализатор. Изтърбуших го и всичко се оправи.
Странна работа, аз я въртях на къде ли не. А и катализатор нямам.
| |
|
Има някаква гумена мембрана в карбуратора, която се здухва и я няма в комплектите гарнитури за карбуратори.
| |
|
Реших проблема, но честно казано не разбрах в какво е бил. Просто взех комутатора от новото делко, което купих от авто-моргата и го монтирах в старото делко. Монтирах го и запали от раз.
| |
|
|
|
|