|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.09.11 12:06 |
|
'греста" не е за предотвратяване на заварки (което нявма как да стане при по-малко от 1500-2000 градуса,а мотора развива нааай-много 8-900,а за да има контакт между цокъла на сондата и колектора.Много лесно се приготвя и "домашна" "смазка".Малко грес (ако има графитна-добре-ако няма-квато има) стрит на прах графит от молив и малко счукано стъкло.Мажеш резбата и затягаш.
| |
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: Gocho]
|
|
Автор |
Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.) |
Публикувано | 05.09.11 16:28 |
|
Гочо, натрошеното стъкло което съветваш да се сложи е точно да не се допира метал в метал т.е. "заварка" или клеясване ако искаш го наречи с времето получаваш и под 1000С. А иначе за масата при едножилните сонди да, графита е важна съставка, то самата грес се изпарява почти веднага и остава стъклото и графита.
| |
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор |
sasotg (фен на opel) |
Публикувано | 06.09.11 16:24 |
|
Най сетне я смених тази сонда,послушах колегите от клуба и си взех сонда на бош само че е някаква универсална със снаждане.Това беше най доброто което можеше да се намери в Свищов ,другата марка която ми предлагаха беше нещо с Т ( но не томсън) и ми се стори не качествена пък и цената от 45лв.ме усъмни.Боша ми излезе на 86лв.и си мисля че ще свърши по добра работа.Разликата във вървежа се усети веднага колата се държи много по добре и вече не забива явно старата сонда (коато беше томсън) е била мързелива.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪВЕТИТЕ
| |
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: sasotg]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.09.11 19:12 |
|
Аман от пишман-спецове.Снаждането със снадка е мноо по-яко и трайно от щекера и буксата така,че снадка,без снадка-всички са със снадка и то по-нестабилна от тръбичката, която като стиснеш с клещите нема загуби контакт преди обикновената с букса.Моеше и по-тънко да минеш с 10 кинтова от морга пак бош.Аз слагах неква универсална тумко май беше -предаде се за около година. Турих си пак старата,която смених е така щот ми изпадна нова,но си я запазих.никви ядове.
| |
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.09.11 19:16 |
|
Бе споко заварка нема стане- тая гмедж се слага за да не загуби контакт -греста не се изпарява-става на сажди и с тва стъкло стаа нещо като композит и държи контакт.То за тва по-добре е да се сложи с подгряване,но па са по-скъпи деба.И може да я забиеш чак след двуцевката да не се пържи толкова на колектора.
| |
Тема
|
Re: светна ми лампата проблем с двигателя
[re: sasotg]
|
|
Автор | Пoтp (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.09.11 20:33 |
|
...Моля. А кой ти каза за ламбда сондата? Аз.) А къде ми е мнението? Няма го.)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|