Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:30 28.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: Astra1.8iGT]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано02.09.11 12:06



'греста" не е за предотвратяване на заварки (което нявма как да стане при по-малко от 1500-2000 градуса,а мотора развива нааай-много 8-900,а за да има контакт между цокъла на сондата и колектора.Много лесно се приготвя и "домашна" "смазка".Малко грес (ако има графитна-добре-ако няма-квато има) стрит на прах графит от молив и малко счукано стъкло.Мажеш резбата и затягаш.



Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: Gocho]  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано05.09.11 16:28



Гочо, натрошеното стъкло което съветваш да се сложи е точно да не се допира метал в метал т.е. "заварка" или клеясване ако искаш го наречи с времето получаваш и под 1000С. А иначе за масата при едножилните сонди да, графита е важна съставка, то самата грес се изпарява почти веднага и остава стъклото и графита.



Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: Astra1.8iGT]  
Автор sasotg (фен на opel)
Публикувано06.09.11 16:24



Най сетне я смених тази сонда,послушах колегите от клуба и си взех сонда на бош само че е някаква универсална със снаждане.Това беше най доброто което можеше да се намери в Свищов ,другата марка която ми предлагаха беше нещо с Т ( но не томсън) и ми се стори не качествена пък и цената от 45лв.ме усъмни.Боша ми излезе на 86лв.и си мисля че ще свърши по добра работа.Разликата във вървежа се усети веднага колата се държи много по добре и вече не забива явно старата сонда (коато беше томсън) е била мързелива.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪВЕТИТЕ





Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: sasotg]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано06.09.11 19:12



Аман от пишман-спецове.Снаждането със снадка е мноо по-яко и трайно от щекера и буксата така,че снадка,без снадка-всички са със снадка и то по-нестабилна от тръбичката, която като стиснеш с клещите нема загуби контакт преди обикновената с букса.Моеше и по-тънко да минеш с 10 кинтова от морга пак бош.Аз слагах неква универсална тумко май беше -предаде се за около година. Турих си пак старата,която смених е така щот ми изпадна нова,но си я запазих.никви ядове.



Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: Astra1.8iGT]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано06.09.11 19:16



Бе споко заварка нема стане- тая гмедж се слага за да не загуби контакт -греста не се изпарява-става на сажди и с тва стъкло стаа нещо като композит и държи контакт.То за тва по-добре е да се сложи с подгряване,но па са по-скъпи деба.И може да я забиеш чак след двуцевката да не се пържи толкова на колектора.



Тема Re: светна ми лампата проблем с двигателянови [re: sasotg]  
АвторПoтp (Нерегистриран)
Публикувано16.09.11 20:33



...Моля. А кой ти каза за ламбда сондата? Аз.) А къде ми е мнението?

Няма го.)




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.