|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Имам проблем- Астра F
|
|
Автор |
f1O4 (новак) |
Публикувано | 01.05.11 21:06 |
|
Описание на проблема:
- Тече антифриз от няколко връзки. Затягаме ги и пак има теч на сутринта под колата, налага се доливане по 0,5 л/ден!
- Сутрин като развия капачката на казанчето за охл. течност има налягане и течността бълбука и нивото се покачва, но няма миризма на пропан-бутан.
- При запалване, двигателя работи няколко минути на 3 цилиндъра, при форсиране се оправя. Свещи и кабели ги смених - чисто нови. При отворена капачка не забелязвам мехурчета.
- Сутринта развих свещите - при една като че ли е по-тъмен електрода и е леко влажен.
Майстора в сервиза оцени, че няма надуване на маркучите и не е необходимо да сменяме гарнитура на главата. Как смятате- прав ли е?
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 01.05.11 22:15 |
|
99% гарнитура на главата.
За останалия 1% - покарай 1-2 дни с развита на 1 оборот капачка на разширителния съд (казанчето) на охладителната система, за да не вдига налягане.
Ако пак ти пали на 3 цилиндъра сутрин и ти губи охладителна течност - гарнитура на главата...
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор |
filidor () |
Публикувано | 01.05.11 22:43 |
|
И аз мисля ,че е гарнитура на главата.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор |
Явор (ентусиаст) |
Публикувано | 02.05.11 09:06 |
|
Колега, гарнитура на главата е. Със сигурност ти "одървя" маркучите при загрял мотор след по-продължително каране.
Редактирано от Явор на 02.05.11 09:06.
| |
|
А бял пръстен около ауспуха има ли ?
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор |
ecotronic (табладжия) |
Публикувано | 02.05.11 12:29 |
|
Преди да палиш сутрин погледни на масломерната пръчка дали маслото е с нормален цвят или има белезникав отенък.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.05.11 16:17 |
|
Така де без съмнение тва,че си упоменал купето ще помогне за дистанционното определение на проблема на...мотора.
Иначе калкулирай разходите към сумите за газ и тогава тегли калема. тука един смени мотора и продължава да е втория по спестовност шофьор след друг на метан
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: Gocho]
|
|
Автор |
f1O4 (новак) |
Публикувано | 02.05.11 19:20 |
|
Благодаря на всички! Аз също мисля, че трябва да сменям гарнитурата на главата, докато не е станала по-голяма беля.
Митев, при всяко палене по време на деня, даже и при топъл двигател работи на 3 цилиндъра. След минута работа се оправя!
В маслото сутрин не виждам нищо обезпокоително.
Моторът е C14SE. Сменях гарнитура преди около 25 х. км. Гошо, не виждам каква е връзката между прегарянето на гарнитурата и карането с пропан-бутан.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.05.11 20:33 |
|
Газта гори различно от бензина,аванса ти е за бензин.При смотан аванс мотора грее и заминава гарнитурата.Освен да си случил на менте.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: Gocho]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 02.05.11 21:21 |
|
Може и да не е менте - някои реномирани марки гарнитури си отиват даже и по-бързо от 25000 км...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|