|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: f1O4]
|
|
Автор |
alex one (opel fan) |
Публикувано | 02.05.11 22:13 |
|
При смяна на гарнитурата,или с нови болтове или се праскат със спрей защото иначе лъже на колко са килограма стегнати..Тези на главата се стягаха на 10кг при този мотор,но болта ако е стар и не е смазан има съпротивление от нагара и лъже!!!
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: imitev]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.05.11 22:25 |
|
Я раздуй? Мойта е Виктор Рейнц сменена преди 80к,ем ми е дигната и компресията и нищо и нема.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: alex one]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 02.05.11 22:43 |
|
При 10 кг болта става на тел за бушони.
Бензиновите над 8 не трябва да се стягат.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: Gocho]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 02.05.11 22:47 |
|
Аз два пъти съм слагал виктор рейнц с холограми и т.н. простотии. Изкараха по 25-30 000 км. Викам си явно аз съм смотан, но сигурно са били ментета. Като ги свалих бяха с корозирала стоманена вложка, което е странно, защото карам с антифриз и що-годе редовно го сменям.
И се ядосах, сложих Глассер за 12 кинта - от тогава не съм имал вземане даване с нея на кадета - поне 60 000 км.
На астрата е гласер на 90 000 км. след ремонта.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: Gocho]
|
|
Автор |
ecotronic (табладжия) |
Публикувано | 03.05.11 00:01 |
|
И не само гарнитурата а и изпускателните клапани. Затова решението е адванс процесор.
| |
|
На мен ми прави впечатление, че от 15 - тина години насам производителите на гарнитури (и на двигатели) препоръчват друга методика за стягане. А именно първоначално стягане с малък въртящ момент ( около 2 кг/м.), което има за цел само да изравни усилията в болтовете. От там нататък същинското стягане да се прави със завъртане на определени градуси. По този начин това със съпротивлението, грапавите чела и необходимостта от смазване отпада.
Добре е при смяна на гарнитура да се сменят и болтовете (освен ако не се сменят с нови ментета).
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: ecotronic]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.11 00:18 |
|
Е то убаво ма фирмен ли е тоя аванс-процесор? Демек на стенд ли е програмиран или примерно ръга 2-3 градуса повече аванс от бензиновия комп,което знам,че не е мноо фер понеже газта в едни режими иска повече аванс,а в други повечето аванс е вреден?
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: Gocho]
|
|
Автор |
ecotronic (табладжия) |
Публикувано | 03.05.11 00:23 |
|
Програмира се за всеки отделен модел двигател, за да следва точно определена характеристика при която предварението не е постоянно а зависи от оборотите.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: ecotronic]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 03.05.11 08:09 |
|
Смазването преди завиване си остава, даже при нови болтове.
| |
Тема
|
Re: Имам проблем- Астра F
[re: imitev]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.05.11 15:41 |
|
Аз нищо не съм смазвал.Ем видех,че старите болтове си имат добра резба и направо ги затегнах.Така като ги смазваш със грес няма ли да се саморазвият?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|