Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:02 23.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: f1O4]  
Автор alex one (opel fan)
Публикувано02.05.11 22:13



При смяна на гарнитурата,или с нови болтове или се праскат със спрей защото иначе лъже на колко са килограма стегнати..Тези на главата се стягаха на 10кг при този мотор,но болта ако е стар и не е смазан има съпротивление от нагара и лъже!!!



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: imitev]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано02.05.11 22:25



Я раздуй? Мойта е Виктор Рейнц сменена преди 80к,ем ми е дигната и компресията и нищо и нема.



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: alex one]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано02.05.11 22:43



При 10 кг болта става на тел за бушони.

Бензиновите над 8 не трябва да се стягат.




Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: Gocho]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано02.05.11 22:47



Аз два пъти съм слагал виктор рейнц с холограми и т.н. простотии. Изкараха по 25-30 000 км. Викам си явно аз съм смотан, но сигурно са били ментета. Като ги свалих бяха с корозирала стоманена вложка, което е странно, защото карам с антифриз и що-годе редовно го сменям.

И се ядосах, сложих Глассер за 12 кинта - от тогава не съм имал вземане даване с нея на кадета - поне 60 000 км.

На астрата е гласер на 90 000 км. след ремонта.




Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: Gocho]  
Автор ecotronic (табладжия)
Публикувано03.05.11 00:01



И не само гарнитурата а и изпускателните клапани. Затова решението е адванс процесор.



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: alex one]  
Автор ecotronic (табладжия)
Публикувано03.05.11 00:17



На мен ми прави впечатление, че от 15 - тина години насам производителите на гарнитури (и на двигатели) препоръчват друга методика за стягане. А именно първоначално стягане с малък въртящ момент ( около 2 кг/м.), което има за цел само да изравни усилията в болтовете. От там нататък същинското стягане да се прави със завъртане на определени градуси. По този начин това със съпротивлението, грапавите чела и необходимостта от смазване отпада.
Добре е при смяна на гарнитура да се сменят и болтовете (освен ако не се сменят с нови ментета).



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: ecotronic]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано03.05.11 00:18



Е то убаво ма фирмен ли е тоя аванс-процесор? Демек на стенд ли е програмиран или примерно ръга 2-3 градуса повече аванс от бензиновия комп,което знам,че не е мноо фер понеже газта в едни режими иска повече аванс,а в други повечето аванс е вреден?



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: Gocho]  
Автор ecotronic (табладжия)
Публикувано03.05.11 00:23



Програмира се за всеки отделен модел двигател, за да следва точно определена характеристика при която предварението не е постоянно а зависи от оборотите.



Тема Re: Имам проблем- Астра Fнови [re: ecotronic]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано03.05.11 08:09



Смазването преди завиване си остава, даже при нови болтове.




Тема Re: Имам проблем- Астра F [re: imitev]  
АвторGocho (Нерегистриран)
Публикувано03.05.11 15:41



Аз нищо не съм смазвал.Ем видех,че старите болтове си имат добра резба и направо ги затегнах.Така като ги смазваш със грес няма ли да се саморазвият?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.