|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Разход на газ
|
|
Автор |
filidor () |
Публикувано | 25.04.11 22:28 |
|
За празника ходих на гости в северна България. На тръгване заредих газ до горе - 28л. за 33лв. Отидох , върнах се и както си карах из града газта свърши на 394км. Като ударих калема излиза 7,1/100 ( 8,38лв на 100км). Колата е Астра 1,6 НЗ.
Като имам в предвид , че не съм жалил по пътя ( е , не съм я и презорвал) , съм много доволен от разхода.
| |
|
Нормално е да имаш такъв разход при добре регулирана уредба, при зареждане на качествена газ и при умерено настъпване на педала на газта.
При мен(2000 куб) с класическа АГУ ,ТАП и скорости до 120 ,разходът ми е 7,5 - 8/100.
| |
|
Доста неща за тези ТАП-чета прочетох. Взе да ме хваща мерака и аз да сложа такъв , че пак се появи придърпване в ниските обороти. Моята кола е с датчик на коляновия вал. Какъв ТАП е подходящ и как ще се настройва ? Ако можеш дай някаква информация
| |
|
Аз си взех правен (jetspark) струваше към 70 лв. Казваш им модела на двигателя и го калибрират за него. Иначе общо взето вариантите са 2:
Когато датчикът е в делкото, ТАП се закача последователно на датчика.
Когато датчикът е на коляновия вал (така е и при мен) ТАП се закача последователно на първичната намотка на бобината (на изхода на комутатора).
Разликата в изпълнението на ТАП е, че във втория случай устройството има има един мощен MOS транзистор за да може да комутира първичната страна на бобината, където токът е доста по-голям.
Ето ти линк към сайта им:
| |
Тема
|
Re: Разход на газ
[re: filidor]
|
|
Автор | lpg (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.04.11 15:24 |
|
Аз до сега човек ползващ ТАП на ЛПГ, който очи в очи да ми каже: "Да. По-добре върви, разходът падна." не съм срещал. Напротив, никакъв ефект + проблеми от ненадеждност.
Пробвай, пък дано се похвалиш с реално подобрение.
| |
Тема
|
Re: Разход на газ
[re: lpg]
|
|
Автор |
ecotronic (табладжия) |
Публикувано | 27.04.11 15:45 |
|
ТАП-ът, който ползвам има един извод, който се свързва към + на газовия клапан. Така става възможно устройството да реализира необходимото за работа на газ предварение само котгато на този извод са подадени + 12V. С други думи и да е монтирано, когато се прекъсне този извод, устройството става напълно "прозрачно" - все едно го няма. Та поради тази леснотия съм си правил много експерименти от които съм се убедил еднозначно, че има положителен ефект, който се изразява в по-добрата работа на двигателя и с около 10% по-нисък разход.
А другата важна причина заради която поставих ТАП е съображението да се щадят изпускателните клапани. Но още нямам такъв пробег, че да мога да кажа дали има ефект или не.
| |
|
Браво и аз съм така,като и ударя калема 7-8 на 100 V-power и ми излиза към 18 лв на 100 км..
| |
|
Благодаря!
Това чудо сам ли си го монтира? На моя двигател няма делко , с бобина е. При теб как е?
| |
|
Двиг. C18NZ, конвенционална АГУ само с ламбда симулатор. Най-добрия резултат изцяло извънградско, на подбалканския път, Пловдив-Калофер-София 220км с макс 12лв бутилка С4Н, след въпросния калем 5,5лв/100км.
| |
|
Монтажът е много лесен. Като решиш какво ще правиш, ще помагаме, ако се налага. В твоя случай с датчик на коляновия вал, устройството ще се свърже последователно на първичната страна на бобината.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|