|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Разход
[re: PRlNCEZANDOR]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.10 18:00 |
|
С кой те бъркам бе? Както си тръгнал на 800 кубика направо бодвай педалите и върти сучи,икономисвай А тва за картите направо ме разби от хумор.Пускали повевче дюзите -ми пускат ма то е според натиска на педала -за едно и също вървене големия мотор изисква по-малко натискане на педала и от там и по-малък разход ако купетата са еднакво тежки, примерно астра г
| |
Тема
|
Re: Разход
[re: ecotronic]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.10 18:10 |
|
Що си боднал 2 пъти 3 та точка -не сте ли учили и 4?
Иначе за икономията и мизерията не си прав -мизерия е да си набия газово и колата да ми не върви и постоянно да я човъркам като филидор.Аз съм инвестирал в бутала от 16v, дросел от 1.8,вал от 1.3s ,регулатор за горивото,външна помпа,маслен радиатор и ремап на компа.Колата ми е над 100 коня щот бия 1.6 хел и дори ц20не в купе от вектра.Разхода ми е с литър,литър и половина по-малък от стандартно 1.6 моно до 120 и с 2-3-4 литра нагоре.С две думи имам една много по-добре вървяща кола с по-нисък разход.Обаче смятам да сложа ц20хе не щот ми е малка тая мощност,а щото почти съм стигнал тавана на човъркането и искам нова база
| |
Тема
|
Re: Разход
[re: Gocho]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.10 18:14 |
|
Забрайх смукатели от 1.3с и изпускатели от ц16се двуцевка и генерация на 55 след двуцевката с резонатор и крайно гърне.
| |
|
Аз съм бил човъркал! Пък ти като гледам хич не си я бутнал.
Мина ми времето за изпълнения като твоите.
Желая ти успех в начинанията!
| |
|
Такива работи като енергия, маса, сила, работа!!!
разглеждаш ги и коментираме!
Детска работа, да не би слуайно да признае е искла мощна кола за да му е кеф, ама иска и да се заблуждава е му хари по малко
С намаляването на обема на двигателя просто увелиаваме времето за достигане на целта примерно 60км/ч..но това става с по-малко разход на енергия, с увелиаване на мощността времезакъснението ни е много по-малко..но и разхода на енергия е по-голям.
С по маломощен двигател винаги ще имаме по-нисък разход!!!
| |
Тема
|
Re: Разход
[re: filidor]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.10 22:49 |
|
Мойто човъркане е за кеф докат твойто е по неволя
| |
Тема
|
Re: Разход
[re: PRlNCEZANDOR]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.10 22:51 |
|
Не винаги.Ако имаш тежко купе и слаб за него мотор и го гърчиш гаранция ще имаш и по-висок разход.
| |
|
понеже въвеждаш теоретични понятия но май не ги ползваш много правилно, ще ти припомня от уроците по физика, че по дефиниция:
1 - извършена работа за единица време = мощност
2 - мощност умножена по време = енергия
следователно работа и енергия са едно и също нещо
От тук за примера който си дал следва че и двата автомобила извършват една и съща работа, но по-мощният я извършва за по-кратко време. А и двата изразходват за целта една и съща енергия.
| |
|
Ти май само от тел сегменти не си огъвал да и слагаш..........и някоя турбина от Боинг.
И аз по едно време се бях запалил да я правя двувалка, но от много места чух че тези глави били много хилави.
| |
Тема
|
Re: Разход
[re: ecotronic]
|
|
Автор | Gocho (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.10 09:20 |
|
Брей кви недоучили физици се навъдихаИзвършената работа е право пропорционална на КПД-то на машината при една и съща изразходена енергия (количество гориво).Следователно когато се гърчи маялкия мотор за да извърши една и съща работа с големия той харчи и повече гориво
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|