Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:19 07.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема като загрее и гасненови  
Автор nik159 (непознат )
Публикувано26.09.10 19:01



Здравейте. C14NZ ,Corsa B ,с обикновенна газова уредба Lovato с плочка.Паля и карам на гас.Пали веднага и работи нормално,но като загрее двигателя и свободните обороти падат на около 250 и почва да гасне по светофарите.Антифриза намалява постоянно.На около 800 килиметра пробег наливам по окло 0,8 - 1л. антифриз.Вече замених антифриза с вода.Свалях моторчето за празният ход,почиствах и него и местото му,нямаше много мръсно,проблема остана.Прави го и на газ и на бензин.На студен двигател държи оборотите,на загрял ги сваля на около 250 и ако не подавам леко газ гасне по светофарите.Има мощност,върви като самолет.(като за 1,4 де).Течове на антифриз не открих.Що е то?Може ли да е пробита гарнитура на главата,спукан блок,спукана глава (щото на магистралата като бързаме за работа хвърчим),Може ли да е пробита мембрана на испарителя и да смесва антифриза (водата) с гаста или е друго и как да проверя.Благодаря на отзовалите се.



Тема Re: като загрее и гасненови [re: nik159]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.09.10 20:07



Ако имаш пробита мембрана - от казанчето ще ти мирише на газ. На колко км е изпарителя.

Другия вариант е да ти е пробита гарнитурата на главата, но тогава няма да гасне а ще прекъсва на празен ход.

Този теч на антифриз според мен е от пробила гарнитура на главата, но доста пробила.

Развий свещите сутрин на студен мотор и виж дали са мокри.

Обикновено на този мотор пробива на 4ти цилиндър.




Тема Re: като загрее и гасненови [re: imitev]  
Автор nik159 (непознат )
Публикувано26.09.10 22:04



От казанчето не мирише,но на свободен ход работи неравномерно.Газовата уредба е слагана преди около 10 месеца, на около 25 хил.км.На магистралата много я настъпвах като бързам за работа,беше ми жал за мотора ама шефа глобяваше лошо.Затова мисля че е гарнитурата на главата,ама все пак да се допитам до по-знаещите.Ако я сменя шлайф да правя ли,или да опитам да таковам дявола?Аз съм намислил второто.Съвети....?......А ноже ли да е нещо от токовете...капачката,палеца,свещите и кабелите са почти нови....да не отворя двигателя напразно



Тема Re: като загрее и гасненови [re: nik159]  
Автор nik159 (новак)
Публикувано26.09.10 22:05



Утре ще видя свещите



Тема Re: като загрее и гасненови [re: nik159]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.09.10 22:06



Може и без шлайф, но главата се проверява преди да монтираш.




Тема Re: като загрее и гасненови [re: imitev]  
Автор nik159 (новак)
Публикувано26.09.10 23:00



Как да я проверя......и мерси за отговора





Тема Re: като загрее и гасненови [re: nik159]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.09.10 23:40



Със специална инструментална метална права линия.

Ти смяташ да си сменяш гарнитурата сам? Правил ли си го друг път?




Тема Re: като загрее и гасненови [re: imitev]  
Автор ecotronic (табладжия)
Публикувано27.09.10 14:56



Това с губенето на охлаждаща течност и това с падането на оборотите по едно и също време ли започна да се случва?
Ако да - то много вероятно е да е гарнитура на главата, пробила заради прегряване на двигателя.
Погледни сутрин преди да палиш на масломерната пръчка и на капачката за маслото дали има бяло отлагане. Това е симптом за вода в маслото.
Запали двигателя и непосредствено слад отваряне на термостата гледай в преливника на охлаждащата система дали излизат мехурчета. Иначе ако се стигне до смяна на гарнитура и проверка или шлайф на главата за територията на София мога да ти препоръщам доста читав сервиз.



Тема Re: като загрее и гасненови [re: ecotronic]  
Автор nik159 (новак)
Публикувано02.10.10 23:01



Извинявайте за забавянето,ама ми няма интернета.Не съм сменял гарнитура сам ,но съм много чел ..... и много смел......Пяна има и то по много. Пени се много и много пие,вече взех да я отучвам от антифриза че скъп и я уча на водица.....Да ,ма иде зима.....Имам още един двигател - C14SE.Мислех да го слагам него,смукателният колектор и инсталацията от моното да останат,а да сменя само мотора.Да,ама той с бобина и моето делко не влиза,влиза малко ...... и дотам,сякаш дупката на вала ли е тясна или диаметъра на кожуха ?....не знам,ама не влиза,делко от астра с C14SE ли да търся ,моето ли да стържа ,Астровото ще стане ли за моята инсталация за моят компютър ? Какво да правя ,дайте моля ВИ акъл.

Редактирано от nik159 на 02.10.10 23:04.



Тема Re: като загрее и гасне [re: nik159]  
Автор filidor ()
Публикувано03.10.10 20:58



Здрасти колега!
Аз лично бих сменил гарнитурата на оригиналния двигател. Няма да ти струва милиони.
C14SE не е ли пълна инжекция? Ако да , как така ще махаш колектори ? Там има 4бр. дюзи - как ще ги захраниш , как ще ги управляваш с твоя комп? Това ми идва на първо четене.
Аз смених на 1,6нз блока с карантиите с такъв от 1,6се , но главата си остана старата.Така че и да сменяш долнището пак ще трябва да смениш гарнитурата заедно с главата. Ако пък си решил да я правиш бегачка , търси по моргите точните части и не "стържи дупки"
Моя съвет е "Не трогай технику ! Она на подведёт.






Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.