|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
като загрее и гасне
|
|
| Автор |
nik159 (непознат
) |
| Публикувано | 26.09.10 19:01 |
|
|
Здравейте. C14NZ ,Corsa B ,с обикновенна газова уредба Lovato с плочка.Паля и карам на гас.Пали веднага и работи нормално,но като загрее двигателя и свободните обороти падат на около 250 и почва да гасне по светофарите.Антифриза намалява постоянно.На около 800 килиметра пробег наливам по окло 0,8 - 1л. антифриз.Вече замених антифриза с вода.Свалях моторчето за празният ход,почиствах и него и местото му,нямаше много мръсно,проблема остана.Прави го и на газ и на бензин.На студен двигател държи оборотите,на загрял ги сваля на около 250 и ако не подавам леко газ гасне по светофарите.Има мощност,върви като самолет.(като за 1,4 де).Течове на антифриз не открих.Що е то?Може ли да е пробита гарнитура на главата,спукан блок,спукана глава (щото на магистралата като бързаме за работа хвърчим),Може ли да е пробита мембрана на испарителя и да смесва антифриза (водата) с гаста или е друго и как да проверя.Благодаря на отзовалите се.
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: nik159]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 26.09.10 20:07 |
|
|
Ако имаш пробита мембрана - от казанчето ще ти мирише на газ. На колко км е изпарителя.
Другия вариант е да ти е пробита гарнитурата на главата, но тогава няма да гасне а ще прекъсва на празен ход.
Този теч на антифриз според мен е от пробила гарнитура на главата, но доста пробила.
Развий свещите сутрин на студен мотор и виж дали са мокри.
Обикновено на този мотор пробива на 4ти цилиндър.
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: imitev]
|
|
| Автор |
nik159 (непознат
) |
| Публикувано | 26.09.10 22:04 |
|
|
От казанчето не мирише,но на свободен ход работи неравномерно.Газовата уредба е слагана преди около 10 месеца, на около 25 хил.км.На магистралата много я настъпвах като бързам за работа,беше ми жал за мотора ама шефа глобяваше лошо.Затова мисля че е гарнитурата на главата,ама все пак да се допитам до по-знаещите.Ако я сменя шлайф да правя ли,или да опитам да таковам дявола?Аз съм намислил второто.Съвети....?......А ноже ли да е нещо от токовете...капачката,палеца,свещите и кабелите са почти нови....да не отворя двигателя напразно
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: nik159]
|
|
| Автор |
nik159 (новак) |
| Публикувано | 26.09.10 22:05 |
|
|
Утре ще видя свещите
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: nik159]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 26.09.10 22:06 |
|
|
Може и без шлайф, но главата се проверява преди да монтираш.
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: imitev]
|
|
| Автор |
nik159 (новак) |
| Публикувано | 26.09.10 23:00 |
|
|
Как да я проверя......и мерси за отговора
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: nik159]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 26.09.10 23:40 |
|
|
Със специална инструментална метална права линия.
Ти смяташ да си сменяш гарнитурата сам? Правил ли си го друг път?
| |
|
Тема
|
Re: като загрее и гасне
[re: imitev]
|
|
| Автор |
ecotronic (табладжия) |
| Публикувано | 27.09.10 14:56 |
|
|
Това с губенето на охлаждаща течност и това с падането на оборотите по едно и също време ли започна да се случва?
Ако да - то много вероятно е да е гарнитура на главата, пробила заради прегряване на двигателя.
Погледни сутрин преди да палиш на масломерната пръчка и на капачката за маслото дали има бяло отлагане. Това е симптом за вода в маслото.
Запали двигателя и непосредствено слад отваряне на термостата гледай в преливника на охлаждащата система дали излизат мехурчета. Иначе ако се стигне до смяна на гарнитура и проверка или шлайф на главата за територията на София мога да ти препоръщам доста читав сервиз.
| |
|
|
|
Извинявайте за забавянето,ама ми няма интернета.Не съм сменял гарнитура сам ,но съм много чел ..... и много смел......Пяна има и то по много. Пени се много и много пие,вече взех да я отучвам от антифриза че скъп и я уча на водица.....Да ,ма иде зима.....Имам още един двигател - C14SE.Мислех да го слагам него,смукателният колектор и инсталацията от моното да останат,а да сменя само мотора.Да,ама той с бобина и моето делко не влиза,влиза малко ...... и дотам,сякаш дупката на вала ли е тясна или диаметъра на кожуха ?....не знам,ама не влиза,делко от астра с C14SE ли да търся ,моето ли да стържа ,Астровото ще стане ли за моята инсталация за моят компютър ? Какво да правя ,дайте моля ВИ акъл.
Редактирано от nik159 на 02.10.10 23:04.
| |
|
|
|
Здрасти колега!
Аз лично бих сменил гарнитурата на оригиналния двигател. Няма да ти струва милиони.
C14SE не е ли пълна инжекция? Ако да , как така ще махаш колектори ? Там има 4бр. дюзи - как ще ги захраниш , как ще ги управляваш с твоя комп? Това ми идва на първо четене.
Аз смених на 1,6нз блока с карантиите с такъв от 1,6се , но главата си остана старата.Така че и да сменяш долнището пак ще трябва да смениш гарнитурата заедно с главата. Ако пък си решил да я правиш бегачка , търси по моргите точните части и не "стържи дупки"
Моя съвет е "Не трогай технику ! Она на подведёт.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|