|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Половин милион
|
|
Автор |
zfen (трудовак) |
Публикувано | 13.12.09 15:29 |
|
Е моята стара Вектра стана на 500000км по километраж! Продължавам да се кефя с тази кола и се надявам скоро да не се разделям с нея. И понеже ми е кеф, затова реших да споделя това тук. Явно ако се отстраняват проблемите на време ресурсът на колата никак не е малък.
По-хубавото разваля хубавото
| |
Тема
|
Честито!
[re: zfen]
|
|
Автор | ca (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.12.09 16:42 |
|
И аз бих се гордял ако успея да докарам кола до 500ккм.
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: zfen]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 13.12.09 16:50 |
|
Мдам.
Моя кадет е на 200000 само при мен.
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: imitev]
|
|
Автор |
zfen (трудовак) |
Публикувано | 13.12.09 17:40 |
|
аз съм изминал 310000 от 2003 год.
По-хубавото разваля хубавотоРедактирано от zfen на 13.12.09 17:42.
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: zfen]
|
|
Автор | Oпeлфeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.09 00:59 |
|
Винаги съм казвал че от Опел по корав автомобил няма!!!
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: Oпeлфeн]
|
|
Автор | abc (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.12.09 18:13 |
|
Поздравления, Колега!
Моля те сподели какъв е мотора на Вектрата.
Бих се радвал ако кажеш и какво си ремонтирал за тези 500000 км (целта е да придобия информация кои са слабите места на Вектрата).
Благодаря.
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: abc]
|
|
Автор |
zfen (трудовак) |
Публикувано | 15.12.09 21:18 |
|
Благодаря ви колеги.! Моторът е 17д-1700куб.см немският дизел 1990г е първа регистрация, по стъкла е 1989г. Понеже няма запомнящи се ремонти а само текущи ше ги карам по някакъв ред.
1 Ръждата Колатя я знам още от автовоза понеже работех при вносителя. Задните вежди бяха кафеви доста, маскираха ги и ми я продадоха. След няколко месеца задната пружина влезе в гредата-заведох я при колега който изкърпи двете задни греди. Впоследствие( преди три години май)Смениха задните вежди и боядисаха задните калници. На следващото лято я кърпиха отдолу и боятисаха дъното от вътре и отвън(майсторите казаха, че
не имало нужда за няколко дребни дупки да се прави това , но за не съжалявам.Сега като я гледам вждите пак са тръгнали-максимум година да изкарат.
2. Ходова част-един кормилен накрайник, един шарнир, по веднъж задни лагери и преди по два пъти. Предни амортисьори 4 пъти, задн-2пъти(мразя кола която да е неустойчва и вибрираща)Тампони на задният мост малко след покупката и сега скоро пак ще ги смненям нов носач отпред в дясно след удар преди месец.
3 Спирачки-Предни накладки на всеки 25-28ккм,дискове смених едни на бош караха малко-70ккм сега си купих брембо с канали-спортна история за 72лв комплекта и вече втора година съм с тях.Спирачните маркучи смених преди 4 год,че се спука единия на прегледа. Веднж сменени задни челюсти.
4 Съединител комплект -2 пъти
5. Скоростна кутия-пета скорост поради моя немърливост-оставих я без масло и счупи зъбна водимото зъбно колело.
6. двигател-разпределителен вал купих я с износена гърбица на 8-ми клапан и така я карах 200ккм преди 100 го с мених с втора употреба. За тази работа свалих главата, райберовах леглата на клапаните и смених гумичките. От тогава колата харчи масло-1,5 л до смяна.
7 Други-стъкла на фаровете-оригинални бош за по 27лв на бр сега свети като оксижен,стенд всяка есен и когато се наложи, Винаги нови гуми, масло на 9ккм, ремък и ролки на 45ккм веднъж водна помпа.
Ох измалях да пиша- компа не ми е стихия. Та това е за което се сетих колата е постоянно в движение, максимума който е била в покой е 4 дни.
По-хубавото разваля хубавото
| |
|
Здравей колега, поздравления за пробега,
само да питам наистина ли си имал износен съединител два пъти или е имало друг проблем. И с каква марка съединител и амортисьори си в момента и доволен ли си т.е. от коя марка си най-доволен.
Предварително ти благодаря за отговора.
| |
|
Проблема на съединителя първият път беше акс.лагер, но и дисковете бяха съз забележки и смених всичко на закс от А+ изкара 120000, но не помня защо го сменях пак. Сега е на Люк отново комплект и със сигурност не всичко беше износено. За амортисьроите-стигнах до извода, че ако искаш стаболна колана 40-50ккм трябва да се сменят. За това сега съм с евтини-алко от м. Август,
за сега са добре.Карал съм Закс-бяха най-зле, монро и билщайн еднакво зле. Просто не издържат, но и аз не я пазя по дупки.
По-хубавото разваля хубавото
| |
Тема
|
Re: Половин милион
[re: zfen]
|
|
Автор | stdinev (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.01.10 22:04 |
|
Staroto mi 13s be6e na okolo140 000km pri vkarvaneto mu ot avstria prez 1997 ottam o6te 623 000 kato taksi do 2003 sled tova smenih segmenti i lageri na kol. val i izkara o6te 193 000 do kam 2008 sled koeto ve4e kupeto be6e mnogo zle i otide na otpadaci.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|