Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:36 29.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Половин милионнови  
Автор zfen (трудовак)
Публикувано13.12.09 15:29



Е моята стара Вектра стана на 500000км по километраж! Продължавам да се кефя с тази кола и се надявам скоро да не се разделям с нея. И понеже ми е кеф, затова реших да споделя това тук. Явно ако се отстраняват проблемите на време ресурсът на колата никак не е малък.

По-хубавото разваля хубавото


Тема Честито!нови [re: zfen]  
Авторca (Нерегистриран)
Публикувано13.12.09 16:42



И аз бих се гордял ако успея да докарам кола до 500ккм.



Тема Re: Половин милионнови [re: zfen]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано13.12.09 16:50



Мдам.

Моя кадет е на 200000 само при мен.




Тема Re: Половин милионнови [re: imitev]  
Автор zfen (трудовак)
Публикувано13.12.09 17:40



аз съм изминал 310000 от 2003 год.

По-хубавото разваля хубавото

Редактирано от zfen на 13.12.09 17:42.



Тема Re: Половин милионнови [re: zfen]  
АвторOпeлфeн (Нерегистриран)
Публикувано14.12.09 00:59



Винаги съм казвал че от Опел по корав автомобил няма!!!



Тема Re: Половин милионнови [re: Oпeлфeн]  
Авторabc (Нерегистриран)
Публикувано15.12.09 18:13



Поздравления, Колега!

Моля те сподели какъв е мотора на Вектрата.

Бих се радвал ако кажеш и какво си ремонтирал за тези 500000 км (целта е да придобия информация кои са слабите места на Вектрата).

Благодаря.



Тема Re: Половин милионнови [re: abc]  
Автор zfen (трудовак)
Публикувано15.12.09 21:18



Благодаря ви колеги.! Моторът е 17д-1700куб.см немският дизел 1990г е първа регистрация, по стъкла е 1989г. Понеже няма запомнящи се ремонти а само текущи ше ги карам по някакъв ред.
1 Ръждата

Колатя я знам още от автовоза понеже работех при вносителя. Задните вежди бяха кафеви доста, маскираха ги и ми я продадоха. След няколко месеца задната пружина влезе в гредата-заведох я при колега който изкърпи двете задни греди. Впоследствие( преди три години май)Смениха задните вежди и боядисаха задните калници. На следващото лято я кърпиха отдолу и боятисаха дъното от вътре и отвън(майсторите казаха, че
не имало нужда за няколко дребни дупки да се прави това , но за не съжалявам.Сега като я гледам вждите пак са тръгнали-максимум година да изкарат.
2. Ходова част-един кормилен накрайник, един шарнир, по веднъж задни лагери и преди по два пъти. Предни амортисьори 4 пъти, задн-2пъти(мразя кола която да е неустойчва и вибрираща)Тампони на задният мост малко след покупката и сега скоро пак ще ги смненям нов носач отпред в дясно след удар преди месец.
3 Спирачки-Предни накладки на всеки 25-28ккм,дискове смених едни на бош караха малко-70ккм сега си купих брембо с канали-спортна история за 72лв комплекта и вече втора година съм с тях.Спирачните маркучи смених преди 4 год,че се спука единия на прегледа. Веднж сменени задни челюсти.
4 Съединител комплект -2 пъти
5. Скоростна кутия-пета скорост поради моя немърливост-оставих я без масло и счупи зъбна водимото зъбно колело.
6. двигател-разпределителен вал купих я с износена гърбица на 8-ми клапан и така я карах 200ккм преди 100 го с мених с втора употреба. За тази работа свалих главата, райберовах леглата на клапаните и смених гумичките. От тогава колата харчи масло-1,5 л до смяна.
7 Други-стъкла на фаровете-оригинални бош за по 27лв на бр сега свети като оксижен,стенд всяка есен и когато се наложи, Винаги нови гуми, масло на 9ккм, ремък и ролки на 45ккм веднъж водна помпа.
Ох измалях да пиша- компа не ми е стихия. Та това е за което се сетих колата е постоянно в движение, максимума който е била в покой е 4 дни.

По-хубавото разваля хубавото

Тема Re: Половин милионнови [re: zfen]  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано17.12.09 07:24



Здравей колега, поздравления за пробега,
само да питам наистина ли си имал износен съединител два пъти или е имало друг проблем. И с каква марка съединител и амортисьори си в момента и доволен ли си т.е. от коя марка си най-доволен.
Предварително ти благодаря за отговора.



Тема Re: Половин милионнови [re: Astra1.8iGT]  
Автор zfen (трудовак)
Публикувано17.12.09 20:36



Проблема на съединителя първият път беше акс.лагер, но и дисковете бяха съз забележки и смених всичко на закс от А+ изкара 120000, но не помня защо го сменях пак. Сега е на Люк отново комплект и със сигурност не всичко беше износено. За амортисьроите-стигнах до извода, че ако искаш стаболна колана 40-50ккм трябва да се сменят. За това сега съм с евтини-алко от м. Август,
за сега са добре.Карал съм Закс-бяха най-зле, монро и билщайн еднакво зле. Просто не издържат, но и аз не я пазя по дупки.

По-хубавото разваля хубавото


Тема Re: Половин милионнови [re: zfen]  
Авторstdinev (Нерегистриран)
Публикувано01.01.10 22:04



Staroto mi 13s be6e na okolo140 000km pri vkarvaneto mu ot avstria prez 1997 ottam o6te 623 000 kato taksi do 2003 sled tova smenih segmenti i lageri na kol. val i izkara o6te 193 000 do kam 2008 sled koeto ve4e kupeto be6e mnogo zle i otide na otpadaci.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.