|
Тема
|
Какво е...
|
|
Автор |
ПИHГBИHO () |
Публикувано | 10.12.09 23:09 |
|
Имам Опел Вектра от 97г. На багажника пише " DI " Това какво трябва да е? Преди да го видя това мислех, че има турбо, защото като дам газ дърпа мн, а е 85 коня , а и всеки, който се е качвал ме е питал дали има турбо, защото мн дърпа (като се качи над 2 500 оборотомера не се чува никво турбо, ама си дърпа някак си мн повече за тия 85 коня дет ги има). Нещо не ми е ясно, я някой да ми обясни, ако може. Има ли турбо, няма ли? Какво е DI?
Редактирано от ПИHГBИHO на 10.12.09 23:13.
| |
Тема
|
Re: Какво е...
[re: ПИHГBИHO]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 11.12.09 10:39 |
|
Като почне да ти се чува турбото значи е за ремонт.
| |
|
82 коня трябва да е всъщност, така известният двигател X20DTL, няма интеркулер.
Аз карам същата. Не върви много по мои наблюдения.
Тук е момента да попитам - дава ми грешка при диагностика за повреден спирачен шалтер - стоп машинка.
Тука тя служи веднъж за стоповете и веднъж да гаси турбото като натиснеш спирачката. В сервиза ми го смениха този шалтер, но са сложили някакво безбожно менте и чек контрола севти постоянно. Дайте моля идея откъде да търся оригинална стоп машинка. Не съм се занимавал с проблема сериозно засега.
Пролетарии всех стран соединяйтесь!
| |
|
"82 коня трябва да е всъщност, така известният двигател X20DTL, няма интеркулер. "
ДА наистина е 82 коня, а я обясни малко по - ясно ако може, че не разбирам мн. Какво е интеркулер. Последно има ли турбо няма ли. Да сега голям смях ще падне ако интеркулара се окаже, че е турбо.
А относно твоя проблем, отиди в някоя морга и там си свали части от друг опел иначе ще береш ядове.
| |
Тема
|
Re: Какво е...
[re: ПИHГBИHO]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 12.12.09 00:40 |
|
Чукча писатель, чукча не читатель.
Intercooler = междинен охладител.
Когато увеличаваш налягането на газ се повишава температурата му, от там се намалява плътността му. Това става след компресора (турбо или суперчарджър), който увеличава налягането.
За да се намали температурата се монтира интеркулер. Той охлажда въздуха и така в мотора влиза повече количество кислород, обусловено от повишената плътност на охладения (спрямо неохладения) въздух в смукателния колектор.
Винаги съм се учудвал как може младежта в нашата мила родина да е толкова нелюбознателна...
| |
|
Винаги съм се учудвал как може младежта в нашата мила родина да е толкова нелюбознателна...
недей така. Виж човекът си пита, проявява любознателност демек.
От друга страна, той може да си е много любознателен, но примерно в областта на ашладисването на джанки с портокали, при което получаваш джанка с размер на портокал. Или портокал с вкус на джанка. Ха, последното ще е интересно каква ракия ще даде.
| |
Тема
|
Re: Какво е...
[re: ПИHГBИHO]
|
|
Автор | Acтpьo (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.12.09 20:36 |
|
А не можеш ли да вдигнеш капака и да видиш дали има турбокомпресор. Ако не можеш да го познаеш, иди при някой дето знае или питай google да видиш на снимка поне как изглежда едно турбо.
| |
Тема
|
Re: Какво е...
[re: Acтpьo]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 12.12.09 20:48 |
|
Не го нападайте човека - аз както е видно обясних преди да се възмущавам.
Но това е тенденцията.
| |
Тема
|
ИМА турбо
[re: ПИHГBИHO]
|
|
Автор | tarambuka (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.12.09 14:37 |
|
има турбо.
толкоз :)
| |
|
|
|
|