Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:14 14.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Сериозни неприятности след основен ремонтнови  
Авторvalkov (Нерегистриран)
Публикувано18.03.09 11:23



Здравейте Колеги,

Моля дайте мнение, савет или просто коментирайте, защото аз нямам думи вече.
Става въпрос за следнот - X20XEV мотр на Омега автоматик. Взех колата преди около 15 месеца, като през последните 14 от тях е в перманентен ремонт. Няма да коментира скорости, електроника и т.н. Мотора ми е големия проблем.
След като я покарах ми светна чека, че е намаляло маслото ( около 500 км. след като я купих). Сминих го. След няма и 1000 км отново - ОК, явно има проблем . Отвориха мотора - руба грешка :) - надрани цилиндри, спукано бутало, яко нагорели клапани и т.н.
Хванах се аз на хорто и реших, че ще го правя (не лично). От там се почна :

1. Шлайф блок - директно втори ремонт заради дълбоките наранявания на блока.
2. Шлайф колянов вал.
3. Абсолщтно всичко друго НОВО - бутала, сегменти, повдигачи, клапани, гарнитури - ВСИЧКО - около 3000 леве.

Казах си айде сега 200к км безгрижно. ДА АМА НЕ !!!
След стандартната разработка - около 5-6к км савсем леко и разумно каране се започва пак загура ба масло - около 0.5 л / 1000 км.
Отново се отваря мотора - смяна гумички, че били се удървили. М/у другото и гарнитурки.
Пак се подкарва и ..... УУУУУУУЖЖЖЖЖААААССССС !!!!!
Кило масло за 130 км .
От никаде не тече колата презь целия период на ремонтите и към момента.
Отново отваряне - сегментите се спекли. Нови сегменти Гьоце, гумички и гарнитура.
Трагвам - пуши като локомотив на твардо гориво !!! след 100 км - продалжава.
Страх ме е да извадя пръчката на маслото, та чакам компа да ме уведоми.
Моля споделете Вашето мнение, дайте акъл или каквото и да било.
Тоя опел вече ми струва колкото S класа.

Благодаря преварително.



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: valkov]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано18.03.09 12:26



Здравей колега,

гледаме я темата с един приятел, който също прави ремонт на такъв двигател горе-долу за такива пари ... и стигаме до извода, че
1) или частите,
2) или майстора (или и двете) са били фалшиви

От къде си купувал частите?



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: VladoR]  
Авторvalkov (Нерегистриран)
Публикувано18.03.09 13:14



За пореден път колегата с Омегата откликва първи :))

Частите повечето са от приятел (който в последствие са установи какви надценки си е сложил) от Козлодуй, а останалите от Олимпия ауто, но от тях определено съм доволен.
Дали са менте - знам ли ?!?! Уж буталата са Mahle заедно със сегментите, клапаните уж оригинални, но всичко е уж.
Относно майстора - приятелче отново, но компетентен и то доста ( и според други ползвали услугите му, и според хора наблюдавали работата му). Освен за пърия ремонт след който продължиха мъките, до момента повече пари не ми е взел.
Честно казано, не че съм суеверен, но си мисля, че колата е проклета и никога няма да стане.
Купих си Воскхол миналата година уж да прехвърлям моотор, скорости и т.н.
Ми то като ги гледам сега Омегата с ремонти за над 5000 лева на стъпва и на 5 % от Воксхолa.
По добре според мен не почвайте ремонта или един нов (втора ръка) мотор и толкова.



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: VladoR]  
Авторdiko (Нерегистриран)
Публикувано18.03.09 13:14



абе кво зна4ение имат частите дори и наи фалшивите да са ''турски китаиски'' стига да са за този мотор ще карат лошото е че някои прочел една книга купил комплект гедориа и хоп маистор голям и много пари иска а за сажаление е пално с такива но като ти каже на половина от стефанов или прочие калвем и после лед на главата ама не на колите а на нашите и после тези коли са пални боклуци а в сащност не колите са ни боклуци един савет от мен колега вкараите си комбина с още някои сас сащата като твоята от англия autotrader.uk направете си колите продаите останалото на символи4ни цени и дори ще си на пе4алба а между другото за 3000 лева щеше да си докараш 2 коли но това все пак е предложение и то е испитано.за саита ще ти иска postkode намери си не е трудно



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: diko]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано18.03.09 13:40



Какво значение имат частите ли - ГОЛЯМО. Не може НОВИ сегменти да спекат на НОВИ бутала и нито частите, нито майстора нито шофера да са причина за това. Кое тогава? Ивънземните ли? Колегата се кълне, че е разработвал колата след ремонта както си му е редът.

Иначе да - ремонт за такива пари на кола на такива години е доста хазартно начинание. На мястото на моя приятел, дето се хвърли (успешно обаче) в такова приключение, и аз бих търсил друг мотор за cut и paste.

Колега Вълков, колко ти струваха буталата?



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: VladoR]  
Авторvalkov (Нерегистриран)
Публикувано18.03.09 13:53



По спомен буталата бяха около 530 - 550 лева комплект със сегментите.
Ако точна цифра те интересува ще потърся фактурата, но е нещо такова.
Друго, което се сещам : повдигачи 16бг х 35 лв; комплект гарнитури - 200лв; клапани 16 бр. - 135 лв; лагерите не помня, но нещо около 70-80 лв за едните и 90 -100 за другите (основни и биелни) и т.н.
Лошото е, че още доста мога да изреждам.

П.С. Въпросните бутала, след справка в перък миналата седмица на друго място можеха да ги дадът на под 400 лв., не незнам дали са със сегменти.

И друго , VladoR, дай моля те акъл - чух, че имало вариянт да се образува някаква елипса на цилиндрите. Що е то ? Възможно ли е ? Струва ли си да се отива не трети ремонт или по скоро ново двг ?



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: valkov]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано18.03.09 14:08



Малко ефтинки ми се чинят - на моя приятел му взехме Колбеншмит с 99.9% гаранция, че са истински, за близо 700 лв.

Елипса - отклонение от иделаната форма на цилиндъра - ако всичко е точно, не би трбвало да се получи за толкова време след ремонта, а какво е имало преди това - няма никакво значение - нали цилиндрите са пристъргвани.

Тук стигаме до майстора: заводски стените на цилиндрите не са абсолютно гладки, а имат т.нар. шарка рибена кост - това е, за да се задържа по стените микрофилм масло. Като се прави тук ремонт в знайни и незнайни гаражи това няма как да стане (правят се някави опити за произволно супер минимално надиране, което да имитира такава функция). До тук нищо лошо - при моя приятел направо се набиха сухи ризи, като след тяхната обработка стените също нямат рибена кост. Обаче в тази ситуация вече най-малката грешка в хлабината между цилиндър и бурало може да е фатална.

Въобще - много "ако". За другото вече си казах мнението: аз бих заложил на друг мотор - не че това е решение със 100%-ва гаранция, но за парите, дето си ги дал до тук, би имал "мегдан" за поне 2 опита (ако първият е неуспешен). Това е общата ми логика. В конкретния случай 120% следващ ремонт на този двигател не бих правил. Да не говорим, че теоретически е възможно и да има някъде някаква пукнатина в блока, дето да проваля работата на иначе читавия (хипотетично) майстор.

Така си мисля аз.



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: VladoR]  
Авторvalkov (Нерегистриран)
Публикувано18.03.09 14:22



Благодаря много за всичко написано.
Вече незнам на къде да я хващам. Толкова много пари ми глатна тая кола, че не е истина. Както написах си взех Воксхол Омега със всички възможни монтирани на този модел екстри и ми излезе по малко , от колкото ремонта по другата Омега.
Те парите вече са дадени на вятъра така или иначе, то ще помсля , но вероятно ще взема нов мотор.
Инсевтицията не си струва имайки предвид, че такива омеги има и за 3000лв, но по добре най-скъпата Омега в БГ, от колкото скъп паметник.

Благодаря още един път.



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: valkov]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано18.03.09 14:36



Успех колега!



П.С. Пък като си намериш мотор, този майстор, дето не ти е свършил до тук работа, поне може да го гониш да ти смени без да му плащаш 2-та мотора.

Редактирано от VladoR на 18.03.09 14:38.



Тема Re: Сериозни неприятности след основен ремонтнови [re: VladoR]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано18.03.09 14:49



Че да осере и тази работа...

Спекли сегменти...

Мани бегай!

Тоя мотор има нещо строшено да гори по половин кило масло за 2000 км. Без сегменти да го караш пак няма да гори толкова масло.





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.