Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 16:14 08.07.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема течност за хидравликатанови  
Авторaz (Нерегистриран)
Публикувано02.09.08 17:31



преди известно време ми намаля течноста за хидравликата за волана и си налях обаче малко над максимума и не ми се точеше преди всико си беше ок обаче напоследък като проверявам и течноста е с много високо ниво почти да прелее незнам винаги ли е така но като отворя е така .че въпроса ми е дали може има нещо (повреда) поради което да е толкова високо.
благодаря



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: az]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано03.09.08 07:37



Зависи колко си завил гумите и в коя посока.

По принцип се проверява при изправен волан.




Тема Re: течност за хидравликата [re: az]  
Автор пaвeл_п (непознат )
Публикувано03.09.08 11:00



Купи си една по-голяма спринцовка от аптеката и дръпни излишното .





Тема Re: течност за хидравликатанови [re: az]  
Авторaz (Нерегистриран)
Публикувано03.09.08 16:39



пробвах и в двете крайни положения и направо все си е по високо от нормалното ще изчакам още някой друг ден и ще видя пак а доколкото за изваждането то лесна работа и с лъжичка и с спринцовка става ама аз искам да открия причината



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: az]  
АвторPlamen (Нерегистриран)
Публикувано03.09.08 17:49



Имам някакви спомени, че температурата беше от значение но може и да бъркам.



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: Plamen]  
Автор hidrazin4o (член)
Публикувано03.09.08 18:56



Течността в хидравликата(въобще всички течности като масло, антифриз) се мерят при загрял до работна температура двигател.Хидравликата също загрява хидравличното масло.Даже при мен има един малък радиатор за охлаждането и.
Иначе при наливане на студено при загряване течностите се разширяват и даже някога правят бели.





Тема Re: течност за хидравликатанови [re: hidrazin4o]  
Авторd1ma (Нерегистриран)
Публикувано03.09.08 20:54



Ако бъркам, моля да бъде извинен и поправен, но все си мисля че двигателното масло няма как да бъде измерено коректно при загрял двигател - нали тогава част от него изобщо не е в картера и на пръчката за проверка на нивото ще покъже някакви съмнителни резултати. А също така и на разширителния съд на охладителната уредба на автомобила (Опел) има отбелязано до къде да стига нивото на антифриза но при студен автомобил - познанията ми по немски ми позволяват да си мисля че "Calt" означава студен и в никакъв случай топъл.
Но може и да бъркам?!?



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: d1ma]  
Автор hidrazin4o (член)
Публикувано03.09.08 22:12



В инструкцията за ТО на OPEL ясно е записано, че нивото на маслото се мери при загрял двигател поставен на равна основа като се изчаква минимум 5минути за да се стече в картера.А ако не можеш да се сетиш ще ти кажа, че загрялото масло няма същата консистенция като това в шишето.И съответно се стича доста по-бързо в картера от студеното масло.
Ако не знаеш пък какво става ако имаш повече масло от максимума в картера мога да ти кажа, ама няма да ти хареса!

(избил семеринг на колянов вал, прецакан катализатор ... )
Ако си си сменял маслото в добър сервиз (в което силно се съмнявам) може би си забелязал че не ти го доливат до горе, а до средата и ти казват че ако трябва да си го долееш.Има и друг вариант - да бъмчиш на място докато загрее маслото.Да изчакат да се стече и да ти го долеят.Да ама в добрите севизи времето е кът.
kalt е студен , а какво е calt ? Ти сам си го написал "Calt" , и то правилно.
Според един руски форум за вектра, нивото на антифриза наистина трябва да е не по-ниско от отметката при студен двигател.Това е малко странно за мен.В събота ще проверя в инструкцията за ТО , че не е при мен в момента.
Но за маслото съм 98% убеден!

Редактирано от hidrazin4o на 03.09.08 22:52.



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: hidrazin4o]  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано03.09.08 23:31



off-topic: Охладителната течност може да под "Kalt" защото маркучи и елементи по охладитената система са се разширили и изгонили излишен въздух от някъде.
Въпроса беше за хидравлично масло, та ако започне да избива от казанчето то хидравличната помпа е за ремонт - скапан лагер поради пренатегнат ремък на хидравликата. Ремонта в МЕИ последно беше около 100лв заедно с новото масло. Повдигането на течността може да е първия признак преди да избие...



Тема Re: течност за хидравликатанови [re: hidrazin4o]  
Авторd1ma (Нерегистриран)
Публикувано04.09.08 14:11



Ако ти се е повредила помпата, огледай в автоморгите, преди 3-4месеца един приятел си намери за Астра помпа в добро състояние за 65лв и вече 15 000км няма проблем.
За хидразинчо:
Сигурно си прав - не споря, щом си го чел на въпросното място. Колкото до това къде си сменям маслото - сам си го сменям по 3-4 пъти годишно, отнема ми 10 минути от времето и 50% от натрупания през деня стрес - има ли значение след като дори и подминала 500 000 колицата ме слуша доволно добре. А дори и в най-пропадналия квартален сервиз знаят че не се долива догоре, не е нужно да питаш в оторизирания. И за другото си прав - калт се пише "К" - това в кой сервиз ходи да го уточняваш?
Без лоши чувства.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.