Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:14 11.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: Eнтycиacт]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано13.05.08 18:27



Леко не ти препоръчвам Z16SE. Много екзотични части има в тоя двигател и изключително рядко се среща.

Ако ще търсиш Астра Г и не те бърка динамиката - търси 1,6 моно (Х16SZR) или 1,4 16В.

Не ти трябват кутиите - просто отиди и покарай колата за да придобиеш представа как върви. Числата са само чесане на езика...




Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: Eнтycиacт]  
Автор VladoR (любител)
Публикувано13.05.08 18:41



Това за маслото е една от причините, наред с другите стандартни за всеки мотор - гумички на клапани и сегменти.

Това за "допълнителното мазане" беше леко на майтап, но все таки не се скапват на 200.000 км екотеците.





Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: VladoR]  
Автор Tarambuka35OO (пристрастен)
Публикувано13.05.08 23:36



вървят си и още как


малко масалце посипваш чат пат и си свиркаш

иначе, аз съм за Вектра 1.8 - златната среда е :)
Омегата като камион ми идва, пък Аструната малко ми теснее вътре. Но това си е лично мое мнение де.
За моторите, ако е вектра - 1.8 или 2.0. Ако е Омега, там по-малко от 2.0 няма, пък тя е малко тежка за него...

Астра - 1.6 или 1.8, другите са си слабички, особено ако е комби.
колегата imitev си е скръндза, ти него не го слушай
Макар че с тоя бенз' от 2.30 кой не е

Ми тва мисля аз:)

Редактирано от Tarambuka35OO на 13.05.08 23:38.



Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: Tarambuka35OO]  
АвторKиko (Нерегистриран)
Публикувано14.05.08 20:49



Митев, изложи се-Вектра б скърцала-зависиииииииииииииии Вектра б 1996 г. -вози, като лодка-никакъв шум. Мото р- идеален 1.6 моно.



Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: Kиko]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано14.05.08 20:55



Вектра Б ли не скърца отзад ???

Я кажи как викат на селеновите втулки - не беше ли СКЪРЦАЩИТЕ ВТУЛКИ ?

Да не би в ТИС да не пише че като скърца в сервиза пръскат със силиконова смазка ??? И като изсъхне смазката пак скърца ?

А не струват ли оригиналните тампони майка си и баща си ? А ментаците не изкарват ли по 20-30 000 км ?

Яко се изложих...



А 1,6 моно на това купе знам какво е - на астрата ми е такъв. Ако нямаш спортен дух (като мен) - идеален е. Иначе си е тотален мъртвец... Но с евтина поддръжка. Основния ремонт ми излезе към 600 лв. части, ремъците на екотека са половината от тези пари... Аз лично бих си взел двулитрова вектра Б...




Тема ееенови [re: imitev]  
Автор Tarambuka35OO (пристрастен)
Публикувано14.05.08 21:47



слуховете за моята смърт са силно преувеличени, както се казва:)

Като купих колата, отзад тропаше. Смяна на втулките - 250лв
Оттогава съм минал точно 58000км по всякакви пътища - никакво тропане или скърцане не съм имал повече.

толкоз :)

във форума досега е имало точно 1 (един) човек, който се оплаква че му скърцало отзад (на другите им потропва)


Не искам да омаловажа нещо, но по-доброто си има цена, която, поне в случая не е висока.
Все пак окачването e независимо и колата си е по-стабилна и комфортна от Aстрата.

Такъв филм да сменяш втулки през година няма, освен може би ако караш яко офроуд и използваните частите са ментета...

Редактирано от Tarambuka35OO на 14.05.08 22:02.



Тема Re: ееенови [re: Tarambuka35OO]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано15.05.08 00:02



"яко офроуд и използваните частите са ментета."



Менташките тампони и втулки са мания




Тема Re: Слабите места на различни двигатели и модели?нови [re: VladoR]  
Автор PRlNCEZANDOR (vodoun)
Публикувано15.05.08 13:06



Вектрите Б незнам откога ги поцинковат тотално, но преди седмица на Практикер видях една бяла вектра Б толкова изгнила че направо да се хванеш за главата (това не е характерно за напълно поцинкована кола) и двете вежди и праговете вече имаха дупчици и за ръжда да не говорим, яка кафява ръжда в много напреднал стадиии - да не я ритнеш случайно.
Щях да го снимам ако можех.

Иначе - всяка кола колкото и да е нова след по сериозно нараняване започва да ръждясва - аз съм виждал мазда 3 на 1 година на вратата едно петно ръжда около 20стотинки - явно от удар от камъче или нещо такова.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.