|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Въпрос за еърбег
|
|
Автор |
Dzoro () |
Публикувано | 22.03.08 22:26 |
|
Как се разбира дали еърбега си е на мястото? Има ли някакви външни "белези"?
Наскоро четох някъде, че на повечето внесени коли (удряни отпред), са окъсени с резистор 2.2 Ома, за да не дава грешка компа. Къде става това окъсяване?
Питам за Корсичката иначе, ама ми е интересно и в общия случай.
Became she, what she became!
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: Dzoro]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 23.03.08 23:26 |
|
Ако ти гръмне ербега ще се скъса мястото където е във волана или таблото. При всички случаи ще се вижда, освен ако не се смени и той при ремонта.
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: imitev]
|
|
Автор | oпeл (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.03.08 08:23 |
|
Пустите му автоджамбази и тях маскират, виждал съм така претапицирани волан и табло, че по нищо не можеш разбра че е гърмял еърбег......
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: imitev]
|
|
Автор |
Dzoro () |
Публикувано | 25.03.08 17:46 |
|
Така е, това са част от външните белези.
Но да речем, колата е удряна. Сменени са волана и таблото и по външни белези всичко е ОК. Паля си, светва датчика за еърбега (едно парашутистче на арматурното табло- за тези, които не го познават), но как да разбера дали не е окъсен с резистор? Къде се намира датчика за удар на бронята? Ако отида на компютър, може ли да се установи техническото състоянието на еърбега или след като се "лъже" компютъра на автомобила ще се "излъже" и диагностичния компютър?
Моля, Ви, дайте да я развием тази тема, сигурността на автомобила е едно от най-важните неща, наред със спирачки, ходова част и пр.!!!!
Became she, what she became!
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: Dzoro]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 25.03.08 19:06 |
|
Колега сподели какъв е проблема...
Ербега на волана здрав ли е ? Ако да - и да е удряна колата няма да разбереш...
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: imitev]
|
|
Автор |
Dzoro () |
Публикувано | 25.03.08 19:19 |
|
Здрав е, но при натискане е доста мек и се чудя дали не е празен.
Became she, what she became!
| |
|
Овехнал е не са го поливали
| |
|
За колегата по-горе - написах че ако гръмне ербега ти къса волана. Няма как да е празен и здрав отгоре...
Но може да го тестваш дали работи с 12 волта на клемите Ако излезе значи работи... Полицейски тест за кибритени клечки...
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: imitev]
|
|
Автор | Lamer (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.03.08 00:17 |
|
Хубаво даваш идеи, ама някой наистина може да провери
За този на волана не нам как да го видиш, и какво разбира колегата под много мек ! Но този на пътника - махаш жабката и надничаш някъде отдолу - там се вижда
| |
Тема
|
Re: Въпрос за еърбег
[re: Dzoro]
|
|
Автор |
C_H (непознат
) |
Публикувано | 26.03.08 20:37 |
|
Мек е самия материал покриващ волана/възд. възглавница.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|