Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 16:41 03.07.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Въпрос за еърбег  
Автор Dzoro ()
Публикувано22.03.08 22:26



Как се разбира дали еърбега си е на мястото? Има ли някакви външни "белези"?
Наскоро четох някъде, че на повечето внесени коли (удряни отпред), са окъсени с резистор 2.2 Ома, за да не дава грешка компа. Къде става това окъсяване?
Питам за Корсичката иначе, ама ми е интересно и в общия случай.

Became she, what she became!



Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: Dzoro]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано23.03.08 23:26



Ако ти гръмне ербега ще се скъса мястото където е във волана или таблото. При всички случаи ще се вижда, освен ако не се смени и той при ремонта.




Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: imitev]  
Авторoпeл (Нерегистриран)
Публикувано25.03.08 08:23



Пустите му автоджамбази и тях маскират, виждал съм така претапицирани волан и табло, че по нищо не можеш разбра че е гърмял еърбег......



Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: imitev]  
Автор Dzoro ()
Публикувано25.03.08 17:46



Така е, това са част от външните белези.
Но да речем, колата е удряна. Сменени са волана и таблото и по външни белези всичко е ОК. Паля си, светва датчика за еърбега (едно парашутистче на арматурното табло- за тези, които не го познават), но как да разбера дали не е окъсен с резистор? Къде се намира датчика за удар на бронята? Ако отида на компютър, може ли да се установи техническото състоянието на еърбега или след като се "лъже" компютъра на автомобила ще се "излъже" и диагностичния компютър?
Моля, Ви, дайте да я развием тази тема, сигурността на автомобила е едно от най-важните неща, наред със спирачки, ходова част и пр.!!!!

Became she, what she became!



Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: Dzoro]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано25.03.08 19:06



Колега сподели какъв е проблема...

Ербега на волана здрав ли е ? Ако да - и да е удряна колата няма да разбереш...




Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: imitev]  
Автор Dzoro ()
Публикувано25.03.08 19:19



Здрав е, но при натискане е доста мек и се чудя дали не е празен.

Became she, what she became!



Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: Dzoro]  
Автор maistorabg (GSIманияк)
Публикувано25.03.08 19:22



Овехнал е не са го поливали





Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: maistorabg]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.03.08 00:06





За колегата по-горе - написах че ако гръмне ербега ти къса волана. Няма как да е празен и здрав отгоре...

Но може да го тестваш дали работи с 12 волта на клемите Ако излезе значи работи... Полицейски тест за кибритени клечки...




Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: imitev]  
АвторLamer (Нерегистриран)
Публикувано26.03.08 00:17



Хубаво даваш идеи, ама някой наистина може да провери



За този на волана не нам как да го видиш, и какво разбира колегата под много мек ! Но този на пътника - махаш жабката и надничаш някъде отдолу - там се вижда



Тема Re: Въпрос за еърбегнови [re: Dzoro]  
Автор C_H (непознат )
Публикувано26.03.08 20:37



Мек е самия материал покриващ волана/възд. възглавница.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.