|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Е*АТИ Филма
|
|
Автор |
C14SE (бръм бръмммм) |
Публикувано | 05.12.07 10:08 |
|
Астра 96г.
Всичко започна откакто почна да ми липсва антифриз. Доливах доливах докато не отидох на майстор и не ми каза че трябва да си сменя радиатора.(и баща ми ми каза същото).Намерих радиатор 2-ра ръка. Свалих моя .. преди да го монтирам проверих по здравия радиатор .. тои тече от всякъде. Моя къде къде е по здрав. Айде обратно си монтирах моя и обратно в магазина да го върна.Само, че при монтирането на стария радиатор запалих колата и чух шум от мотора .. който до сега не бях чувал.Между временно един приятел ми каза, че имал малък теч от радиатора и сипал течност.. та отстранил проблема. Колата си ми работеше перфектно и загряваше перфектно - сутринта в 6 часа след 5 мин каране 90градуса - първата бяла чертичка. Преди да отида на майстор да погледне какво тропа по мотора сипах гореспоменатата течност. Паля пак сутринта рано.. отивам до майстора и гледам през целия път срелката се качи 1 път до 90 градуса .. после спадна и парното си духа хладно. Оправи ми колата показа ми, че тропането е от водна помпа... разглоби всичко за да я смени и така.Теча на антифриз може да е бил от нея незнам вече и аз.Обаче продължавам да карам и стрелката се си стои под 90 градуса покачва се малко и спада.Като работи на едно място и я форсирам... за да загрее си загрява, термостата си отфаря включва се перкета всичко е на 6. Стигнах до извода, че тази течност може да е прецакала термостата. Термостата го сменява баща ми още когато купихме астрата. И какво се оказа.. явно и сега ще го сменяме.Само, че за 1 термостат трябва всичко да се разглоби, а това на майстор ще ми излезе солено. Тръгнах си към нас бях купил вече термостат за да го смениме с баща ми и колата ми се прецака. Спре да пали сеедно няма бензин, но стрелката показваше, че има. Обадих се на един фр. айде на дърпане до сервиз и 250 лв - диагностика, бензинова помпа, бензиноф филтър + работа. Стигнах на следващия ден до нас, нямаме много добри инструменти с баща ми, но точно в тоя мометн не ми се стъпваше в сервиз за да ми сменят термостат. Почнахме да разглабяме лека по лека... едно по едно, сложихме новия термостат, обаче точно почнах да завъртам капачката на ремостата и тя се счупи без воабще да я затягам или да прилагам сила
На следващия ден отидох на цар симеон при арабите да търся капачка. С голям пазарлък свалих 50% от цената която ми предложи върнах се и монтирахме всичко. Сега тази сутрин карам и само ЗЯПАМ в стрелката ще се качи ли на 90 градуса или не.. И НЕ СЕ ПОКАЧИ.На момент стигна почти до нея после смъкна малко и така. Разликата от новия термостат и старото положение дето бях е, че стрелката е поне по близо до 1-вата черта (90градуса) и в това, че парното духа топло.
И така с моя "късмет".Чудя се дали да не си зема почивка 5 работни дни да си похарча парите които съм изкарал и заделил за рождения ми ден, за празниците и тн. и да ги вложа за пореден път в астрата ми.Просто искам да работи нормално. Тъкмо минаха 3 години и половина от както съм с нея и щях да започна да я хваля.. а астричката ме изложи.
Проблема идва от това, че нямам майстор приятел който да и обърне внимание, всеки гледа да оправи за момента.. да претрупа работата да вземе парите и това е. Аз работя по цял ден с клиенти и когато ми плащат винаги им върша работата перфектно.
Какво да ви кажа друго, доста се потрудих без никакъв ефект.
| |
Тема
|
Re: Е*АТИ Филма
[re: C14SE]
|
|
Автор |
javor_k (ентусиаст) |
Публикувано | 05.12.07 10:41 |
|
Повече никога не вземай втора употреба радиатор Сега само остава да гледаш за теч на антифриз.
Карай смело и безотговорно!
| |
Тема
|
Re: Е*АТИ Филма
[re: javor_k]
|
|
Автор |
C14SE (бръм бръмммм) |
Публикувано | 05.12.07 11:14 |
|
e гледам, но и сега не работи както преди и стрелката е под 90 градуса
| |
|
Виж сега първо - стрелката ти трябва да отиде на 90 и след това да падне до първата бяла черта, виж ако ти седи под бялата черта е проблем. Това е нормалната работа, а само в задръствания трябва да ти стига 90 и отгоре.
Иначе виж сега дали ще ти губи антифриз, виж даля имаш сутрин налягане в разширителния съд. Че може вече и за гарнитура на глава да си.
А каква марка термостат купихте.
| |
|
Мисля, че така трябва да е когато е извънградско или при нормален режим
Сега при извънградско каране ми е:
Да при задръстване се качва над 90 градоса нормално е.Марката на термостата е Meyle
| |
Тема
|
Re: Е*АТИ Филма
[re: C14SE]
|
|
Автор | v5rov (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.12.07 17:56 |
|
Мисля, че термостата, който си купил е за друг модел кола. За астра трябва да е 92 - 105 градуса. Т.е. не трябва да пада термометъра под 90. При тия стойности на снимките не ти ли се повиши разхода на гориво? Аз преди да сменя термостата ми показваше температури както при тебе, а след смяната термометъра ми варира между 93-4 до 99-100 градуса в задръстванията. Но разхода на гориво ми се понижи с около 0,6/100.
| |
|
Странно, точно такъв циферблат на астра съм виждал само веднъж. Честно казано имам наблюдения върху по разпространените циферблати където стралката на извънградско си стой твърдо под 90, но тук е много малко разстоянието между синята зона и 90 при теб.
| |
|
Утре ще ходя до майстора дето ми поръча термостата и ще видя какво ще направиме.
Благодаря за помоща
| |
Тема
|
Re: Е*АТИ Филма
[re: C14SE]
|
|
Автор |
C14SE (бръм бръмммм) |
Публикувано | 06.12.07 10:52 |
|
Тази сутрин постигнах този ефект:
Преди си беше така след 5 мин каране, сега карах почти 1 час и на моменти в задръствания само на 1-ва.
Айде отивам до майстора да видим какво може да е.
| |
Тема
|
Re: Е*АТИ Филма
[re: C14SE]
|
|
Автор |
javor_k (ентусиаст) |
Публикувано | 06.12.07 14:51 |
|
Ти на уреда и на датчика ли вярваш Карай и не се притеснявай! Щом имаш добро парно
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|